Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:05

Haha ja grappig haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 02:30

HorseQuote schreef:
Anthea, hoe lang spaar jij al Star Coins? :')

Paar maanden _O- Voordeel van een lifetime membership, denk ik :=

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:55

drawerlover schreef:
Ik zal het nog eens vertellen. Het was een doodgewone dag dus ik dacht ik ga lekker op sso. Dat doe ik dus. Ik log in ik speel sso en dan log ik uit en ik ga onder wat drinken. Later kom ik terug om in te loggen, is opeens mijn acc geblokkeerd. Ik stuur meteen een mail naar sso. Dan ga ik op mijn andere acc maar die was ook geblokkeerd dus ja. Toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem eventjes uitstaan. Toen zette ik hem weer aan. Ik wou op nafnafs acc maar nafnaf zelf zat er al op. Evenlater kon ik er wel weer op. Toen na 10 minuten ofzo begon hij raar te doen dus ik log even uit en dan weer in. Is nafnafs acc ook opeens geblokkeerd. Op dat moment kon ik me laptop wel uit het raam gooien. Ik was woedend. Ik kon niet eens meer op google chrome. De volgende dag ontdekte ik dat ik blijkbaar een of ander had gedownload. Dat was gek want ik had helemaal niks gedownload. Ik heb dat dus verwijderd en ik heb nu hier en daar nog wat malware maar dat is door het scannen minder geworden. Ik moet nog 1 of 2x scannen dan ben ik er helemaal vannaf :)

Daarom kunnen nafnaf en ik dus niet meer op sso :n

Wow, wat raar!!
Echt balen dat dat gebeurd! -O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:58

Juliette61 schreef:
drawerlover schreef:
Ik zal het nog eens vertellen. Het was een doodgewone dag dus ik dacht ik ga lekker op sso. Dat doe ik dus. Ik log in ik speel sso en dan log ik uit en ik ga onder wat drinken. Later kom ik terug om in te loggen, is opeens mijn acc geblokkeerd. Ik stuur meteen een mail naar sso. Dan ga ik op mijn andere acc maar die was ook geblokkeerd dus ja. Toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem eventjes uitstaan. Toen zette ik hem weer aan. Ik wou op nafnafs acc maar nafnaf zelf zat er al op. Evenlater kon ik er wel weer op. Toen na 10 minuten ofzo begon hij raar te doen dus ik log even uit en dan weer in. Is nafnafs acc ook opeens geblokkeerd. Op dat moment kon ik me laptop wel uit het raam gooien. Ik was woedend. Ik kon niet eens meer op google chrome. De volgende dag ontdekte ik dat ik blijkbaar een of ander had gedownload. Dat was gek want ik had helemaal niks gedownload. Ik heb dat dus verwijderd en ik heb nu hier en daar nog wat malware maar dat is door het scannen minder geworden. Ik moet nog 1 of 2x scannen dan ben ik er helemaal vannaf :)

Daarom kunnen nafnaf en ik dus niet meer op sso :n

Wow, wat raar!!
Echt balen dat dat gebeurd! -O-

Jup en Miss deelt nafnaf haar acc niet meer met me. Ze twijfelt

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:06

Ik heb echt nog niemand gezien met zo'n nieuwe pony :')

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:08

Ja, dat snap ik.
Jij kan er natuurlijk niks aan doen, maar het is best schrikken denk ik!
Snap nu waarom niet veel mensen een account willen delen!

xverdi

Hee Star Stable fans, haha.
Ik ben ook Star Stable aan het doen en ik wil ook graag gaan betalen. Maar ik heb een paar vragen.
Is het echt de moeite waard om 5,95 te betalen voor het spel? (ik wil eerst 1 maand gaan doen)
Is het niet zo dat je betaalt en daarna nog weer een keer extra moet betalen omdat je dan nog meer kan doen? of betaal je 1x en dan is meteen alles beschikbaar?
En houden de missies echt nooit op?

Owja nog een vraag; zit je er aan vast? Of kan ik na een maand nog weer kiezen om er mee te stoppen, of zit je dan aan de betaling vast?
Laatst bijgewerkt door xverdi op 23-11-14 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

W_Empress

juultje353 schreef:
Ik heb echt nog niemand gezien met zo'n nieuwe pony :')

Ik heb de wildkleur zwarte sport fries, die zie ik ook nooit :')

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:10

xverdi schreef:
Ik ben ook Star Stable aan het doen en ik wil ook graag gaan betalen. Maar ik heb een paar vragen.
Is het echt de moeite waard om 5,95 te betalen voor het spel? (ik wil eerst 1 maand gaan doen)
Is het niet zo dat je betaalt en daarna nog weer een keer extra moet betalen omdat je dan nog meer kan doen? of betaal je 1x en dan is meteen alles beschikbaar?

