Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:02

OutOfTheWood schreef:
Iemand misschien wat volwassen paarden op de NL versie die ik mag lenen om te levelen? :)

Ik heb twee mustang hengsten die kun je wel lenen of kopen voor weinig :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:06

karlli schreef:
OutOfTheWood schreef:
Iemand misschien wat volwassen paarden op de NL versie die ik mag lenen om te levelen? :)

Ik heb twee mustang hengsten die kun je wel lenen of kopen voor weinig :)

Graag! Lenen als het kan daar ik geen Mustangs wil gaan fokken!
Mijn gebruikersnaam is Fendi :)

karlli

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:09

Ik stuur je even PB ingame :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:10

Dankjewel :D

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:28

Ik zoek weer een bonte OB dekking voor mijn bonte merrie op nl

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:39

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:41

OOTW: ik heb ook nog wel wat staan denk ik. Zal vanmiddag ff zoeken.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:42

Iris82 schreef:
OOTW: ik heb ook nog wel wat staan denk ik. Zal vanmiddag ff zoeken.

Super! *\o/*

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:44

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:45

Ik heb voor niets ook nog wel een mustangveulen :+ Nouja, dan moet je 1 HRC betalen :')

Wil 'm niet terug :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:47

Ik word echt bijzonder gek van het feit dat je paarden gewoon niet verkocht krijgt.

Zelfs eerste premie paarden gaan echt mondjesmaat weg. En 2e premie mustangs of QH's koop ik bij bosjes voor 10 HRC van de markt. Om ze vervolgens voor 50 HRC er weer op te zetten om nog iets te verdienen.

Vind het maar een twijfelachtig spel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:48

Iris82 schreef:
Ik word echt bijzonder gek van het feit dat je paarden gewoon niet verkocht krijgt.

Zelfs eerste premie paarden gaan echt mondjesmaat weg. En 2e premie mustangs of QH's koop ik bij bosjes voor 10 HRC van de markt. Om ze vervolgens voor 50 HRC er weer op te zetten om nog iets te verdienen.

Vind het maar een twijfelachtig spel.

Geduld, het is een beta ;)
Dit komt simpelweg doordat men misbruik maakt van bugs, er nog te veel wilde paarden worden gevangen etc. Een grote update is onderweg :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:48

Ik heb ook al een hele hoop maar naar het rusthuis gegooid om ruimte te krijgen :') Wel zonde maarja

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:55

Janine1990 schreef:
Dit komt simpelweg doordat men misbruik maakt van bugs, er nog te veel wilde paarden worden gevangen etc. Een grote update is onderweg :)

Dat weet ik. :) Ik vind het wel interessant om te zien dat praktisch alle 'grote' spelers zo fanatiek aan het buggen zijn. Dat kun je heel goed zien doordat ze bijvoorbeeld een rijtje veulens hebben met oplopende nummers.

Naja, ik wacht gewoon nog even af hoor. Maar het is voor een 'kleinere' speler gewoon niet makkelijk. Je kunt het beste nog geld verdienen met levelen. Ik had gehoopt om ook een opleiding te kunnen doen. Maar ik heb in het begin gewoon wat foute keuzes gemaakt op de foundationmarkt en die dieren zijn nu veel te duur. Die 5000 HRC krijg je er nevernooit voor terug.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:56

Mwah, ik denk dat het ook wel wat te maken heeft met het basis functioneren van het spel, de hoeveelheid paarden die men van de foundation af kan halen is te groot. De bugs helpen zeker niet mee, maar als je elke kleur met een beetje geluk van de foundation kan halen is er weinig reden om van de markt te kopen. Maar het is inderdaad een beta en dat soort dingen horen er bij!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:57

Ik heb 3 bonte Oldenburger hengsten ter dekking waaronder een sterhengst en een schimmel bonte.

Te zien op mijn profiel: Leo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:00

Iris82 schreef:
Janine1990 schreef:

Dat weet ik. :) Ik vind het wel interessant om te zien dat praktisch alle 'grote' spelers zo fanatiek aan het buggen zijn. Dat kun je heel goed zien doordat ze bijvoorbeeld een rijtje veulens hebben met oplopende nummers.

Naja, ik wacht gewoon nog even af hoor. Maar het is voor een 'kleinere' speler gewoon niet makkelijk. Je kunt het beste nog geld verdienen met levelen. Ik had gehoopt om ook een opleiding te kunnen doen. Maar ik heb in het begin gewoon wat foute keuzes gemaakt op de foundationmarkt en die dieren zijn nu veel te duur. Die 5000 HRC krijg je er nevernooit voor terug.

Mwah, ik weet niet wat een 'grotere' speler is, maar ik kan je zeggen... ik sta op nummer 23 en heb nog niet één bug gebruikt/misbruikt. Ik ben evenmin rijk :+ Maar dat komt hopelijk nog wel _O- Af en toe heb ik een gelukje :+

Ben het zeker wel met je eens dat het vet zonde is wat er op dit moment gebeurt, maar het is helaas niet anders. Ik shop ook maar weinig meer op de foundation.

