appaloosa arab - naam even kwijt maar dit is zeker mijn favoriet fries sportpaard - ravenking bruine pony - ehhh.... starter - Hawkeye (zijn er nog marvel fans hier? ) En een NZ - ook geen flauw idee hoe die heet
Grrr, net een vriendschapsuitnodiging, niet een keer nee een paar keer moeten verwijderen. Daarna maar aangenomen gevraagd wie ze was. Zij ze; waar heb jij dat dekje vandaan?.. Dus ik antwoord, ik ken je niet eens, voeg me dan niet toe als vriend maar vraag het in het kopje zeggen, en met een beetje zoekwerk op internet kun je de hele lijst met kleding van starstable vinden.
Doef
Geplaatst: 25-11-14 18:26
Nu toch iedereen het doet, ik heb:
Starter - Daydream of Daydreamer maar dat ben ik vergeten. Arabier - Summerrain Arabier - Eveningstar Anda - Goldhunter Tinker - Winterwarrior Deen - Onyxdiamond Tobiano - Vergeten.. Zweed - Snowprince Pony - Minichampion Appaloosa - Darkmist Fries - Blueboy Oldenburg - Ook vergeten.
Volgensmij zijn dit alle haha
Laatst bijgewerkt door Doef op 25-11-14 18:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Daks
Geplaatst: 25-11-14 18:31
Mijn starter: Cooltornado Een pony: Moontornado Een Fries: Dangertornado Een Vos andalusier: Bigtornado Een Deen: Supertornado Een creme Tinker: Snowtornado Een Noordzweed: Obsidiantornado Een Witte selle francais: Angeltornado
Anoniem
Geplaatst: 25-11-14 18:36
Dat jullie zo veel last hebben van stalkers Ik heb eerder er last van dat iedereen met hun eigen clubje zo bezig is, dat ze anderen negeren