Yesssss, ik kijk ook weer mee. Vorig jaar was drama idd, net mosterdsoep. Hopelijk dit jaar beter.
Nou idd, die mosterdsoep was niks. Ik heb vorig jaar ook nauwelijks echt gekeken, terwijl ik eerdere jaren echt volop verslaafd was en altijd wel een tabje op had staan met vissies! Fingers crossed voor mooie heldere beelden dit jaar!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 03-03-25 10:35
Het scherm ziet er heel anders uit nu, even wennen
Ik zie dat er vanmorgen om 8 uur al een dikke baard is gespot
Het eerse journaal is leuk en nieuwe info. Ook de enorme vispassage Doesburg gaat gevolgd worden. Ik kom daar regelmatig en het is leuk de vissen ook in die kamers te zien zwemmen onderweg de oude ijssel op
Laatst bijgewerkt door karuna op 03-03-25 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zie nu vanalles en dacht echt dat het palingen waren, maar het is zo wazig dat ik echt twijfel of het vissen zijn die ik zie of rotzooi haha.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-25 15:00
Suzanne F. schreef:
Oh gaaf zeg!
Waarom zie ik trouwens een groot grijs vlak? Ik zie helemaal niks, gewoon een grijze massa.
Het is ook nog vroeg, volgende maand is het al een heel ander beeld denk ik, zeker als de temperaturen wat omhoog gaan. En nu kun je al genieten van langszwevende blaadjes!
GamblersCup
Geplaatst: 26-03-25 14:02
Het water is geel en er valt van alles in... dacht eerst regen, maar ziet er een beetje raar uit?