Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Change3x

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:38

Er komt in Juni een update. :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:39

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:39

Een hele grote update. :):)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:41

En ondertussen niks doen aan de fouten in je code?

Ik gok dat dan de nieuwe rassen komen, of niet?
Ik speel liever spellen die wel updates doen en fouten eruit halen. Zoals de 20 minuten balk fout die ik eerder opmerkte en nu na een maand er nog niet uit is gehaald. Dan mag het spel nog zulke gave plaatjes hebben..

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:43

Fennadev schreef:
En ondertussen niks doen aan de fouten in je code?

Ik gok dat dan de nieuwe rassen komen, of niet?
Ik speel liever spellen die wel updates doen en fouten eruit halen. Zoals de 20 minuten balk fout.

Deloryan (sorry als ik het fout schrijf) heeft ook nog werk en een leven naast het verbeteren van dit spel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:45

Niet naar ik weet nieuw rassen, maar de bedrijven en verschillende bugs die meegenomen worden.

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:45

En in die grote update zal ook een aantal bugs verwijderd worden. :) Zoals de bug met insemineren geloof ik. En het trainen van paarden zal er ook heel anders gaan uitzien, dus dan is die bug van 20 minuten die jij zegt ook weg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:47

Tijd word gehalveerd en trainen aangepast.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:47

Mijn probleem was al bijna 2 maanden geleden ontdekt, dus tijd zat naast werk. Ik gok dat ze iets teveel hooi op der vork heeft genomen. Ach het maakt mij niks meer uit, het spel boeit mij niet meer.

Dus als iemand een paard voor 2.000 ofzo wil, misschien geef ik ze ook wel gratis weg. Of ik laat ze wegkwijnen, ze worden toch niet ziek. Ik speel nu een beta spel dat ten minste wel regelmatig bugs/updates doet.

Ik kan trouwens nergens die informatie vinden die jullie allemaal zeggen op het forum, maar dat zal hem ook wel aan mij liggen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:50

Fennadev schreef:
Mijn probleem was al bijna 2 maanden geleden ontdekt, dus tijd zat naast werk. Ik gok dat ze iets teveel hooi op der vork heeft genomen. Ach het maakt mij niks meer uit, het spel boeit mij niet meer.

Dus als iemand een paard voor 2.000 ofzo wil, misschien geef ik ze ook wel gratis weg. Of ik laat ze wegkwijnen, ze worden toch niet ziek. Ik speel nu een beta spel dat ten minste wel regelmatig bugs/updates doet.

Ik kan trouwens nergens die informatie vinden die jullie allemaal zeggen op het forum, maar dat zal hem ook wel aan mij liggen.

Wat een nare reactie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:51

Xyris schreef:
Nou, ik kan op het moment nog geen nieuw topic openen of de openingspost aanpassen, ik zal de update dus hier plaatsen en de namen + guide komen dan wel in een nieuw topic of de openingpost (wat er ook eerst komt).

Update

Binnenkort (Lees: Begin tot half juni) wordt er een grote update verwacht. Wat gaat er allemaal veranderen:

Baantjes
Na de opleiding voltooid te hebben kan je een bedrijf starten in de richting die je hebt gekozen als opleiding. Aan het starten van een opleiding zijn kosten verbonden.

Afhankelijk van het bedrijf dat je gaat starten zal je materiaal in moeten kopen bij de groothandel om jouw klanten (andere spelers) te kunnen helpen. Jouw professie kan je ook voor jezelf gebruiken. De dienst is dan gratis maar het benodigde materiaal uiteraard niet.

Groothandel
De groothandel komt ook beschikbaar. Hier kan je alles kopen dat je nodig hebt voor het uitvoeren van je professie. Deze gaat open op het moment dat de baantjes-update online gaat.

Tijdsverloop
Er komt een nieuwe tijdsverloop. Het tijdsverloop wordt min of meer gehalveerd. Elke 4 dagen staan dan voor een kwartaal, 16 dagen zijn een jaar in plaats van 28 dagen. Een veulen is dus na iets meer als 1,5 maand volwassen in plaats van 3 maanden. Een paard kan (meen ik) 25 jaar worden, dit betekend dat je nu dat elk paard maximaal een jaar en +/- 5 weken leeft.

Trainsysteem
Het huidige trainsysteem gaat op de schop. Binnenkort kunnen we kiezen hoe lang een training duurt. (15, 30, 45 of 60 minuten). Je kunt een terrein kiezen waar je oefeningen kan doen met jouw paard.
De balkjes hebben nog steeds even veel trainminuten nodig om vol te raken en elke training kost relatief evenveel energie (15 min bijv. 5, 60 min 20), maar hoe vaker je klikt hoe hoger je XP per klik.

Mislukte drachten
Ook in real life gaat er wel iets mis met de dracht, er komt een 5% kans dat de dracht vroegtijdig afgebroken wordt. Heeft de hengst slecht sperma dan is er 6% kans dat de dracht wordt afgebroken.

Stalblokken
Binnenkort kunnen de stalblokken afgebroken of gewijzigd worden.

De aankomende grote update.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:53

Fennadev schreef:

Doe ff kalm joh, hallo zeg.. _O- je hebt blijkbaar geen idee hoeveel tijd er in zoiets zit.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:53

Change3x schreef:
Fennadev schreef:

Wat een nare reactie.

