Roosje01 schreef:Ja zo iets [***] bijv een week tijd om je aan te melden. En dat er daarna stuk of 20 paarden worden verloot
We kunnen altijd kijken naar nog meer leuke mogelijkheden bij een volgend ras

Ik zal deze meningen meenemen.
Ik zag ook dat Nerwen het idee gaf om een lot te kopen, dat is op zich ook wel een leuk idee. Maar zijn degene dan niet nog meer teleurgesteld als ze verliezen en er wel voor hadden moeten betalen?
Zouden jullie het ook waarderen als er een aantal Paints zouden komen die alleen voor goud te koop zijn? Dus dan heb je weer een kleinere groep die daar toegang tot heeft..
Overigens, voor de duidelijkheid, de moderatoren (die op het spel gewoon ook spelers zijn, vergeet dat niet) hebben geen aanwijzingen of iets gehad achter de schermen. Zij weten dus ook niet wanneer de paints online zouden komen.
Dit is iets van het beheer namelijk, om het zo eerlijk en leuk mogelijk te houden.
Er zullen altijd fanatiekelingen tussen zitten die 'veel geluk' hebben, maar daar doen zij ook heel hard hun best voor natuurlijk.
Vergeet niet dat gewoonweg niet iedereen geluk heeft, deze keer hebben we al wat meer gedaan met prijsvragen en op FB (moderatoren van het forum/wiki uitgesloten van deze twee acties)
) .. ik kan me niet meer herinneren of je ook geld kwijt bent als je op je eigen terrein beleerd/traint? Lijkt me van niet.. maar voor de zekerheid...
Dus eventueel voor anderen beleren gaat nog wat langer duren
Maar was wel voor mij de reden om mijn topic van dekhengsten aangeboden niet meer te updaten.