Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Ik zal het nog eens vertellen. Het was een doodgewone dag dus ik dacht ik ga lekker op sso. Dat doe ik dus. Ik log in ik speel sso en dan log ik uit en ik ga onder wat drinken. Later kom ik terug om in te loggen, is opeens mijn acc geblokkeerd. Ik stuur meteen een mail naar sso. Dan ga ik op mijn andere acc maar die was ook geblokkeerd dus ja. Toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem eventjes uitstaan. Toen zette ik hem weer aan. Ik wou op nafnafs acc maar nafnaf zelf zat er al op. Evenlater kon ik er wel weer op. Toen na 10 minuten ofzo begon hij raar te doen dus ik log even uit en dan weer in. Is nafnafs acc ook opeens geblokkeerd. Op dat moment kon ik me laptop wel uit het raam gooien. Ik was woedend. Ik kon niet eens meer op google chrome. De volgende dag ontdekte ik dat ik blijkbaar een of ander had gedownload. Dat was gek want ik had helemaal niks gedownload. Ik heb dat dus verwijderd en ik heb nu hier en daar nog wat malware maar dat is door het scannen minder geworden. Ik moet nog 1 of 2x scannen dan ben ik er helemaal vannaf
Daarom kunnen nafnaf en ik dus niet meer op sso
Juliette61 schreef:drawerlover schreef:Ik zal het nog eens vertellen. Het was een doodgewone dag dus ik dacht ik ga lekker op sso. Dat doe ik dus. Ik log in ik speel sso en dan log ik uit en ik ga onder wat drinken. Later kom ik terug om in te loggen, is opeens mijn acc geblokkeerd. Ik stuur meteen een mail naar sso. Dan ga ik op mijn andere acc maar die was ook geblokkeerd dus ja. Toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem eventjes uitstaan. Toen zette ik hem weer aan. Ik wou op nafnafs acc maar nafnaf zelf zat er al op. Evenlater kon ik er wel weer op. Toen na 10 minuten ofzo begon hij raar te doen dus ik log even uit en dan weer in. Is nafnafs acc ook opeens geblokkeerd. Op dat moment kon ik me laptop wel uit het raam gooien. Ik was woedend. Ik kon niet eens meer op google chrome. De volgende dag ontdekte ik dat ik blijkbaar een of ander had gedownload. Dat was gek want ik had helemaal niks gedownload. Ik heb dat dus verwijderd en ik heb nu hier en daar nog wat malware maar dat is door het scannen minder geworden. Ik moet nog 1 of 2x scannen dan ben ik er helemaal vannaf
Daarom kunnen nafnaf en ik dus niet meer op sso
Wow, wat raar!!
Echt balen dat dat gebeurd!
xverdi schreef:Hee Star Stable fans, haha.
Ik ben ook Star Stable aan het doen en ik wil ook graag gaan betalen. Maar ik heb een paar vragen.
Is het echt de moeite waard om 5,95 te betalen voor het spel? (ik wil eerst 1 maand gaan doen)
Is het niet zo dat je betaalt en daarna nog weer een keer extra moet betalen omdat je dan nog meer kan doen? of betaal je 1x en dan is meteen alles beschikbaar?
En houden de missies echt nooit op?
W_Empress schreef:xverdi schreef:Hee Star Stable fans, haha.
Ik ben ook Star Stable aan het doen en ik wil ook graag gaan betalen. Maar ik heb een paar vragen.
Is het echt de moeite waard om 5,95 te betalen voor het spel? (ik wil eerst 1 maand gaan doen)
Is het niet zo dat je betaalt en daarna nog weer een keer extra moet betalen omdat je dan nog meer kan doen? of betaal je 1x en dan is meteen alles beschikbaar?
En houden de missies echt nooit op?
Er zijn dingen die je vrij moet spelen door opdrachten en levelen. Dus daar kun je niet meteen komen, maar dat heeft niets met geld te maken. Dus ja, als je betaald heb je onbeperkte toegang en kun je alles doen wat bij jou level hoort. Geen dingen waar je nog weer extra voor moet betalen dus
W_Empress schreef:Ik betaal via sms, dan is het gewoon afgelopen na 30 dagen. Dan kun je bijv als je geen zin hebt maanden niet betalen en als je weer wilt spelen betaal je weer en kun je gewoon verder waar je gebleven was
xverdi schreef:W_Empress schreef:Ik betaal via sms, dan is het gewoon afgelopen na 30 dagen. Dan kun je bijv als je geen zin hebt maanden niet betalen en als je weer wilt spelen betaal je weer en kun je gewoon verder waar je gebleven was
Okee nice! En krijg je dan via sms een code die je dan op Star Stable moet invullen?
liliekska schreef:drawerlover schreef:Nou lekker dan. Nu is al mijn elektronica gepikt voor een week door me ouders. Nu zijn ze niet thuis dus zit ik even op de iPad. Starstable zit er voor mij voorlopig dus al helemaal niet in
je kon toch sowieso niet starstabelen omdat je account geblokkeerd is>?