Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_horse schreef:NafNaf, vraag sso meteen om je ww te veranderen en verander daarbij ook je ww van je mail adres.
Voor drawlover; laat heel snel je pc op vooral malware scannen.
Ik zelf heb een keer gehad dat ik gewoon niet meer in mij mail kon door malware... Door zo'n malware iets op mijn pc zat hij kennelijk ook in mijn hotmail. Geen idee hoe het zat maar heb er wel een exper naar moeten laten kijken. Baalde enorm dat ik opeens niks meer kon met mijn mail, niet eens ww veranderen. En dat is niet zomaar opgelost in even alles eraf en er weer op. Want dat had ik dus gedaan in eerste instantie, alles van de pc af zodat die "opgeschoond" was. Als ik me hotmail toen op een andere pc had geopend zou de malware daar ook op zijn gekomen... En aangezien de accounts van drawlover allebei niet kunnen en bij nafnaf 1 acc. Lijkt mij toch echt dat de virussen en malware bij drawlovers pc ligt. Maar Nafnaf voor de zekerheid wel stappen ondernemen daartegen.
Misschien dat sso malware programma's blokt?
Maar dat is hoe ik er over denk.. zou ook iets anders kunnen zijn natuurlijk
drawerlover schreef:Ja gister is mijn laptop gecrashd. Ik wou op mijn eigen acc en toen was ik opeens geblokkeerd, ik ging naar me andere acc en die was ook geblokkeerd. Nou de enige die me ww weet is me vriendin en die ken ik in rl, die zou dat nooit doen. Dus toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem voor een tijdje, toen wou ik daarna op nafanfs acc inloggen en die was dus ook geblokkeerd. En toen daarna deed me hele google chrome het niet meer. Ik snap er niks van. Ik ga vandaag wel malware scan doen dus ja dan gaat dat in ieder geval weg. Echte virussen die moet me oom dan maar weghalen. (Die werkt met computers etc)
Daks schreef:wat ik vaak doe is de kaart open gooien en dan helemaal links in mijn scherm dus daat ik de coördinaten kan zien. Dan rijd ik voorzichtig de juiste kant op.
prugelpiet schreef:drawerlover schreef:Ja gister is mijn laptop gecrashd. Ik wou op mijn eigen acc en toen was ik opeens geblokkeerd, ik ging naar me andere acc en die was ook geblokkeerd. Nou de enige die me ww weet is me vriendin en die ken ik in rl, die zou dat nooit doen. Dus toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem voor een tijdje, toen wou ik daarna op nafanfs acc inloggen en die was dus ook geblokkeerd. En toen daarna deed me hele google chrome het niet meer. Ik snap er niks van. Ik ga vandaag wel malware scan doen dus ja dan gaat dat in ieder geval weg. Echte virussen die moet me oom dan maar weghalen. (Die werkt met computers etc)
Hmm, ja, eerlijk gezegd denk ik dan toch dat het vanaf jou kant weg komt.
Kan jij ook niet veel aam doen natuurlijk, maar is voor beide erg vervelend