Gratis energie healing voor je paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margo0tje

Gratis energie healing voor je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 19:41

Hoihoi!
Ik ben zelf erg geinteresseerd in alternatieve geneeswijzen voor dieren en ook d.m.v. energie. Na een zoektocht voor het genezen van mijn kat kwam ik op de website: http://www.paardenhealing.nl terecht. Niet precies wat ik zocht, want vooral gericht op paarden MAAR de eerste healing is helemaal gratis( en vrijblijvend). Ik ben hier al een poosje niet geweest maar ik dacht, dit onthoud ik jullie niet. Bloos Zij is natuurlijk geen dierenarts, maar k wist even niet waar dit anders te plaatsen.
groetjes,
Margo

Margo0tje

Re: Gratis energie healing voor je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 09:17

Even update,
Ik heb toch maar een healing aangevraagd. Ik wil namelijk wel weten waar ik jullie naar toe link;)
Binnenkort de uitslag:P
Groetjes Margo

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:21

ik ben benieuwd. Waar heeft je paard last van?

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:24

Ik ben ook benieuwd. Dacht hier ook aan voor mijn paard.

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:25

ben benieuwd!

jammer dat op de site niet staat waar ze woont?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:26

Aangezien het om een afstandsbehandeling gaat zal dat niet zoveel uitmaken india.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 09:31

Ik heb net mailtje terug, k zal dr ook wel vragen waar ze woont. maar idd voor afstandbehandeling maakt niet uit. Mijn paard heeft niet echt serieuze klachten, alleen de laatste tijd heel hyper als ik aankom. En dan niet van enthousisasme maar alsof zij zich de hele tijd zit op te fokken. Mja eens zien wat zij er van zegt.
Margo

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 09:47

Ze woont in den Haag en gaat het aanpassen op dr site. Ik heb foto en wat info gestuurd en vanmiddag ga ik naar Easter toe:) Zij gaat hem dan die energie( shalala ofzo:P) geven.
Groetjes
Margo

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 16:32

Nou hier is de reactie dan!
Ik was naar Easter gegaan en wat hij de laatste tijd dus idd heeft, druk, paniekerig ik kan t niet goed omschrijven. Ik had dat ook in de mail naar die vrouw van paardenhealing.nl gestuurd en ze zou zich daar op focussen. Om half drie ging ze die healing geven. Dus het was half drie en ik stond bij Easter. 1 minuut voorbij, Easter werd kalmer. 2 minuten voorbij Easter deed zelfs zn ogen dicht, 5 minuten later ging hij liggen! Nou dat doet hij dus echt nooooit he. Hij lag zo kalm en rustig! Ik haar om 4 uur gebeld dan kon zij mij vertellen wat zij voelde. Nou zij had dus ook gevoeld dat hij was gaan liggen en heel kalm werd. Zij vertelde mij dat er een paniek was dat ik iemand anders was. Ik begreep dat niet en vroeg of ze het uit kon leggen. Zij vertelde; Is er iemand anders die op heeft gereden? Hij is bang voor die persoon. Die gaat te lang door. Nou mijn mond viel open, want inderdaad ik hebs sinds kort een nieuwe bijrijdster! Ik vertelde dat ik opzich best tevreden was over mijn bijrijdster waarop zij weer antwoorde dat het geen slecht mens is, maar vanuit frustratie niet goed handelt. Kijk en dat klopt, tis een ongedurig type en als iets niet lukt op werk( daar ken ik dr van) gaat ze flippen. Ik ga nu zeker opletten hoe zij met Easter omgaat( want ik neem niet zomaar alles aan) en ik laat jullie nog weten hoe dat verder loopt. Verder kon ze vertellen wat voor karakter hij had en dat hij last heeft gehad van zn ogen( wat klopt). Nou ik ga nog afwachten hoe Easter de komende week is als ik daar kom, als hij zo rustig blijft ga ik haar denk ik inschakelen voor consult, ben nu erg nieuwsgierig naar zijn vorige eigenaar, wat ze daar over kan vertellen!
Groetjes,
Margo

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:36

De link doet het niet, of het ligt aan mijn pc.

Ik vind het wel erg apart hoor, ben erg nieuwschierig.. Klinkt in ieder geval erg interessant!

Hij doet het al!

Heb dr even gemaild, nieuwschierigheid is aanwezig.. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ilona__ op 06-11-08 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 16:37

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:48

MD-->LN

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:05

wow , klinkt goed,

ik heb een aanvraag gedaan,
mijn merrie heeft een schouder probleem,
nu al 4 weken, ik weet niet of het spier verrekking of scheurtje is,
maar wil graag weten of het echt over is,
en wil niet steeds longeren om te zien en haar dan weer een beetje te bezeren

edit,
@katja
vind het wel belangrijk om te weten waar iemand woont,
want als ik een hele behandeling zou willen na goed resultaat van de afstand,
moet dat toch te doen zijn qua afstand!

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:26

hihi ik krijg net een mailtje van de eigenaresse van de site:P
Kennelijk loopt het storm Bloos Haha!
Margoo

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:30

ja ik heb pas zaterdag een afspraak,

wel wist ze al te vertellen dat Lot pijn in haar mond had of heeft gehad links onder,
ik ga even kijken,
maar de tantarts heeft 3 mnd geleden wel een tandje getrokken wat dubbel groeide bij het wissellen,
dat kon het ook zijn dacht ze,
ik ben benieuwd naar zaterdag

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 20:32

Ok, laat je weten of ze last heeft nog?

Jrussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:13

ook ik heb gisteren een healing laten doen , ik was even nieuwsgierig naar mijn nieuwe paardje. omdat hij bij zijn vorige bazinnetje die heel goed voor hem was wel is een dipje had en na een paar dagen bij mij vond ik hem ook even wat lusteloser niks om zorgen over te maken maar ik was gewoon nieuwsgierig.

dat was gisteravond om 8 uur meneer stond ook heel erg rustig te zoeselen toen ze bezig was, toen ze klaar was werd hij meteen actiever. heb een hele leuke mail gehad met alles er in zal hem hieronder even plakken.

Ok ik voelde een enorme rust vanaf 8 uur, een soort uitlaatklep. Inderdaad, later voelde ik mij actiever worden. Wat ik doorkreeg, ik denk niet dat jij je druk hoeft te maken om Kay. Heeft volgens mij er gewoon mee te maken dat hij af en toe zijn dag niet heeft. Ik voelde ook dat hij enorm veel liefde bij jou ervaart, hij heeft soms alleen moeite het terug te geven. Hij weet niet goed hoe hij er mee om moet gaan. Verder rustig paard, weinig streken, al hangt dat af van de persoon op hem. Als hij bereden wordt door de juiste persoon komt zijn karakter er beter uit. Als hij door een persoon wordt bereden gaat hij niet zo zeer bokken, maar wordt hij een mat paard. ( dat hij zich eigenlijk afsluit).Hij durft bij jou meer zichzelf te zijn, en dat is erg goed voor zijn mentale welzijn. Je zal merken dat hij losser begint te komen. Tussen jullie twee is echt een soort klik en daar moet hij echt enorm aan wennen.

Advies of het nuttig is verdere healingen te doen:
Ik denk niet dat het nodig is. Ik kan je wel 15 euro per behandeling laten betalen maar dat is absoluut niet mijn intentie. Ik denk dat de dipjes echt komen dat hij af en toe zijn dag niet heeft. Ik krijg heel duidelijk te voelen dat JIJ in iedere geval op de goede weg zit met hem, ook daar geen advies nodig lijkt mij!

Je kan mij vanavond om halfnegen alsnog bellen, dan kan ik kijken of er misschien nog iets doorkomt, misschien over fysieke welzijn. Ik kon uit de foto weinig afleiden aangezien hij er niet helemaal op stond. Geen probleem voor het focussen, maar wel om fysieke klachten op te sporen.

Veel succes en je hoeft je niet zo’n zorgen te maken. Hij zit goed met jou!

ik vind het ook erg leuk dat ze zegt dat er geen verdere healingen nodig zijn , bewijst toch dat ze er echt goed mee bezig is en er niet op uit is om centen te verdienen.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 16:50

Even neiuwsgierig van mijn kant, klopt dat dan van dat afsluiten? Easter gaat namelijk flippen als hij iemand niet mag.
Margoo

Jrussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:11

bij kay is het zo niet dat hij zich enorm afsluit maar wel heel duidelijk laat merken wat hij wel en niet leuk vind, klein voorbeeld. bij mij is hij een enorm vrolijk hardwerkend graag willend werkend paard. mijn vriendin wilde hem graag van de week even rijden. en daar was hij zeg maar megabraaf tot het kleine beetje slome af. zo kende ik hem niet. ook niet bij zijn vorige eigenaresse.

dus waar dat nou precies aan ligt kan ik ook nog niet echt bepalen en of dat echt onder afsluiten valt. tja?

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 17:40

Ik denk wel dat dat afsluiten is. Want dat is toch gewoon braaf doen wat egzegd wordt, en niet uiten wat hij echt voelt???
Week niet hoor...
Margo

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:45

Wat leuk om al die positieve ervaringen te lezen !

paarden zijn inderdaad erg gevoelig voor healen met energie, of dit nu reiki, quantum touch, white time healing, shamballa etc etc is .
Die van mij vind het ook heerlijk, en veel mensen hebben er ook baat bij Lachen

(ik behandel zelf ook mensen en dieren met reiki/shambhala)

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 18:44

Leuk dat jij dat ook doet!:) Wat ik eerlijk gezegd wel een beetje mis is een foto van haar in actie met een paard op dr site. Kijk ik heb nu ervaren dat ze goed is, maar was ook maar gissen. ( al vond ik de rest van de site ok...) Vaak kan je van zo'n foto veel afleiden. Wat vinden jullie, zal ik haar dat mailen?
Ow btw, Easter vandaag, zo lekker kalm. Wel zn streken:P dat wel, maar kweenie, toch rustiger ofzo. Ik kijk t nog een poosje aan en houd jullie op de hoogte. Groetjes,
Margo

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 15:05

Update:
Net bij Easter geweest. Heel kalm toen ik aankwam. Weet niet of t aan die healing ligt maar sinds dat zij die energie heeft gegeven is hij kalmer, niet meer dat paniekerige om niks.
Morgen weer een update.
Margo

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:11

ik heb morgen om 1 uur een healing best spannend hoor!

we zullen zien mijn ervaring zal ik dan ook wel plaatse

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:16

ik had eerst zo iets van ja ja

maar als ik jullie ervaringen zo lees is het geen onzin

ga dit even volgen en kijken of er meer mensen dit gaan doen en wat de ervaring is