Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:47

Ja 20:00 ben ik uitgelogd, en net wou ik dus weer inloggen, kan wel inloggen maar veder kom ik niet

marijkje1990

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:50

woow jullie gaan hard := Leuk dat de fjord komt :D spaar ik al voor :D

Ik raak alleen maar verdwaald in de vriezkou brrrrr

VanessaSH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:56

Wat erg nafnaf!

Hoop dat het snel word opgelost!:O

Ik had net een meisje die wou mijn mail en ww hebben, nou niet dus :P, die heb ik maar even aangegeven bij sso

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 00:32

Heel erg raar nafnaf.. :( Hopelijk doet SSO er wat aan, anders ben je geband voor een heel jaar -O-

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 00:33

NafNaf, vraag sso meteen om je ww te veranderen en verander daarbij ook je ww van je mail adres.
Voor drawlover; laat heel snel je pc op vooral malware scannen.
Ik zelf heb een keer gehad dat ik gewoon niet meer in mij mail kon door malware... Door zo'n malware iets op mijn pc zat hij kennelijk ook in mijn hotmail. Geen idee hoe het zat maar heb er wel een exper naar moeten laten kijken. Baalde enorm dat ik opeens niks meer kon met mijn mail, niet eens ww veranderen. En dat is niet zomaar opgelost in even alles eraf en er weer op. Want dat had ik dus gedaan in eerste instantie, alles van de pc af zodat die "opgeschoond" was. Als ik me hotmail toen op een andere pc had geopend zou de malware daar ook op zijn gekomen... En aangezien de accounts van drawlover allebei niet kunnen en bij nafnaf 1 acc. Lijkt mij toch echt dat de virussen en malware bij drawlovers pc ligt. Maar Nafnaf voor de zekerheid wel stappen ondernemen daartegen.
Misschien dat sso malware programma's blokt? ;-)

Maar dat is hoe ik er over denk.. zou ook iets anders kunnen zijn natuurlijk B-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 00:42

Dat kan het ook zijn... Drawerlover, ik zou je laptop controleren op virussen, die kunnen ook de veroorzaker zijn van jouw laptop problemen (is die traag, doet die het niet oid?)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 07:26

D_horse schreef:
NafNaf, vraag sso meteen om je ww te veranderen en verander daarbij ook je ww van je mail adres.
Voor drawlover; laat heel snel je pc op vooral malware scannen.
Ik zelf heb een keer gehad dat ik gewoon niet meer in mij mail kon door malware... Door zo'n malware iets op mijn pc zat hij kennelijk ook in mijn hotmail. Geen idee hoe het zat maar heb er wel een exper naar moeten laten kijken. Baalde enorm dat ik opeens niks meer kon met mijn mail, niet eens ww veranderen. En dat is niet zomaar opgelost in even alles eraf en er weer op. Want dat had ik dus gedaan in eerste instantie, alles van de pc af zodat die "opgeschoond" was. Als ik me hotmail toen op een andere pc had geopend zou de malware daar ook op zijn gekomen... En aangezien de accounts van drawlover allebei niet kunnen en bij nafnaf 1 acc. Lijkt mij toch echt dat de virussen en malware bij drawlovers pc ligt. Maar Nafnaf voor de zekerheid wel stappen ondernemen daartegen.
Misschien dat sso malware programma's blokt? ;-)

Maar dat is hoe ik er over denk.. zou ook iets anders kunnen zijn natuurlijk B-)

Dit zou heel goed kunnen, drawerlover had het al over problemen met haar laptop...