Kijk je wel eens op het forum? Er staan verschillende ideetjes op om de economie weer in te perken. Waaronder een vergoeding voor het rusthuis. Nu heeft Deloryan daar heel erg sterk op gereageerd, dat gaat niet gebeuren. En ik kan me helemaal vinden in wat ze heeft geschreven! Hopelijk leest iedereen dat. Want de mensen die misbruik maken van de bugs, die hebben uiteindelijk vooral ook zichzelf ermee.

Zelf heb ik onlangs nog een idee geplaatst over maximaal aantal paarden per dag van de foundation. Om overcrowding te voorkomen. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:33

Tja, ik weet niet of mensen zich daar nu mee hebben. Vooralsnog hebben ze er vooral voordeel mee. :+ Het lijkt me niet dat er met terugwerkende kracht tegen opgetreden wordt.

Ik lees inderdaad op het forum. Helaas eigenlijk alleen via telefoon dus reageer weinig. Ga niet op mn werklaptop op HR.

Waarom denk je dat het beperken van de foundation kan helpen? Ik weet precies welke Oldenburgers bijvoorbeeld in Amerika en Europa erop staan en dat zijn al dagen dezelfde. Daarnaast zijn de foundationknollen zo duur, daar haal je totaal geen voordeel uit. Enkel en alleen de bijzondere kleurtjes. Maar om die te krijgen moet je eigenlijk gewoon random een paard van de foundation kopen en hopen dat er daarna een paar leuke voor terugkomen.

Denk dat als ze zouden restarten en de insemineerbug eruit halen, dat je al een heel ander spel krijgt.

Een vergoeding voor het rusthuis lijkt me ook niet perse, maar wat ik dus wel als een goed idee zie: een virtuele paardenhandelaar die 'getrainde' paarden wil overkopen voor een x bedrag. Dat stimuleert mensen om paarden aan te houden en te trainen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:38

Ik denk dat het een beter idee is om te beperken wat voor paarden je van de foundation kunt halen (geen double dilutes, weinig bijzondere kleurtjes en eerste premies) en dat je alleen in de eerste 10 levels foundation tickets krijgt bijv. Zo voorkom je a) dat beginners al meteen geweldige paarden hebben zonder er voor te hoeven fokken of gebruik te moeten maken van de markt, en b) dat gevorderde spelers hun tickets en geld opsparen om zo bijzondere kleurtjes van de foundation af te plukken door een hele zooi veulens op te kopen. En het totaal aantal paarden daalt doordat er überhaupt minder van de foundation gehaald worden.

Later in het spel zal de foundation überhaupt voor meer problemen zorgen doordat paarden van daar door hun minimale stamboom enorm veel waard worden in verhouding tot zelf gefokte paarden. Als ik een perlino PRE heb met een afstamming met veel verschillende creme voorouders er in, is die minder waard dan een perlino van de foundation met maar 2 voorouders. Dit ondermijnt an sich al het hele fok systeem van het spel. In theorie kun je met een beetje geluk de allerbeste/meest bijzondere paarden gewoon van de foundation halen.

Qua prijs moet ik zeggen dat ik de foundation paarden erg goedkoop vind. Als je er een Cr/Cr PRE tussenuit weet te vissen kun je die zo voor 100.000 doorverkopen. Als je er mee fokt ben je binnen een maand 500.000 rijker als je wat leuke merries hebt.

Getrainde paarden voor geld kunnen verkopen lijkt me dan wel weer een goed idee, en het uitbreiden van het wedstrijdsysteem zodat trainen überhaupt echt een waardevol onderdeel van het spel wordt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:55

Maar hoe weet je ze eruit te vissen? Mijns inziens komen er alleen nieuwe foundationpaarden op, op het moment dat iemand er eentje koopt. Dan is het of een kwestie van wachten totdat iemand anders er eentje koopt, er komt er een voor in de plaats en dat is een bijv. double dilute en die persoon koopt m niet. Of je koopt zelf een x aantal foundationpaarden op (waar je totaal niets aan hebt en je geen rooie cent voor krijgt en naar het rusthuis kan sturen) in de hoop dat er een double dilute oid voor in de plaats komt. En op dit moment wordt er dus al relatief weinig gebruikt gemaakt van de foundation volgens mij.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:59

Helemaal trots, want m'n lievelingsmerrie krijgt een (natuurlijke, belangrijk om te vermelden tegenwoordig :')) tweeling! :D

Verder krijgen twee merries een merrie en twee merries een hengstje. :D Lekker 50/50, blijven de verhoudingen in m'n stallen ook mooi :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:11

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:37

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:43

Dat is een sabino kenmerk, komt bij de arabieren wel vaker voor :j

Het opkopen van foundation paarden is voorheen veel gebeurt, nu gebeurt het volgens mij inderdaad minder omdat er al zo veel ('bijzondere') paarden in het spel zijn en de meeste fokkers daardoor alles al hebben wat ze willen. Doordat er zo veel paarden zijn is die basisprijs van 5000,- opeens ook uit verhouding, terwijl dat in principe gewoon een hele degelijke prijs is.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:49

Op de Nederlandse raak ik echt niks kwijt idd, maar daar heb ik op de internationale echt geen last van :n Veulens raak ik makkelijk kwijt voor 5000 of meer, heb sinds gisteravond 2 volwassen QH's erop staan met een beginbod van 20k en 15k en daar is allebei al op geboden. Terwijl er daar ook echt wel veel cheaters op zitten :P