Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Catoohh schreef:_Friemel schreef:Meh, de sale komt eraan dus ze gooien alle prijzen omhoog, mega balen want had nog wat dingen staan die ik wilde bestellen
Hoe werkt dat precies? Want als ik kijk bij de prijzen, dan staat eronder 11:11 prize en die is wel lager dan de prijs die ik nu zou moeten betalen. Dus ik vraag me af hoe dat precies zit/werkt...?
Alvast bedankt
sommige dingen zijn wel echt sale maar denk dat 60% wel gebeurt zoals ik hier boven beschrijf, eigenlijk is t vanaf nu tot 11-11 dus niet heel gunstig om op alie te zitten.
Grainey schreef:Sommige prijzen zijn echt omhoog gezet, een aantal ook niet die zijn de 11-11 ook echt goedkoper en dan maar hopen dat je bestelling 11 november er door komt, kost altijd een beetje meer tijd dan normaal

lor1_1984 schreef:Ik heb vanmorgen een hondenbodywarmertje in camouflageprint en een hondentuigje besteld.
Bij elkaar €3,91 ondanks prijsstijging ivm 11.11.
Binnenkort nog even kijken voor een jasje en een truitje, mss nog een ander tuigje en wat speelgoed.
1 vd bestelde halsbandjes was vd week ook binnen, kwaliteit valt me niks tegen tot nu toe.
Lukasje schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb vanmorgen een hondenbodywarmertje in camouflageprint en een hondentuigje besteld.
Bij elkaar €3,91 ondanks prijsstijging ivm 11.11.
Binnenkort nog even kijken voor een jasje en een truitje, mss nog een ander tuigje en wat speelgoed.
1 vd bestelde halsbandjes was vd week ook binnen, kwaliteit valt me niks tegen tot nu toe.
Zou je de link willen doorsturen?
Ik had laatst ook een halsband besteld en die viel reuze mee. Dat was deze:
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/3281 ... 226fPPdcWv

en zit nog mega veel in Mn winkelwagen 
Het valt me wel op dat alles nu heel snel verstuurd wordt, er zijn al 20 bestellingen "onderweg" en er staat nog maar 7 bestellingen te wachten. Terwijl ik had verwacht met zo'n grote sale dat het juist langer zou duren. En nu mag ik van mezelf niets meer bestellen tot het einde van het jaar