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 08:28

Ja gister is mijn laptop gecrashd. Ik wou op mijn eigen acc en toen was ik opeens geblokkeerd, ik ging naar me andere acc en die was ook geblokkeerd. Nou de enige die me ww weet is me vriendin en die ken ik in rl, die zou dat nooit doen. Dus toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem voor een tijdje, toen wou ik daarna op nafanfs acc inloggen en die was dus ook geblokkeerd. En toen daarna deed me hele google chrome het niet meer. Ik snap er niks van. Ik ga vandaag wel malware scan doen dus ja dan gaat dat in ieder geval weg. Echte virussen die moet me oom dan maar weghalen. (Die werkt met computers etc)

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 08:57

Lief van de mensen die accounts delen. Maar om dit soort redenen zou ik het niet doen. 65 euro is dan toch veel geld

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 09:58

lolove schreef:
Wauw Karla, wat mooi gedaan! Hoe heb je dat zo mooi gekregen? :))

Oefenen, heel veel oefenen :+ . Mijn hele computer zit haast vol met edits :=

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 10:23

takkie_muis schreef:
Woehoe bedankt allen ik heb de bevroren smurf :D

[ Afbeelding ]

Haha dat is de nieuwe dierenarts! :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 10:31

Ben benieuwd wat voor reputatie quests er zijn.
De da is al op haar plek en moet nu voor einstein verder met reputatie

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 10:42

drama :O Had de hidden gevonden, viel me internet uit |o
rijd nu weer rondjes en weer niet te vinden xD kom wel bij de bevroren mist maar aan de verkeerde kant dus de compleet rechter kant..

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 10:52

wat ik vaak doe is de kaart open gooien en dan helemaal links in mijn scherm dus daat ik de coördinaten kan zien. Dan rijd ik voorzichtig de juiste kant op.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 10:54

drawerlover schreef:
Ja gister is mijn laptop gecrashd. Ik wou op mijn eigen acc en toen was ik opeens geblokkeerd, ik ging naar me andere acc en die was ook geblokkeerd. Nou de enige die me ww weet is me vriendin en die ken ik in rl, die zou dat nooit doen. Dus toen crashte opeens me hele laptop. Ik liet hem voor een tijdje, toen wou ik daarna op nafanfs acc inloggen en die was dus ook geblokkeerd. En toen daarna deed me hele google chrome het niet meer. Ik snap er niks van. Ik ga vandaag wel malware scan doen dus ja dan gaat dat in ieder geval weg. Echte virussen die moet me oom dan maar weghalen. (Die werkt met computers etc)

Hmm, ja, eerlijk gezegd denk ik dan toch dat het vanaf jou kant weg komt.
Kan jij ook niet veel aam doen natuurlijk, maar is voor beide erg vervelend

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:16

Daks schreef:
wat ik vaak doe is de kaart open gooien en dan helemaal links in mijn scherm dus daat ik de coördinaten kan zien. Dan rijd ik voorzichtig de juiste kant op.

doe ik dus ook maar ben nu al tig keer weer op het ijs beland... zit nu in de bevroren mist alleen aan de andere kant dus probeer nu terug te rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:20

Weet iemand eigenlijk wat dat kastje is wat Nic in zijn handen heeft? :)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:48

een spacey koelkast :Y)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:28

Die koelkast is idd apart

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:42

prugelpiet schreef:
drawerlover schreef:

Hmm, ja, eerlijk gezegd denk ik dan toch dat het vanaf jou kant weg komt.
Kan jij ook niet veel aam doen natuurlijk, maar is voor beide erg vervelend

Ja ik weet niet waarom maar ik voel me er vreselijk schuldig over. Iets in me zei al, dat moet je niet doen, niet aan nafnafs acc komen nu, maar ik wou perse sso gaan doen.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:43

:+

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:25

Wauw..

Anyway, ik zou allebei gewoon het sso team mailen. En als ze reageren met iets in de trant van: "We gaan je niet helpen, we geloven/vertrouwen je verhaal niet zo."
Dan stuur je daar gewoon nog 2 mails achteraan. (houd het wel beleefd..)
Zo heb ik heb ook gedaan toen mijn account was overgenomen door een vreemd e-mail adres zodat ik niet meer op mijn account kon en toen ik naar een andere server wilde, maar dat geweigerd werd.
Uiteindelijk zal het wel weer goedkomen toch?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:30

Ja ik had al een mail gestuurd

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:34

Ik heb ook een mail gestuurd, nu kwestie van afwachten achja, de questen lopen gelukkig niet weg toch

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:47

Nee gelukkig niet