Bij de transactionrating is de shipping time verwijderd. Dus ze weten kennelijk ook daar dat het nu veel langer duurt.
marlonFloris
Geplaatst: 23-12-17 01:31
Ik zou graag deze bestellen, maar is dit aan te raden? Of kan ik met lampen beter het geld in nederland uitgeven ivm veiligheid? Ze zijn zo duur hier namelijk. Zoja welke voltage is dan het beste hier?
Tomshine 1.5 M Triple E27 Houders Henneptouw Hanglamp Lamp Creatieve Persoonlijkheid Industriële Vintage Woondecoratie http://s.aliexpress.com/B3Enq6ZN?fromSns=Copy to Clipboard (from AliExpress Android)
Wij hebben hier in Nederland 220V, dus dat lijkt me erg handig hier, anders moet er een omvormer tussen. 110V is geloof ik in de usa.
Ik heb wel al gehoord dat je stopcontacten en dat spul niet van Alie (en de action) moet hebben, hier in Nederland hebben we Kema keur en dat wil zeggen dat die dingen gekeurd worden en veilig zijn, die van Alie hebben dat keurmerk niet, die willen nog wel eens kortsluiting veroorzaken heb ik gehoord.
Dat wil niet zeggen dat deze lamp onveilig zou zijn, maar ik zou hem wel laten instaleren door iemand die er verstand van heeft.
Ik heb een lamp van alie voor mijn zoontje en nog 1 van mezelf, exact dezelfde is hier ook te halen alleen ik heb hem voor 9 en bij bol stond ie voor 41.
Aranel
Geplaatst: 23-12-17 22:44
Ik kom even binnenvallen, wil graag ff mijn laatste aankoop delen, wie weet dat er meer mensen zo'n rokje zoeken
Even een vraagje. Ik heb weer wat besteld via Aliexpress en nu blijft de verkoper vragen om mijn telefoonnummer. Dat geef ik nooit! Maar hij zegt dat de verzendbedrijf dat wil. Ik heb gezegd dat hij het niet krijgt en dat als ze dat wel willen ik de bestelling annuleer. Mijn pakketje staat ook al een week op in afwachting van het ophalen door de koerier. Iemand ervaringen met zoiets als dit?
marlonFloris
Geplaatst: 26-12-17 12:58
Mijne telefoon nummer staat altijd op het pakje (staat ook op mijn alie account). Sowieso makkelijk als de postbode je adres niet kan vinden of er bij de post wat gebeurd kunnen ze je bellen.
Mijn telefoonnummer staat ook altijd op het pakje. Kwam één keer goed uit.. Pakje lag op het postkantoor en heb nooit een bericht gehad dat hij er was. Een paar dagen voordat hij weer terug gestuurd moest worden belde het postkantoor maar even. Dus heb hem toen toch kunnen ophalen, anders was hij terug gestuurd..
Valerie93
Geplaatst: 26-12-17 13:07
Mijn nr staat er ook altijd op, Ben nog nooit gebeld of wat dan ook.
Lughnassadh
Geplaatst: 26-12-17 13:23
Tja ik ben wat dat betreft voorzichtig. Ik geef eigenlijk nooit mijn telefoonnummer aan webwinkels (ik geef mijn nummer sowieso weinig). Ze hebben mijn adres en e-mail dus communicatie is altijd mogelijk. Ik moet ook zeggen dat ik dit nog nooit meegemaakt heb. Ook in NL niet.
Je kan in dat geval toch een ander nummer geven? Dan weet je zeker dat je niet door derden wordt gebeld. Zou niet mn pakje laten terugsturen voor zoiets.
Ik ook blij, ook heb een set ontvangen voor warme wax en warmhouder plus strips. Tot nu toe is nog niets aangekomen hier dus ik was blij verrast.
Bij mij verloopt er ook het een en ander in de eerste week van januari. Bestelling is nog niet aangekomen. Open je dan een geschil voordat die buyer protectie is verlopen of daarna?
Vorige week een UV lamp, 6 lakjes en top en base coat besteld. Ik ga aan de gelnagellak, spannend! Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Mijn moeder doet nu al enkele maanden haar nagels met een lamp en lakjes van Ali en goede ervaringen, ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen.
Oh ik heb toen hele nare foto's en filmpjes gezien van iemand die niet de goede lak had van alie. Haar hele nagels waren onstoken en de lak kreeg ze er met geen mogelijkheid meer af. Heeft toen geloof ik 3 maand aan de antibiotica gezeten. Dat verhaal ging toen via de fb groep rond. Sindsdien geen lak of makeup meer voor mij want die worden daar in china niet of anders getest is mij toen verteld. Geen moment over nagedacht toen.
Dat wil niet zeggen dat jullie dat niet moeten doen hoor. Ik krijg die fotos alleen niet neer van mijn netvlies en wil zelf dat risico niet nemen.