Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zorro_

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:05

Ben ik de enige die vindt dat de Trakehner een beetje 'mwah' getekend is? :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:13

Ik vind zelf de Welsh echt teveel lijken op de IJslander qua tekening. En daarnaast het lijf dus te bol/niet slank genoeg. Als ze het ras welsh cob hadden genoemd was het meer kloppend geweest, want dit zijn absoluut geen welsh A/B qua bouw wat ze hebben getekend. Dat is ook de reden waarom ik geen welshjes fok, ben geen fan van de art ervan.
Trakehner kan ik weinig over zeggen, ik ken het ras verder niet.

Deze is leuk, ik denk tobiano: https://www.horsereality.nl/horses/9537/foal-doe-9537
Maar ik fok geen tinkers, dat is echt een probleem, ik wil alles kopen wat ik leuk vind <3

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:18

Ik vind de Trakehner juist wel mooi. De welshes vind ik inderdaad ook wat minder. Vind sowieso dat sommige rassen echt minder goed getekend zijn dan anderen. Snap dat het misschien een beetje banketstaaf is voor de artiesten, maar was denk ik mooier geweest voor het geheel als Deloryan bij 1/2 artiest was gebleven. Dan was het toch meer een geheel.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:21

Trakheners vind ik ook heel gaaf! Maar ik fok ze niet omdat er al heel veel mee gefokt wordt volgens mij. Ik wil me richten op arabs en dan meer op rabicano en flaxen gaan fokken

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:30

muntdrop schreef:
Ik vind de Trakehner juist wel mooi. De welshes vind ik inderdaad ook wat minder. Vind sowieso dat sommige rassen echt minder goed getekend zijn dan anderen. Snap dat het misschien een beetje banketstaaf is voor de artiesten, maar was denk ik mooier geweest voor het geheel als Deloryan bij 1/2 artiest was gebleven. Dan was het toch meer een geheel.

Ik had het ook leuker gevonden als alle paarden in dezelfde stijl getekend waren. De PRE en tinkers bijvoorbeeld vind ik echt niet mooi getekend.

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:45

Ik ga i.p.v. Welshes toch kladrubers fokken, iemand die iets voor me heeft op de com?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:50

Retjethorse schreef:
muntdrop schreef:

Ik had het ook leuker gevonden als alle paarden in dezelfde stijl getekend waren. De PRE en tinkers bijvoorbeeld vind ik echt niet mooi getekend.

Ja ik hoop heel stiekem dat die nog andere artwork krijgen. Als die bijvoorbeeld in dezelfde stijl waren als de kladjes was dat echt super vet geweest

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:51

Ik vind PRE's nog wel wat hebben zo. Tinkers niet echt. Verder lijken de Cleveland Bay wel een verschillende artiest te hebben gehad qua hengst en merrie art.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:01

We zijn ook verwend he, eigenlijk zijn ze allemaal mooi maar de ene net wat meer dan de andere _O-

Nou een vermoedelijk W21 Ijsje van de foundation geplukt in NL. Nou nog terug vliegen :Y)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:02

jeej net deze IJslander hengst gekocht: https://www.horsereality.nl/horses/7977/igor-8105
direct verouderd en nu dus ook ter dekking. wederom hoogste GP wat nu beschikbaar is en de 1e premie is ook net gehaald :)

heb nu van bijna ieder ras een goede dekhengst, dus wie wat zoekt, ik heb de volgende rassen:
Arabisch volbloed
Akhal teke
Cleveland Bay
Kladruber
Fries
IJslander
Trakehner
Oldenburger

heb nog een paar deltapunten over dus mocht iemand nog een hele goede PRE hengst hebben die hij wil verkopen op de .nl... laat maar weten!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:02

@ drico

Ik heb je een pb gestuurd, maar ik heb intresse in de fjord als je die nog hebt :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:06

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:28

M_ontana schreef:
Ik ga i.p.v. Welshes toch kladrubers fokken, iemand die iets voor me heeft op de com?

Ik heb

Afbeelding

VanessaSH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:34

Rebecca schreef:
M_ontana schreef:

Ik heb

[ [url=m/uqvRVg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd! Draagt ie G gen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:49

Ik vraag me af of een paard dat de basistraining voltooid heeft (en dus al wedstrijden kan rijden), meer waard zal zijn dan een paard waarbij dat niet zo is?

Er gaat namelijk best wat tijd zitten in het trainen..

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:52

De reden dat ik wacht met verouderen tot ik bij de laatste begin. Wel lang werk indd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:53

[naam] schreef:
M_ontana schreef:
Ik heb

Dubbel G gen , maar verkocht aan montana is van dezelfde merrie waar je .nl bruintje van is!

Is een hengst dus wie weet dekhengst later

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:53

JoycexEnya schreef:
De reden dat ik wacht met verouderen tot ik bij de laatste begin. Wel lang werk indd

Wat moeite doen voor je kan rijden vind ik prima, maar dit is wel heel veel.
Mag hopen dat je alleen de eerste rits hoeft te doen?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:05

Azmay schreef:
JoycexEnya schreef:

Wat moeite doen voor je kan rijden vind ik prima, maar dit is wel heel veel.
Mag hopen dat je alleen de eerste rits hoeft te doen?

Je moet alle 4 basis niveaus doen, daarna kan je een discipline rijden en wedstrijden doen. Vind het wel goed zo, tenminste realistisch. Schijnt wel dat trainers straks sneller kunnen trainen

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:09

muntdrop schreef:
Je moet alle 4 basis niveaus doen, daarna kan je een discipline rijden en wedstrijden doen. Vind het wel goed zo, tenminste realistisch. Schijnt wel dat trainers straks sneller kunnen trainen

:wow:

Laten we zeggen dat je geen actieve speler bent.
Elke dag 1 rondje trainen.
4 niveaus keer 9 oefeningen, dan ben je al 36 dagen bezig eer je de eerste niveaus hebt.

Ik vind het behoorlijk flink, heb liever dat het trainen zelf dan langer duurt.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:10

Azmay schreef:
muntdrop schreef:

:wow:

Laten we zeggen dat je geen actieve speler bent.
Elke dag 1 rondje trainen.
4 niveaus keer 9 oefeningen, dan ben je al 36 dagen bezig eer je de eerste niveaus hebt.

Ik vind het behoorlijk flink, heb liever dat het trainen zelf dan langer duurt.

Het duurt ook 16 dagen voordat een paard 1 jaar is, dus dat is helemaal niet zo gek.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:13

Ik leg dan meteen de link met iemand anders je paarden laten trainen. Zeg je fokt paarden en je hebt er best veel, maar niet alle tijd van de wereld 20 keer per dag te trainen. Dan zou je iemand anders je paarden kunnen laten trainen tegen betaling. Waardoor je niet 3000 dagen bezig bent

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:14

Heb in de beta volgens mij zelden veulens maximaal gehad, dus ben wel een beetje bang dat het eeuwig kan gaan duren _O-

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:15

Rebecca schreef:
M_ontana schreef:
Ik heb

Dubbel G gen , maar verkocht aan montana is van dezelfde merrie waar je .nl bruintje van is!

Is een hengst dus wie weet dekhengst later[/quote]
Wordt later idd dekhengst! Weet alleen nog niet hoe je een paard dekhengst kan laten worden en waar de bestaande dekhengsten staan :')