Te raar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Te raar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:41

verootjoo

Re: Te raar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:49

walgelijk Scheve mond

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:53

omdat ik te lui ben om het allemaal te lezen, wil iemand het kort samenvatten?

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:55

Dat probleem heb ik ook Noraly, heb wel begrepen dat het over de kamers en de wereld ging, maar verder?? geen idee Haha!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:11

Is het wel waar?
Bedoel, hebben ze daadwerkelijk die ziektes zelf gecreëerd?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:13

nieuwe wereldorde, corruptie, ongemerkt de macht overnemen, alles manipuleren, de burgers een kant op praten, misleiden, afleiden, angst aanpraten, afhankelijk maken, etc.

ik zie niet veel dingen op die site die ik nog niet wist,
en vanuit de Bijbel weet ik, en herken ik dat het deze kant op gaat.
mijn mening is: wat we ook doen, de mooie goede wereld komt nu niet terug, dat is later pas. (na de wederkomst).
en voor nu vind ik het belangrijk waakzaam te zijn, vast te houden aan principes, te leven met God.
maar, ondertussen ook leven, genieten van het leven, zoals Jezus zei: zelfs als je weet dat Ik morgen terug kom, moet je vandaag nog gewoon een boom planten. (erg vrij vertaald).

wat ik me wel al een tijd afvraag is wat dat wereldwijde geloof dan zal zijn.
ik vermoed een samensmelting van alle geloven die er nu zijn..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:16

xXGRIETJEXx schreef:
Dat probleem heb ik ook Noraly, heb wel begrepen dat het over de kamers en de wereld ging, maar verder?? geen idee Haha!

Over dat alles verzonnen is. De WTC-aanvallen. Dat niks.. ja, echt is. Dat de overheid allang een medicijn tegen kanker en aids heeft, maar dat er teveel mensen op de aarde wonen, dat het daarom niet gegeven wordt aan de mensen. Dat oorlogen door de overheid in scene worden gezet, verkiezingen allang van te voren hun winnaar hebben, alleen om de mensen het gevoel te geven dat ze kunnen kiezen. Chips, zodat niks meer met de hand hoeft. Mindcontroling, etc. Alles is nep. Ik kan het niet zo goed uitleggen, ik zou zeggen lees het, het is de moeite waard.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:19

[LZP] > [LN]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:20

er zijn toch geen mensen die dit allemaal geloven he Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:24

verootjoo schreef:

Natuurlijk wel. Er zijn ook mensen die ieder woord geloven dat op TV of in de krant wordt gezegd. Minstens net zo naïef als de mensen die geloven in dit soort complottheorieën.

Stipje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:41

Marigold schreef:
nieuwe wereldorde, corruptie, ongemerkt de macht overnemen, alles manipuleren, de burgers een kant op praten, misleiden, afleiden, angst aanpraten, afhankelijk maken, etc.

ik zie niet veel dingen op die site die ik nog niet wist,
en vanuit de Bijbel weet ik, en herken ik dat het deze kant op gaat.
mijn mening is: wat we ook doen, de mooie goede wereld komt nu niet terug, dat is later pas. (na de wederkomst).
en voor nu vind ik het belangrijk waakzaam te zijn, vast te houden aan principes, te leven met God.
maar, ondertussen ook leven, genieten van het leven, zoals Jezus zei: zelfs als je weet dat Ik morgen terug kom, moet je vandaag nog gewoon een boom planten. (erg vrij vertaald).

wat ik me wel al een tijd afvraag is wat dat wereldwijde geloof dan zal zijn.
ik vermoed een samensmelting van alle geloven die er nu zijn..?

Amen OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 20:03

Volgens mij gaat de mensheid sneller vooruit dan ons bevattingsvermogen. En waarom moet alles sneller, beter, mooier? Het is goed nu. Het is gewoon te veel om te bevatten wat er allemaal komen gaat, want het leven inhoud, wat het wil. Ik wil niemand kwetsen, en ik heb zeker respect voor de mening van Marigold, maar ik vind vooral dat je je door jezelf moet laten leiden, door je hart, en niet persé door god. Als jij je leven inricht zodat jij happy bent, dan is het toch goed in jouw eigen kleine wereldje? Ik heb ook zoiets van: Ik laat het maar los, want ik kan er niet bij met mijn brein. Mijn wereld, zoals hij nu voor mij is, is goed. Wat er allemaal komen gaat, of wat er misschien allemaal aan de hand is.. Het zij zo.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:47

Nou, ik vind dit al net zo Jip en janneke als het nieuws, iedereen weet dat er enkel berichtgeving komt over oorlogen waar olie zit, maar veel meer geloof ik er niet van. En dat wildlife filmpje, wat een vreselijke manier van argumenteren is dat nu?.....

Gelukkig dat dat nog een goed filmpje was, want dit was een verspilling van mijn tijd, net als het nieuws meestal....

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:10

Of het nu daadwerkelijk waar is of niet: het is aan ons om het te geloven of niet, maar vindt dat het wel belangrijk is om er eens bij stil te staan Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:38

Ja dat wel, maar zolang er niemand een chip in mijn arm komt duwen ga ik er nu toch niet over zitten piekeren hoor...

Dat Bush met hele louche zaken bezig is weten we ondertussen allemaal wel, daar niet van, maar hoe moet een mens nog weten wat waar is?

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:42

verootjoo schreef:

er is ook een forum waarop mensen geloven dat de aarde plat is (amerikaans) en de de regeringen het allemaal opgezet hebben enz om ons te laten geloven dat hij rond is , echt geniaal Tong uitsteken Tong uitsteken

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:44

Het doet mij aan een sekte denken.
Ik vind het allemaal net iets te vergezocht. Als dit allemaal waar is zouden er zoveel mensen aan mee moeten werken dat het gewoon onmogelijk is. Daarnaast, als het allemaal waar is, waarom is die site nog niet uit de lucht gehaald als de "nieuwe wereld orde" zo machtig en aanwezig is Knipoog
Het lijkt mij gewoon een sekte-achtig verhaaltje om mensen angst in te boezemen.

Citaat:
Als je dit gehele beeld op je in laat werken lijkt het plaatje dat de gevestigde media je dagelijks voorschotelt meer op Jip en Janneke dan op de realiteit. Hoewel de implicaties van het topje van deze - redelijk op harde feiten te bestuderen - ijsberg al nauwelijks te bevatten zijn, gaat het nog een paar tandjes dieper als de buitenaardse betrokkenheid aan het licht komt met zowel de ruimte-, tijd- als interdimensionale reizigers. Daar zal ik in het volgende artikel aandacht aan besteden.

Huilen van het lachen

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:14

hahaha een soort "the matrix" verhaal dus