Na vijf dagen eindelijk antwoord terug, krijg ik dood leuk te horen dat ze me niet kunnen helpen omdat mijn mail verzend was via een ander e-mail adres dan dat mijn account gekoppeld is. Wat heeft dat nou te maken met het feit dat het spel het gewoon niet doet op mijn mac? Nou, vooruit dan. Nog een mailtje gestuurd via het andere e-mail adres. Nu hopen dat ik wel echt een berichtje binnen twee dagen terug krijg.
Jeeeetje mina, deze keer erg snel mailtje terug, fijn. Word er gezegd dat ik het opnieuw moet installeren. Jaaaa, want dat heb ik niet al 5 keer gedaan. Dit is niet goed voor mijn bloeddruk.
Ik heb nog steeds geen mail, word het onderhand spuug zat
dalena
Geplaatst: 26-11-14 17:55
STAR STABLE CADEAUBONNEN VANAF NU VERKRIJGBAAR IN DE GEHEEL NIEUWE OFFICIËLE STAR STABLE GIFT SHOP! Dit jaar maken wij het mogelijk om via de Star Stable Gift Shop het ideale kerstcadeau te kopen: onze gloednieuwe Star Stable Gift Shop heeft een aantal feestelijke Star Stable cadeaus in het assortiment ideaal voor kinderen van alle leeftijden!
Ben jij een nieuwe speler die graag wil beginnen met Star Stable? Of misschien ben jij een ervaren lifetime Star Rider die graag je Star Coins saldo een boost wil geven? De Star Stable Gift Shop heeft voordelige aanbiedingen op het gebied van Star Coins en Lifetime lidmaatschappen, voor iedereen dus wat wils!
Direct na een bestelling ontvang je de cadeaubon via e-mail, maar het is niet slechts een digitaal cadeau; alle cadeaubonnen in de Star Stable Gift Shop worden geprint en als prachtige kerstkaart verstuurd, daarmee is het een ideaal cadeau wat je kunt openen op kerstavond!
Bekijk al onze fantastische aanbiedingen door de aanwijzingen op deze afbeelding te volgen. Bekijk al onze fantastische aanbiedingen door de aanwijzing op deze afbeelding te volgen.
Deze fantastische kerstaanbiedingen zijn slechts voor een beperkte tijd beschikbaar, dit zijn de verschillende opties:
3,000 Star Coins 5,000 Star Coins 10,000 Star Coins het meest voordelige Star Coins pakket OOIT!
Lifetime Star Rider lidmaatschap + 3,000 Star Coins Lifetime Star Rider lidmaatschap + 5,000 Star Coins Lifetime Star Rider lidmaatschap + 10,000 Star Coins het meest voordelige Star Coins pakket OOIT!
Geef een cadeau vol avontuur, plezier en vriendschap deze kerst! Bekijk nu de Star Stable Gift Shop!