Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:Ik vind de Trakehner juist wel mooi. De welshes vind ik inderdaad ook wat minder. Vind sowieso dat sommige rassen echt minder goed getekend zijn dan anderen. Snap dat het misschien een beetje banketstaaf is voor de artiesten, maar was denk ik mooier geweest voor het geheel als Deloryan bij 1/2 artiest was gebleven. Dan was het toch meer een geheel.
Retjethorse schreef:muntdrop schreef:Ik vind de Trakehner juist wel mooi. De welshes vind ik inderdaad ook wat minder. Vind sowieso dat sommige rassen echt minder goed getekend zijn dan anderen. Snap dat het misschien een beetje banketstaaf is voor de artiesten, maar was denk ik mooier geweest voor het geheel als Deloryan bij 1/2 artiest was gebleven. Dan was het toch meer een geheel.
Ik had het ook leuker gevonden als alle paarden in dezelfde stijl getekend waren. De PRE en tinkers bijvoorbeeld vind ik echt niet mooi getekend.
Azmay schreef:JoycexEnya schreef:De reden dat ik wacht met verouderen tot ik bij de laatste begin. Wel lang werk indd
Wat moeite doen voor je kan rijden vind ik prima, maar dit is wel heel veel.
Mag hopen dat je alleen de eerste rits hoeft te doen?
muntdrop schreef:Je moet alle 4 basis niveaus doen, daarna kan je een discipline rijden en wedstrijden doen. Vind het wel goed zo, tenminste realistisch. Schijnt wel dat trainers straks sneller kunnen trainen
Azmay schreef:muntdrop schreef:Je moet alle 4 basis niveaus doen, daarna kan je een discipline rijden en wedstrijden doen. Vind het wel goed zo, tenminste realistisch. Schijnt wel dat trainers straks sneller kunnen trainen
![]()
Laten we zeggen dat je geen actieve speler bent.
Elke dag 1 rondje trainen.
4 niveaus keer 9 oefeningen, dan ben je al 36 dagen bezig eer je de eerste niveaus hebt.
Ik vind het behoorlijk flink, heb liever dat het trainen zelf dan langer duurt.
Rebecca schreef:M_ontana schreef:Ik heb
[ [url=m/uqvRVg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd! Draagt ie G gen?