Dan stuur ik alles wel naar het rusthuis als je dat meer zint. :')
Mij net zo best. Ik blijf mijn haflingers op de internationale misschien wel doen af en toe, want niemand fokt die volgens mij.

Ja ik ga denk ik op de internationale kijken of die update wat is en zo niet dan gaat alles daar ook naar het rusthuis.

Ja ik heb er wel een idee van hoeveel pijn en moeite het schrijven van een code is. Maar dat het 2 maanden moet duren, sorry dan heeft diegene echt teveel hooi op haar vork genomen. Al vind ik de art wel heel cool, maar ik heb het gevoel dat het zo'n spel wordt waar 24/7 op moet gaan zitten en die tijd heb ik niet naast echte paarden en studeren.

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:55

Vergeet ook niet dat Deloryan, naast haar gewone job, er alleen voor staat voor het programmeren. En dat dit best een tijdrovende klus is. Ik vind het erg jammer dat er dan zo op gereageerd wordt. :=

Dat andere spel dat jij speelt heeft misschien meer mensen die aan de bugs werken of die werken niet voltijds.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:57

Daar lopen ze grafisch heel erg achter als mijn vermoeden gelijk is met welk spel het is. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:58

Fennadev schreef:
Change3x schreef:
Wat een nare reactie.

Dan stuur ik alles wel naar het rusthuis als je dat meer zint. :')
Mij net zo best. Ik blijf mijn haflingers op de internationale misschien wel doen af en toe, want niemand fokt die volgens mij.

Ja ik ga denk ik op de internationale kijken of die update wat is en zo niet dan gaat alles daar ook naar het rusthuis.

Ja ik heb er wel een idee van hoeveel pijn en moeite het schrijven van een code is. Maar dat het 2 maanden moet duren, sorry dan heeft diegene echt teveel hooi op haar vork genomen. Al vind ik de art wel heel cool, maar ik heb het gevoel dat het zo'n spel wordt waar 24/7 op moet gaan zitten en die tijd heb ik niet naast echte paarden en studeren.

Tjee, wat een lekker volwassen reactie _O-

Ik denk dat je zelf niet zoveel benul hebt van het werk dat er in dit spel wordt gestoken. Ik word een beetje kriebelig van jouw reacties. Volgens mij heb je weinig tot geen recht van spreken, tenzij je Deloryan uit eigen portemonnee betaalt. :+

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:58

Mens, maak je niet zo druk, het is maar een spel.
Laatst bijgewerkt door Tribunals op 29-05-17 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:59

-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:00

Retjethorse schreef:
Vergeet ook niet dat Deloryan, naast haar gewone job, er alleen voor staat voor het programmeren. En dat dit best een tijdrovende klus is. Ik vind het erg jammer dat er dan zo op gereageerd wordt. :=

Dat andere spel dat jij speelt heeft misschien meer mensen die aan de bugs werken of die werken niet voltijds.

Of dat spel is al uit de beta en heeft spelers die betalen voor bepaalde opties...

Ik ben op dit moment dan wel thuis, maar jeetje, als ik 40 uur werk en mijn paard heb en een sociaal leven... Dan zou ik echt geen tijd hebben voor datgeen wat Deloryan doet. :+ Dus ik zou zo zeggen: Thumbs up!

Vind het onwijs knap hoeveel tijd ze steekt in het luisteren naar de spelers op het forum!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:01

Vermoed dat het namelijk Equino is.

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:07

Janine1990 schreef:
Retjethorse schreef:

Of dat spel is al uit de beta en heeft spelers die betalen voor bepaalde opties...

Ik ben op dit moment dan wel thuis, maar jeetje, als ik 40 uur werk en mijn paard heb en een sociaal leven... Dan zou ik echt geen tijd hebben voor datgeen wat Deloryan doet. :+ Dus ik zou zo zeggen: Thumbs up!

Vind het onwijs knap hoeveel tijd ze steekt in het luisteren naar de spelers op het forum!
Dit vind ik dus ook, Deloryan verdient van mij een dikke pluim voor al het werk dat ze erin steekt in haar vrije tijd. Ik zou het niet kunnen/willen. _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:08

Men kan mij op de Nederlandse pb'en, ik geef mijn paarden gratis weg(voor in hoeverre mogelijk).

Wat voor updates zijn er dan geweest tussen 22 maart en nu? Volgens mij praktisch niks, ik snap dat ze er veel werk in steekt, maar bij mij geven kleine updates mij meer voldoening, want dan heb ik meer het gevoel dat eraan gewerkt wordt. IPV ineens alles op de schop te gooien na een paar maanden, omdat het toch niet blijkt te werken zo.

Volgens mij doet die van Equino ook alles alleen qua programmeren, is natuurlijk wat kleiner, met maar 1 site en inderdaad niet veel grafische dingen, maar daar snap ik ten minste waar ik mee bezig en waarvoor ik werk op het spel. En dat gevoel heb ik bij horsereality totaal niet, ik doe maar wat daar.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:10

Equino vind ik persoonlijk niks aan. Smaken verschillen dus!

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:10

Stop er dan gewoon mee en hou op zo dramatisch te doen.. :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:15

Mwah, ik ben het er mee eens dat het spel imo te vroeg in de open beta is gekomen en dat sommige bugs en problemen te lang bestaan waardoor het nut van de open beta op sommige vlakken weg is, zoals het balanceren van de economie van het spel. Ik vind het grappig genoeg om er af en toe wat weg te klikken hoor, en haal er wel plezier uit, maar dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn.