Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) maar ik heb geen idee hoe... Of hoe ik anders verder moet komen. Laura24 schreef:Zit vast in level 13... Heb die puzzel met die kleuren opgelost, en ik heb een gouden sleutel, een schroevndraaier en tape. Ik wil graag het brandje blussen (denk ik) maar ik heb geen idee hoe... Of hoe ik anders verder moet komen.
Just_Me schreef:Laura24 schreef:Zit vast in level 13... Heb die puzzel met die kleuren opgelost, en ik heb een gouden sleutel, een schroevndraaier en tape. Ik wil graag het brandje blussen (denk ik) maar ik heb geen idee hoe... Of hoe ik anders verder moet komen.
Je moet nog een emmer!
Heb net die blokjes gedraaid
en de juiste code ingevoerd... Nu heb ik een "cracked" kamer... En ik kan helemaal niets 
(level 15) Just_Me schreef:Ik moet beelden op volgorde zetten, maar ik weet niet welke(level 15)

TornadoLover schreef:wie helpt me bij leven 3?? ik heb de muis, de stenen staan onder te trap, en nu?
Just_Me schreef:Ik zit weer vast in level 19 haha. Had een zaad geplant alleen diei s ineens weer verdwenen.. Grapjassen, nu is hij er ineens weer, snap er niiiiks van!
Zie wel een deur met getallen ernaast maar weet niet wat ik ermee doen. Just_Me schreef:De eerste! Ik kom er niet uit :S
Ben ervan overtuigd dat die brug als laatste moet maar dat kan volgens mij niet.
Edit: ik klikte maar wat toen deed ie 't ineens.
MoonChloe schreef:met die knopjes en groene KNOP. Daarmee kun je in toekomst blabla reizen..
Je moet iig een manier hebben om die boom laten groeien.. (koppie koppie) En dan iets ertegenaan zetten.
mistral_hvj schreef:wat is de code van de deur in level 2?