Maar we wilden manegeleden wel de mogelijkheid geven om mee te doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar we wilden manegeleden wel de mogelijkheid geven om mee te doen. Michje schreef:Als er wat getraind wordt is dat mooi meegenomen, betwijfel alleen of er veel mensen gebruik zullen maken van die optie om loten te verkrijgen. Wedstrijdloten zijn veel goedkoper.Maar we wilden manegeleden wel de mogelijkheid geven om mee te doen.
Gamova schreef:Michje schreef:Die van mij en die van Mint hebben er ook niet langer dan 3 seconden op gestaan. Mint pikte de hare net voor mijn neus weg.
En die van jou is aan mijn neus voorbij geschoten. Ene moment zag ik hem nog en toen was ie ineens weg
Maarja, dan had ik maar online moeten komen natuurlijk
Ik kan wel regelmatig trainen, maar niet elke dag of een vast aantal trainingen of dergelijke. Verder denk ik dat ik sowieso dan eerst mijn stal moet uitbreiden, vooral mijn bakken dan .. Alles was weg ...
Alwiene schreef:Dat heeft niet zoveel nut denk ik, want je kan als trainingsstal nog altijd niet het paard van een ander beleren. Het moet dus jouw eigendom zijn om het te beleren en dan kan je er maar 1 tegelijk doen en geen 2

Michje schreef:Gamova schreef:
En die van jou is aan mijn neus voorbij geschoten. Ene moment zag ik hem nog en toen was ie ineens weg
Haha welke? Jan? Dat was echt een onverwachte. Had er net een voor Iris van de markt geplukt en daarbij nieuw tabblad geopend. Dus daarna ging ik terug, refreshen, stond er weer een! Zat maar 9 minuten tussen die twee.
Het was trouwens een spookpaard, afbeelding werkte niet. Dus kan ook dat je die van Iris gezien hebt.
ga straks ff op het forum kijken
klik me dood