drenterxx schreef:Huisdieren hoor je toch ook gewoon met SC te kunnen kopen? (Als je genoeg hebt ofc..)
Gaat niet zo goed, haha. Je hebt Shillings, en star coins. Ik bedoel; hoe krijg je star coins? Waar je ook paarden mee kan kopen, haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xverdi schreef:drenterxx schreef:Huisdieren hoor je toch ook gewoon met SC te kunnen kopen? (Als je genoeg hebt ofc..)
Gaat niet zo goed, haha. Je hebt Shillings, en star coins. Ik bedoel; hoe krijg je star coins? Waar je ook paarden mee kan kopen, haha
xverdi schreef:liliekska schreef:stellingen? het is toch bij allebij gwn starcoins?
die warmwater bronnen zijneen beetje raar, kwam er perongluk bij, volgensmij als je vanaf icepeak island richting the valley of the frozen mist rijd en dan rechts ergens. correct me if i'm wrong..
Ik heb twee verschillende dingen: starcoins en star stellingen ofzo. Voor die stellingen kan je bijvoorbeeld huisdieren kopen, die kan ik niet kopen van gewone starcoins. Misschien is dat bij de gratis versie wel anders.
prugelpiet schreef:drenterxx schreef:Ik kan nog geneens in ghv laat staan hdv dus mij maakt het niet echt uit
Join the club, ik voel me echt heel alleen
Kom ook bar weinig mensen tegen nu