Op de COM heb ik niet echt een thema voor de namen van m'n Tinkers, gewoon Iers vind ik het leukst! M'n Trakehners op de NL hebben HP namen
KittyDylan
Geplaatst: 08-10-18 22:19
Voor de namen moet ik ook eens goed zitten, want dit zijn noodnamen Fflur-Coch en Killian Jones houd ik wel denk ik. De rest toch iets Welsh van maken. (Fflur-Coch is wel Welsh overigens, zo heet die van mij )
heb deze twee mustangs net gevangen. denk dat er wel een leuk kleurtje in kan zitten. mocht iemand interesse hebben in een van deze twee dan wil ik ze wel terug nemen naar australie en daar de kleuren laten testen.
Hm krijg nu een pb voor m'n homozygoot dun Mustang merrieveulen, bijna ster, over wat ik voor haar wil hebben. Hoogste bod is nu 10,000. Wat kan ik daarvoor vragen?
WBT mustangs: Over de prijzen valt op het moment nog weinig te zeggen, wat betreft de kleuren lijkt het een beetje te zijn wat de gek ervoor geeft, dus grijp je kans nu het nog kan, want de prijzen zullen kelderen nu er zo abnormaal veel mustangs gevangen zijn en op de markt geplaatst worden voor dumpprijzen.
Qua premies en scores: Nog geen flauw idee, ik verkoop ze namelijk niet want ik wil ze zelf houden :p deze zullen qua prijs dan ook wel wat stabieler blijven want niet iedereen fokt op kwaliteit.
Mustangs die boven de 80 scoren heb ik onder voorbehoud wel interesse naar.
Ja dat krijg je ook wel een beetje omdat er natuurlijk bijna niemand is die Camargue of Exmoor fokt maar iedereen wel een bult WT's heeft gekregen en als een malle aan 't levelen is nu in 't begin, waardoor het alleen maar stijgt. Vind het ook zonde om er niks mee te doen De volwassenen heb ik allemaal voor minstens 10,000 erop staan en dat loopt tot nu toe best aardig. Een andere vorm van inkomen is er ook nog niet echt
Ja inderdaad en dan zijn die mustangs toch wel leuk om te vangen. Voor mij een voordeel als de prijzen omlaag gaan maar hoop wel echt dat dit tijdelijk is (al verwacht ik van wel, uiteindelijk zullen de stallen toch gaan vullen met het ras naar keuze). Je zal zien dat met een dag of 3 de prijzen dalen en dan op den duur weer langzaam omhoog gaan.
ben ik de enige die wel een bericht krijgt dat ik een level omhoog ben gegaan en dus een x bedrag krijg, bedrag is ook terug te vinden in de bank... maar het is er niet feitelijk bijgekomen op mijn balans?