Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Irisx schreef:Oh, en ik las iets met betrekking tot communicatie. Mocht je mij erop betrappen op het forum of het spel een reactie te plaatsen die jij niet vindt kunnen, mag je me gerust een PB-tje sturen met opbouwende kritiek hoor! Daar sta ik echt wel voor open.
Zet dan wel even de post erbij waarop het betrekking heeft zodat ik het zelf ook nog eens kan overlezen. Want ik ben van mening dat de communicatie niets in de weg moet staan
.[***] schreef:Wel één puntje, degene die hier reageren, reageren hier als spelers, niet als moderatoren. Zij zijn Mods op het forum van MijnManege, daar moeten zij zich houden aan onze regels en onze normen en waarden.
Bedankt daarvoor.
Nerwen schreef:Irisx schreef:Oh, en ik las iets met betrekking tot communicatie. Mocht je mij erop betrappen op het forum of het spel een reactie te plaatsen die jij niet vindt kunnen, mag je me gerust een PB-tje sturen met opbouwende kritiek hoor! Daar sta ik echt wel voor open.
Zet dan wel even de post erbij waarop het betrekking heeft zodat ik het zelf ook nog eens kan overlezen. Want ik ben van mening dat de communicatie niets in de weg moet staan
Fijn dat je daar voor open staat.
Bijv. je reactie van vanmiddag met m.n. dit: "Kom op joh, gedraag je niet zo verschrikkelijk kinderachtig."
Is niet handig, dat zet gelijk zo'n toon. En daarmee gooi je de deur ook gelijk (onbedoeld neem ik aan) dicht voor een verder gesprek.
Ik snap dat het frustrerend is om steeds die scheve reacties te moeten lezen terwijl jullie intenties goed zijn, maar probeer het ook vanuit ons oogpunt te zien.
Want met dit:[***] schreef:Wel één puntje, degene die hier reageren, reageren hier als spelers, niet als moderatoren. Zij zijn Mods op het forum van MijnManege, daar moeten zij zich houden aan onze regels en onze normen en waarden.
ben ik het niet eens.
Wat je verder op Bokt doet moet je zelf weten, maar in het MM-topic zou ik er toch een beeetje om denken met hoe je het e.e.a. communiceert. Want wij weten namelijk dat jullie op MM mod zijn en de lijnen tussen dit topic en MM zijn wat dat betreft vrij vaag.

maar veel mense nook niet
*