OutOfTheWood schreef:Iemand misschien wat volwassen paarden op de NL versie die ik mag lenen om te levelen?
Ik heb twee mustang hengsten die kun je wel lenen of kopen voor weinig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
white_flame schreef:Ik zoek weer een bonte OB dekking voor mijn bonte merrie op nl
Iris82 schreef:Ik word echt bijzonder gek van het feit dat je paarden gewoon niet verkocht krijgt.
Zelfs eerste premie paarden gaan echt mondjesmaat weg. En 2e premie mustangs of QH's koop ik bij bosjes voor 10 HRC van de markt. Om ze vervolgens voor 50 HRC er weer op te zetten om nog iets te verdienen.
Vind het maar een twijfelachtig spel.
Janine1990 schreef:Geduld, het is een beta![]()
Dit komt simpelweg doordat men misbruik maakt van bugs, er nog te veel wilde paarden worden gevangen etc. Een grote update is onderweg
Ik vind het wel interessant om te zien dat praktisch alle 'grote' spelers zo fanatiek aan het buggen zijn. Dat kun je heel goed zien doordat ze bijvoorbeeld een rijtje veulens hebben met oplopende nummers. Iris82 schreef:Janine1990 schreef:Geduld, het is een beta![]()
Dit komt simpelweg doordat men misbruik maakt van bugs, er nog te veel wilde paarden worden gevangen etc. Een grote update is onderweg
Dat weet ik.Ik vind het wel interessant om te zien dat praktisch alle 'grote' spelers zo fanatiek aan het buggen zijn. Dat kun je heel goed zien doordat ze bijvoorbeeld een rijtje veulens hebben met oplopende nummers.
Naja, ik wacht gewoon nog even af hoor. Maar het is voor een 'kleinere' speler gewoon niet makkelijk. Je kunt het beste nog geld verdienen met levelen. Ik had gehoopt om ook een opleiding te kunnen doen. Maar ik heb in het begin gewoon wat foute keuzes gemaakt op de foundationmarkt en die dieren zijn nu veel te duur. Die 5000 HRC krijg je er nevernooit voor terug.
Maar dat komt hopelijk nog wel
Af en toe heb ik een gelukje
Het lijkt me niet dat er met terugwerkende kracht tegen opgetreden wordt. 
Veulens raak ik makkelijk kwijt voor 5000 of meer, heb sinds gisteravond 2 volwassen QH's erop staan met een beginbod van 20k en 15k en daar is allebei al op geboden. Terwijl er daar ook echt wel veel cheaters op zitten