Hiha......
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Irisx schreef:Nerwen schreef:*houdt domme opmerking mbt Paints en Quarters maar voor zich*
Cowboypaarden?of niet zo dom
Maar dat is dus niet zo
Nerwen schreef:Oh, maar dat vind ik niet eens zo heel dom hoor. Denk dat heel veel mensen dat met jou denken!Irisx schreef:Cowboypaarden?of niet zo dom
Het scheelt niet veel, maar was altijd in de veronderstelling dat Paints en Quarters één en hetzelfde ras waren, met enige verschil dat Paints bont zijn en Quarters alleen effenMaar dat is dus niet zo
Michje schreef:Toen Marcella van de week zei dat ging douchen en iets van 'zul je zien dat er wat op de markt komt terwijl ik onder de douche sta' kwamen er ook twee op de markt!

Hoop eigenlijk nog op een merrie, maar ben hier al heel blij mee. Oh, maar dat vind ik niet eens zo heel dom hoor. Denk dat heel veel mensen dat met jou denken![/quote]Citaat:Het scheelt niet veel, maar was altijd in de veronderstelling dat Paints en Quarters één en hetzelfde ras waren, met enige verschil dat Paints bont zijn en Quarters alleen effenMaar dat is dus niet zo
)
Marcella schreef:http://spel.mijnmanege.nl/paard/6388-crazy
Hele toepasselijke naam, want werd dus even helemaal gek.![]()
Ik denk dat er nog 1 of 2 paints moeten komen. En zitten we denk ik aan de 15 paints.
steeds kwamen ze als ik aan het werk was of nog lag te slapen na werk. Wilde er zo graag 1 en nu moet ik wachten op dure veulens of kruisingen
*klaag modus uit* Gamova schreef:Ook even los van de Paints:
Ik ben op zoek naar trainers voor een aantal merries en een hengst die al aardig op weg is. Prijs in overleg en afhankelijk van de snelheid.
Daarnaast zijn weides waar op gefokt kan worden ook heel erg welkom. Het dekken duurt langer dan ik zou willen en er zijn een aantal merries waar ik een veulen van wil voordat ze te oud worden
Gamova schreef:Ook even los van de Paints:
Ik ben op zoek naar trainers voor een aantal merries en een hengst die al aardig op weg is. Prijs in overleg en afhankelijk van de snelheid.
Daarnaast zijn weides waar op gefokt kan worden ook heel erg welkom. Het dekken duurt langer dan ik zou willen en er zijn een aantal merries waar ik een veulen van wil voordat ze te oud worden