Marcella schreef:Aparte kleuren zijn helemaal duur.
Klopt maar geeft dan liever die munten uit aan een aparte kleur dan aan een vos bijv.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roosje01 schreef:Marcella schreef:Aparte kleuren zijn helemaal duur.
Klopt maar geeft dan liever die munten uit aan een aparte kleur dan aan een vos bijv.
maar het profielplaatje op het forum geeft idd effen vos weer, terwijl ze toch ook een duidelijke, brede witte bles heeft naast de aftekeningen op het lichaam (die uiteraard buiten het plaatje vallen).
Catnip schreef:Roosje01 schreef:
Ik heb geen vos te koop, het merrieveulen is bontmaar het profielplaatje op het forum geeft idd effen vos weer, terwijl ze toch ook een duidelijke, brede witte bles heeft naast de aftekeningen op het lichaam (die uiteraard buiten het plaatje vallen).
Heb het voor de duidelijkheid even erbij gezet, ik zou zelf ook geen effen vosse Shet kopen

Nerwen schreef:Da's vreemd, want schimmels worden toch alleen zwart of bruin/vos geboren? Nu zou ik het niet heel erg vinden als mijn palomino en zwarte veulen schimmel werden, maar toch. Wat dat betreft mis ik wel een duidelijke uitleg in de wiki over hoe de kleurgenen in het spel werken.
Edit: James zal wel palomino blijven (stamboom even bekeken).

.
(en zelfs nu hoor ik dat nog wel eens van 'oudere paardengarde).
Nerwen schreef:Het zal wel
Ik heb altijd geleerd dat schimmels vos, bruin of zwart geboren worden en dan later wit worden. Daarom dat ik dat van die palomino vreemd vond.
Ik wil een schema waarin het allemaal duidelijk staat, dit is me teveel uitzoekwerk met alle "het zou kunnen dat" en "maar als zus en zo dàt gen heeft, dan wordt zus en zo niet dit, maar dat" en etc.