Trailer Paard van Troje Hartenhoeve

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Trailer Paard van Troje Hartenhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 18:13

http://www.youtube.com/watch?v=EEiVvXKNai4

Ik wilde dit toch even aan Bokt laten zien. Haha!

Dit is de trailer van een toneelstuk dat in Juni 2008 op mijn Mange gespeeld is. Troje; in Lichterlaaie door de Liefde.
Mijn manege maakt al enige tijd toneelstukken waar iedereen op de manege aan meedoet, maar dit was wel de grootste, de mooiste en drukbezochtste tot nu toe (meer dan 1200 mensen in drie dagen)

Het verhaal gaat natuurlijk over Helena, hoe zij opgroeide tot de mooiste vrouw van de hele wereld, en Ares; God van de oorlog, die alles zo verdraaide en regelde dat uiteindelijk Troje viel.

De trailer is gemaakt door mijn broer, die tevens het hele toneelstuk gefilmd en belicht heeft. Ik ben de stem die het leger naar buiten roept om te vechten voor het land. Knipoog

Voor de rest; enjoy, ik vind het een zeer geslaagde trailer! Ja

lautjuh85

Re: Trailer Paard van Troje Hartenhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:13

Wat gaaf dat jullie zoiets maken!
Zijn die paarden allemaal zo braaf? Ik zag in het filmpje wel een fjord bokken Nagelbijten / Gniffelen

Roane

Re: Trailer Paard van Troje Hartenhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 20:18

Paarden zijn inmiddels wel wat gewend hoor Haha! mijn paard stond een half uur achter het decor (het kasteel) te slapen met een djembé groep aan de andere kant voordat hij eens op moest.

Natuurlijk bokken er wel eens wat, het is natuurlijk vreemd, maar dat zijn meestal de paarden die het nog nooit meegemaakt hebben. Haha! Knipoog
Het blijven paarden natuurlijk.

Maar het is geloof ik wel duidelijk dat de Hartenhoeve hele bombproof paarden hebben Haha!