Haha ik heb best wel veel Ik weet uit men hoofd niet meer hoeveel, maar iets meer dan 20 Heb alle noord zweedse paarden, de donkerbruine, lichtbruine, witte en zwarte arabier. De witte, de buckskin, en de voskleurige andalusier. De gitzwarte fries 2 pony's, de lichtbruine van HC en de appaloosa pony van FP. De witte selle francais De witte akhal teke De witte, zwarte en lichtbruine tinker De grijze en het zwarte friese sportpaard Men starter Euhmm dat was het geloof ik
Ow, ik dacht dat die vandaag kwamen Kun je zien hoe interessant ik ze vind
Daks
Geplaatst: 26-11-14 11:00
Hallo!
Na de update van vorige week waarin de Verborgen Dinosaurus Vallei werd toegevoegd en wij het nieuwe paardenras de Fjorden aankondigden, zou je misschien dat wij het deze week rustig aan zouden doen....euh, nee dus.
Een hele nieuwe groepering! Ontmoet de Kallten. Deze mensen hebben voor meer dan honderd jaar met niemand contact gehad, en nu is de tijd aangebroken dat jij dit vreemde volk beter gaat leren kennen! Probeer je reputatie bij dit volk te verbeteren, doe vele dagelijkse klusjes voor ze, en misschien krijg jij de beschikking over hun winter bestendige kleding! Antieke kleding meer zeker functioneel!
Ontmoet Nanook en Sedna, twee nieuwe vrienden van de mysterieuze en geheimzinnige Kallten
Om de Kallten te kunnen ontmoeten, moet je alle gebieden verkent hebben waar Nic Stoneground je naartoe heeft gestuurd.
In niet Dino-vallei gerelateerd nieuws... De paardenmarkt is geopend bij de Jorvik stallen!
Genoeg gekletst! Laten wij de Kallten gaan ontmoeten!
Een fijne week toegewenst! Namens het hele Star Stable team
After last week's Dino Valley release and the announcement of our brand new beautiful Fjord horses, you might think we'd need a break from all this excitement... Umm, no.
A totally new faction! Meet the Kallters. These enigmatic mountain people haven't had contact with anybody for a hundred years or more, and now it's time for you to have a close encounter with this mysterious society! Build reputation with them (trust us, you'll really want to), complete loads of fun daily tasks with them, and even get to grips with their style by unlocking the opportunity to get some of their ancient, winter-friendly clothing for yourself! Ancient is the new black!
Meet Nanook and Sedna, two new friends from the mystifying and secretive Kallters
To get the chance to meet the Kallter people, you'll need to have explored all of the places that Nic Stoneground has sent you to so far.
In non-Dino Valley news... The horse market is open at Jorvik Stables!