Er zijn dingen die je vrij moet spelen door opdrachten en levelen. Dus daar kun je niet meteen komen, maar dat heeft niets met geld te maken. Dus ja, als je betaald heb je onbeperkte toegang en kun je alles doen wat bij jou level hoort. Geen dingen waar je nog weer extra voor moet betalen dus :)

xverdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:12

W_Empress schreef:
xverdi schreef:

Er zijn dingen die je vrij moet spelen door opdrachten en levelen. Dus daar kun je niet meteen komen, maar dat heeft niets met geld te maken. Dus ja, als je betaald heb je onbeperkte toegang en kun je alles doen wat bij jou level hoort. Geen dingen waar je nog weer extra voor moet betalen dus :)

Aah dankje! Dan ga ik als mijn gratis missies op zijn betalen voor 1 maand. Maar kan je er daarna nog weer van af? als ik bijvoorbeeld na een maand geen zin meer heb ofzo?

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:21

Ik betaal via sms, dan is het gewoon afgelopen na 30 dagen. Dan kun je bijv als je geen zin hebt maanden niet betalen en als je weer wilt spelen betaal je weer en kun je gewoon verder waar je gebleven was :)

xverdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:22

W_Empress schreef:
Ik betaal via sms, dan is het gewoon afgelopen na 30 dagen. Dan kun je bijv als je geen zin hebt maanden niet betalen en als je weer wilt spelen betaal je weer en kun je gewoon verder waar je gebleven was :)

Okee nice! En krijg je dan via sms een code die je dan op Star Stable moet invullen?

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:27

Haha, vroeg net aan mijn moeder of ik dat spel ga kopen of niet voor 60 euro.
Haar reactie was:
"Dat doe je maar lekker met je eigen paard, daar heb je ook missies." :') |o

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:29

xverdi schreef:
W_Empress schreef:

Okee nice! En krijg je dan via sms een code die je dan op Star Stable moet invullen?

Nee, je moet op de site je telefoonnummer invullen, dan krijg je een sms die je moet beantwoorden met "KOOP" en dan krijg je een bevestigingssms en kun je spelen :)

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:30

M_nouska schreef:
Haha, vroeg net aan mijn moeder of ik dat spel ga kopen of niet voor 60 euro.
Haar reactie was:
"Dat doe je maar lekker met je eigen paard, daar heb je ook missies." :') |o

Haha :') Ze heeft een punt :+

xverdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:02

Mijn vader is er ook tegen dat ik ga betalen voor een online spel.
Hij denkt dat je er in wordt geluisd en dat je meer moet betalen enzo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:03

Ik blij dat ik 22 ben :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:08

Nou lekker dan. Nu is al mijn elektronica gepikt voor een week door me ouders. Nu zijn ze niet thuis dus zit ik even op de iPad. Starstable zit er voor mij voorlopig dus al helemaal niet in

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:14

drawerlover schreef:
Nou lekker dan. Nu is al mijn elektronica gepikt voor een week door me ouders. Nu zijn ze niet thuis dus zit ik even op de iPad. Starstable zit er voor mij voorlopig dus al helemaal niet in

je kon toch sowieso niet starstabelen omdat je account geblokkeerd is>?

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:19

liliekska schreef:
drawerlover schreef:

je kon toch sowieso niet starstabelen omdat je account geblokkeerd is>?

Volgens mij was dat al verholpen.

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:25

weet iemand waar je kunt zien hoeveel reputatie je hebt bij verschillende plekken? Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:39

waar kan ik dat water vinden in HDV? , zoek me ziek

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:43

water? wat bedoel je eigenlijk Takkie_muis?
Ilse, klik op het persoonsicoontje (hoofd) in je menu rechtsonder. Dan zie je een tabblad 'reputation', klik erop en tadaa :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:44

Ik moet voor einstein water zoeken , is geen doen zit al een half uur te zoeken dit laat mijn geduld niet toe ><

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:46

Bij het bevroren meer is water?

Ben er al wel 30 keer in gevallen als het niet meer is :')