Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Michje

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:38

Als er wat getraind wordt is dat mooi meegenomen, betwijfel alleen of er veel mensen gebruik zullen maken van die optie om loten te verkrijgen. Wedstrijdloten zijn veel goedkoper. ;) Maar we wilden manegeleden wel de mogelijkheid geven om mee te doen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:30

Ik heb me aangemeld voor de wedstrijden

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:03

Michje schreef:
Als er wat getraind wordt is dat mooi meegenomen, betwijfel alleen of er veel mensen gebruik zullen maken van die optie om loten te verkrijgen. Wedstrijdloten zijn veel goedkoper. ;) Maar we wilden manegeleden wel de mogelijkheid geven om mee te doen.

Zal eens kijken hoe of wat mij hoofd wil nu even niet meer iets te fanatiek gereden en slecht tegen warmte/luchtvochtigheid kunnen. O toch maar aangemeld kan altijd nog stoppen. :+

Oef knappe merrie bij de handelaar vandaan geplukt gaat toch nog even proberen om hier wat veulentje uit te fokken.
http://spel.mijnmanege.nl/paard/3328-eryns-luna
x
http://spel.mijnmanege.nl/paard/3146-bo ... ky-harvest

Knappe combi denk ik zo. *\o/* <3

Oef pony was druk. Rij anders veel laag en rond, maar dat ging vandaag even niet lukken iets teveel explosie gevaar. Hij ging daardoor wel lekker lopen sjouwen en dat voor een 19 jarige maffe fjord.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:28

Michje schreef:
Die van mij en die van Mint hebben er ook niet langer dan 3 seconden op gestaan. Mint pikte de hare net voor mijn neus weg. :P

En die van jou is aan mijn neus voorbij geschoten. Ene moment zag ik hem nog en toen was ie ineens weg -O-

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:40

Je zou als trainingsstal zijnde ook de paarden beter moeten kunnen maken die bij jou in training staan... Dit is echt irritant elke keer wachten tot de eigenaar het ziet/ online komt... xD

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:59

Gamova schreef:
Michje schreef:
Die van mij en die van Mint hebben er ook niet langer dan 3 seconden op gestaan. Mint pikte de hare net voor mijn neus weg. :P

En die van jou is aan mijn neus voorbij geschoten. Ene moment zag ik hem nog en toen was ie ineens weg -O-

Haha welke? Jan? Dat was echt een onverwachte. Had er net een voor Iris van de markt geplukt en daarbij nieuw tabblad geopend. Dus daarna ging ik terug, refreshen, stond er weer een! Zat maar 9 minuten tussen die twee.

Het was trouwens een spookpaard, afbeelding werkte niet. Dus kan ook dat je die van Iris gezien hebt.
Laatst bijgewerkt door Michje op 22-06-16 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:00

Gezocht: plan van aanpak 8-)

Hoe kan je het beste geld verdienen?
Ben nu lid van een manège die lesgeld teruggeeft en doe natuurlijk ook zo vaak als mogelijk schat/quiz/bezem. Heb ook ingeschreven in wat wedstrijden maar dat had niet zo'n succes (is dat nog steeds geluk hebben of hangt het ondertussen wel af van paard-niveau ed?).

Verder nog tips?
Zou ik wat ik heb al investeren in een (longeer)bak ed? En dan zelf met paarden aan de gang? Of heeft dat weinig zin met het oog op geld verdienen?

Stom dat ik zoveel had, zoveel geïnvesteerd en dat nu alles weg is -O- Maarja, dan had ik maar online moeten komen natuurlijk :+

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:14

Wedstrijden hangt af van veel factoren. De ervaring leert dat je als beginner niet zo snel een wedstrijd wint. Wil je de meeste kans maken, moet je meedoen met een paard van niveau 120 (+).
Een longeerbak kan altijd. Er zijn er veel die hun paarden niet zelf willen beleren en voor een muntje of 5/600 het door iemand anders laten doen.
Zelf met paarden aan de gang is het slimst om voor gezocht te trainen.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:18

Het beste geld verdienen kan je door te trainen voor andere spelers met munten (teveel). Maar dan moet je echt tijd hebben om actief te kunnen trainen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:21

Tijd is een interessant iets :+ Ik kan wel regelmatig trainen, maar niet elke dag of een vast aantal trainingen of dergelijke. Verder denk ik dat ik sowieso dan eerst mijn stal moet uitbreiden, vooral mijn bakken dan .. Alles was weg ...

Ben ondertussen aan het bouwen, een stal, longeerbak & piste.
Had een leuk paard gezien dat ik niet kon laten staan .. dus we beginnen maar rustig aan .. maar ga nog even moeten zoeken .. Wordt laten beleren enzo nog gedaan bij mensen die geen trainingsstal zijn? Of zou ik trainingsstal kunnen worden gericht op beleren? Zou dat ook werken?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:02

Dat heeft niet zoveel nut denk ik, want je kan als trainingsstal nog altijd niet het paard van een ander beleren. Het moet dus jouw eigendom zijn om het te beleren en dan kan je er maar 1 tegelijk doen en geen 2 :)

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:20

Ohhhh helemaal geen tijd gehad vandaag voor mijnmanege :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:28

Alwiene schreef:
Dat heeft niet zoveel nut denk ik, want je kan als trainingsstal nog altijd niet het paard van een ander beleren. Het moet dus jouw eigendom zijn om het te beleren en dan kan je er maar 1 tegelijk doen en geen 2 :)

Ah ok, handig :+
Maar er zijn nog wel beleerders nodig? Mensen vinden het niet erg om hun paarden tijdelijk te verkopen? Wat voor prijzen zijn gangbaar?

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:31

Ja dat wordt nog wel gedaan. Prijs verschilt een beetje per persoon, maar zo'n 400-500 munten is wel gangbaar denk ik.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 09:03

Ik heb er nu 1 die het voor 250 munten doet volgens mij, maar 400-500 lijkt me wat realistischer eigenlijk ;)

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 09:16

Michje schreef:
Gamova schreef:

Haha welke? Jan? Dat was echt een onverwachte. Had er net een voor Iris van de markt geplukt en daarbij nieuw tabblad geopend. Dus daarna ging ik terug, refreshen, stond er weer een! Zat maar 9 minuten tussen die twee.

Het was trouwens een spookpaard, afbeelding werkte niet. Dus kan ook dat je die van Iris gezien hebt.

Nee de eerste zonder naam! Die zag ik bij De Vries staan en toen ik klikte was hij weg :')

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:40

Ik heb me ook aangemeld, vind het Tot nu toe erg leuk!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:46

Is ook super leuk.... gelukkig.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:47

Ik heb zelden zoiets verslavends gespeeld _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:47

En nu met de mogelijkheid tot kleur fok word het nog leuker. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:48

Ik moet me op de kleurfok toch nog even gaan inlezen, maar wil eerst eens mezelf tot trainingsstal omtoveren :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:55

Op het forum zijn we het een en ander aan het uitzoeken betreffende kleuren. Heb de eerste merries ook alweer drachtig na update.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:55

Ik heb ook nog een boek over kleurengenetica liggen, ook echt mega interessant :j ga straks ff op het forum kijken :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:56

Bij vragen is het topic we zitten in ieder geval met een flaxen gebeuren hoe dit zou vererven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:01

Ik krijg de schat maar niet gevonden.. := klik me dood