Catnip schreef:Ze is verhuisd inderdaadnu er geen particuliere Paint meer opstaat kunnen we weer met z'n allen refreshen zonder steeds een hartverzakking te krijgen, om vervolgens te beseffen dat het diezelfde Paint van 20 miljoen is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Catnip schreef:Ze is verhuisd inderdaadnu er geen particuliere Paint meer opstaat kunnen we weer met z'n allen refreshen zonder steeds een hartverzakking te krijgen, om vervolgens te beseffen dat het diezelfde Paint van 20 miljoen is
Catnip schreef:branka16 schreef:Ik bedoelde je kunt een "auto muis klik systeem" constant laten refreshen en als er 1 verschijnt laten kopen.
Dat is wel zo te maken...
Is dat niet hartstikke verboden? Volgens mij gooit Marco je zo van het spel als je het op zo'n vuile manier speelt
Catnip schreef:branka16 schreef:Ik bedoelde je kunt een "auto muis klik systeem" constant laten refreshen en als er 1 verschijnt laten kopen.
Dat is wel zo te maken...
Is dat niet hartstikke verboden? Volgens mij gooit Marco je zo van het spel als je het op zo'n vuile manier speelt
Ayasha schreef:Misschien moeten ze gewoon alle nieuwe rassen de paarden gewoon verloten.
Roosje01 schreef:Ayasha schreef:Misschien moeten ze gewoon alle nieuwe rassen de paarden gewoon verloten.
Ja gewoon via het forum dat iedereen zich daar gewoon kan aanmelden in een topic tot en bepaalde datum en tijd, en dat er dan random stuk of 20 verloot worden. Dan heeft iedereen een gelijke kans ook spelers die minder vaak online zijn.
Ayasha schreef:Het is natuurlijk wel te begrijpen dat als iemand 5 paarden van het nieuwe ras heeft en een ander geen een dat men dat een beetje jammer vind. (en nee, de paints boeien me echt helemaal niks dus daar is het niet om).
daarom; loten. Dat niet meer 5 of meer "nieuw ras" bij 1 persoon kunnen komen.

Ayasha schreef:Misschien moeten ze gewoon alle nieuwe rassen de paarden gewoon verloten.
) pakken de nieuwe paarden, terwijl de rest achter het net vist.
Dat komt ook redelijk overeen met verloten van het nieuwe ras.