love_horse1 schreef:JustMyZtje schreef:ja sorry, kon het niet laten. zit toch weer in een club ohhhh ik ook..
JustMyZtje schreef:hoezo :,(?Champ is Figrove! 30 minik kreeg weer veel reclame en ben er dus al weer uit
ik weiger hun uitnodigingen gewoon, en als ze het vragen zeg ik gewoon heel droog: "No." En loop weg... (Volgens mij is er iets mis gegaan met het bokt logo. )
Ik kon gister niet verder spelen maar vandaag als het goed is weer wel.Ik las ergens dat je op een gegeven moment moet betalen, hoeveel is dat?
JustMyZtje schreef:geen idee. vond ez ook leuk.ik heb vanavond een feest. dus ben niet online. miss mijn vriendin wel waar zit je nu bij dan?
Hahah, mary en lance hebben bijna een relatie hahaha en die builder en mrs moorse ook al, ben wel een koppelaarster hoor
Wanneer kan je de jump quest doen?Ik ben starrider geworden maar ik kan het nergens vinden op steve's farm.
Sachet schreef:Oke, dan denk ik dat ik dat dan de volgende keer doe. Krijg je dan ook elke week starscoins? , ik ben ook lifetime !!!