Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik wil ook een Paint
Gamova schreef:Even terugkomend op de verdeling van de Paints.
Ook hier iemand die fanatiek speelt, traint en online is. Maar helaas spelen er in RL zo nu en dan dingen mee waardoor het gewoon niet lukt om actief bij de handelaar te zoeken. Inderdaad: De kans bestaat dat, zodra ik wel online kan zijn, er precies eentje is. Maar statistische gezien snappen jullie ook wel dat de kans dan veel kleiner is.
Natuurlijk alle lof voor degenen die daar wel de tijd en zin voor hebben, alle recht op het verzamelen van meerdere Paints.
Toch merk ik wel dat ik teleurgesteld ben. Ik had echt gehoopt mijn favo ras ook in het spel te kunnen gaan fokken. Ik weet wel dat ze vanzelf bij iedereen terecht komen (gezien mijn enorme collectie shetjes) maar het is toch jammer.
Gisteren had ik het er toevallig met PrancinPony over. Zou het niet wat zijn om eerst een deel via de handelaar te verkopen, en daarna pas de loting te doen. Bij de loting worden dan de mensen die er een van de handelaar hebben geplukt uitgesloten. Ik neem aan dat Marco wel kan zien wie de eerste koper van het paard is en er zo voor kan zorgen dat diegene niet mee mag loten.
Dat er iemand is die via zowel FB als het forum wint kan ik begrijpen, maar vind ik toch voor de overige spelers jammer, had er dan een extra ingezet om te zorgen dat er toch 8 verschillende spelers zijn met een gewonnen Paint. Of verplicht spelers op Facebook hun naam te noemen en zoek het intern uit als er een dubbele naam valt. Ik denk dat niemand dat erg zou vinden zo lang de namen niet bekend worden bij dubbele loting.
Mijn feedback is echt positief bedoeld. Ik blijf het spel net zo fanatiek spelen en het net zo leuk vinden dus wat dat betreft chapeau! Ik hoop dat er wat nuttigs tussen staat voor een eventueel volgend ras (hoor ik daar nou iemand Ijslander roepen?)
Hij komt morgen ochtend al van de weide en dan kan ik gaan trainen