Haha, Kimmieejj, goedzo!
En ik sluit me aan bij Hippologic's tip over het claimen van je blog op social media and linken aan andere sites. Daar kun je heel veel traffic mee krijgen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik heb ook even een vraag over Bloglovin.
Als ik mijn blog wil claimen krijg ik geen resultaten, hij herkent mijn blog url dus niet.
Iemand die weet hoe je dit moet oplossen? Kom er met behulp van Google nl. niet uit.
het schijnt dat het met mijn RSS te maken heeft maar laat ik daar nou net 0,0 kennis van hebben
happypaardje schreef:Goede uitleg weer hippologic! Even wennen om jouw blog in het Nederlands te lezen![]()
Ik vond het heel netjes foutloos geschreven hoor, alleen hier misschien een vraagteken achter. "Wat is de achterliggende betekenis van de bewering ‘Clickertraining werkt niet bij mijn paard’."
Lastig schrijven denk ik, met al die engelse termen zonder nederlanse equivalent. Vond ik trouwens totaal niet storend hoor. Goed gedaan, en de uren werk dus wel waard!
(al moet je je afvragen of het al die moeite waard is, even de stats en reacties in de gaten houden)