Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarcellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:12

Afbeelding
Hiha...... :')

JudithO

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:15

Ik kan de foto niet zien..

MarcellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:18

Huh raar heb gewoon een plaatje staan.......

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:22

Pff. Weer een storing bij bokt dus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:22

Ik zie ook niks ...

Heb in het MM-forum maar een topic geopend om eens te polsen of er interesse is in een "beleerder", en wat de eisen dan zoal zouden zijn. Kan ik eens zien of ik daaraan zou kunnen gaan voldoen en of het mij dat allemaal waard is ;)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:23

Irisx schreef:
Nerwen schreef:
*houdt domme opmerking mbt Paints en Quarters maar voor zich :') *

Cowboypaarden? :') of niet zo dom

Het scheelt niet veel, maar was altijd in de veronderstelling dat Paints en Quarters één en hetzelfde ras waren, met enige verschil dat Paints bont zijn en Quarters alleen effen :+ Maar dat is dus niet zo :=

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:28

Dat dacht ik eerder ook hoor, tot ik me ging omscholen naar westernruiter :P

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:35

Nerwen schreef:
Irisx schreef:
Cowboypaarden? :') of niet zo dom

Het scheelt niet veel, maar was altijd in de veronderstelling dat Paints en Quarters één en hetzelfde ras waren, met enige verschil dat Paints bont zijn en Quarters alleen effen :+ Maar dat is dus niet zo :=
Oh, maar dat vind ik niet eens zo heel dom hoor. Denk dat heel veel mensen dat met jou denken!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:50

Oh marcella ik ben zo jaloers net als ik alles afsluit omdat ik moet gaan werke komt er eentje op de markt -O-

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:00

Toen Marcella van de week zei dat ging douchen en iets van 'zul je zien dat er wat op de markt komt terwijl ik onder de douche sta' kwamen er ook twee op de markt! :+

MarcellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:06

Michje schreef:
Toen Marcella van de week zei dat ging douchen en iets van 'zul je zien dat er wat op de markt komt terwijl ik onder de douche sta' kwamen er ook twee op de markt! :+

Gggrrr.....ik wist het wel.... :roll: :oo

Nou ik ga zo slapen dus wie weet. :') Hoop eigenlijk nog op een merrie, maar ben hier al heel blij mee.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:08

Citaat:
Oh, maar dat vind ik niet eens zo heel dom hoor. Denk dat heel veel mensen dat met jou denken![/quote]

Wat wel grappig is. Beetje off topic maar toen ik in Zweden was, was er een arabische merrie drachtig van een paint hengst. Dus vriendin vroeg aan die eigenaar wat voor ras/keuising dat veulen genoemd werd en toen zei die eigenaar dat men dat toch quarab noemt, dus zo'n rare opmerking is t niet

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:31

Michje schreef:

Dat meen je niet :oo
Die heb ik ook allebei gemist.
Ik ben dus officieel ongeschikt :P

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 03:09

Bah heb ze dus allemaal gemist -O-

Heb mezelf maar getroost met een shetje

MarcellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 03:25

Hier zijn in ieder geval vannacht een beauty van veulens geboren. Flaxen hengst en palomino merrie shetlanders. En een hele knappe GN4 fjorden hengst met als ouders Zanzibar en Creamy en als ik goed kijk en vergelijk met andere veulens een knappe gulblakke.

Maar zijn ze er nu allemaal uit dan dacht dat er nog een paar moesten komen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 03:28

Had veulens verwacht deze week maar mijn eigen koppels wilde maar niet drachtig worden. Nu eindelijk op 1 koppel na alles drachtig.

MarcellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 04:53

*\%/* *\%/* *\%/* :):) :):) :):) *\%/* *\%/* *\%/* :D :D :D

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:30

Mijn bak gaat naar niveau 8, pfff daar ging mn laatste munten!
Ik vind het maar een dure hobby dat uppen van doe bak haha

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:42

Aan de reactie van Marcella te zien komen er dus vandaag ook nog paints in het spel... Nu heb ik eindelijk wat meer tijd. Nu hopen op geluk!

MarcellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:47

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:51

Even terugkomend op de verdeling van de Paints.

Ook hier iemand die fanatiek speelt, traint en online is. Maar helaas spelen er in RL zo nu en dan dingen mee waardoor het gewoon niet lukt om actief bij de handelaar te zoeken. Inderdaad: De kans bestaat dat, zodra ik wel online kan zijn, er precies eentje is. Maar statistische gezien snappen jullie ook wel dat de kans dan veel kleiner is.

Natuurlijk alle lof voor degenen die daar wel de tijd en zin voor hebben, alle recht op het verzamelen van meerdere Paints.

Toch merk ik wel dat ik teleurgesteld ben. Ik had echt gehoopt mijn favo ras ook in het spel te kunnen gaan fokken. Ik weet wel dat ze vanzelf bij iedereen terecht komen (gezien mijn enorme collectie shetjes) maar het is toch jammer.

Gisteren had ik het er toevallig met PrancinPony over. Zou het niet wat zijn om eerst een deel via de handelaar te verkopen, en daarna pas de loting te doen. Bij de loting worden dan de mensen die er een van de handelaar hebben geplukt uitgesloten. Ik neem aan dat Marco wel kan zien wie de eerste koper van het paard is en er zo voor kan zorgen dat diegene niet mee mag loten.
Dat er iemand is die via zowel FB als het forum wint kan ik begrijpen, maar vind ik toch voor de overige spelers jammer, had er dan een extra ingezet om te zorgen dat er toch 8 verschillende spelers zijn met een gewonnen Paint. Of verplicht spelers op Facebook hun naam te noemen en zoek het intern uit als er een dubbele naam valt. Ik denk dat niemand dat erg zou vinden zo lang de namen niet bekend worden bij dubbele loting.

Mijn feedback is echt positief bedoeld. Ik blijf het spel net zo fanatiek spelen en het net zo leuk vinden dus wat dat betreft chapeau! Ik hoop dat er wat nuttigs tussen staat voor een eventueel volgend ras (hoor ik daar nou iemand Ijslander roepen? <3 )

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 12:53

Ook even los van de Paints:

Ik ben op zoek naar trainers voor een aantal merries en een hengst die al aardig op weg is. Prijs in overleg en afhankelijk van de snelheid.

Daarnaast zijn weides waar op gefokt kan worden ook heel erg welkom. Het dekken duurt langer dan ik zou willen en er zijn een aantal merries waar ik een veulen van wil voordat ze te oud worden :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 12:54

Marcella schreef:
http://spel.mijnmanege.nl/paard/6388-crazy
Hele toepasselijke naam, want werd dus even helemaal gek. :D

Ik denk dat er nog 1 of 2 paints moeten komen. En zitten we denk ik aan de 15 paints. ;)

Ik vroeg het gister toen zei marco dat er al 11 uitgedeelt waren en daarna zijn er nog 4 gekomen dus denk niet dat er nog paint's komen.

Ik baal echt heb elk vrij moment op de markt gekeken en heb gewoon niks -O- steeds kwamen ze als ik aan het werk was of nog lag te slapen na werk. Wilde er zo graag 1 en nu moet ik wachten op dure veulens of kruisingen -O- *klaag modus uit*

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 13:03

Gamova schreef:

Ik ben op zoek naar trainers voor een aantal merries en een hengst die al aardig op weg is. Prijs in overleg en afhankelijk van de snelheid.

Daarnaast zijn weides waar op gefokt kan worden ook heel erg welkom. Het dekken duurt langer dan ik zou willen en er zijn een aantal merries waar ik een veulen van wil voordat ze te oud worden :)

Ik heb tot zondag 2 weides vrij, stuur maar een pb'tje

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 13:04

Gamova schreef:

Ik heb een paar weides die je wel mag gebruiken. Zijn wel lage weides maar heb er 1x mee gefokt en was meteen goed. Je mag me wel een ingame berichtje doen. Ik heet xxsascha