Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Trui schreef:Als ik GillardxRaoul doe, zou er dan iets speciaals uitkomen? En bij GillardxGrimaldini? Iemand ie me ermee wilt helpen?

prugelpiet schreef:Ik was 3 tellen even teleurgesteld toen ik zag dat de kat die ik hebben wou weg was, maar die ik nu heb is nog veel leuker
Volgensmij had ik al mijn paarden wedstrijden laten lopen, maar 1 heeft geen winstpunten. Nu weet ik dus niet zeker of ik die uberhaupt mee heb laten doen of dat die gewoon niks heeft gewonnen
Edit: Ik had mijn paard in de verkoop gedaan, en me net beseft dat die morgen nog de fokkeuring moet doen. Kan ik het nog even uitstellen?
Sweetgirl1 schreef:prugelpiet schreef:Ik was 3 tellen even teleurgesteld toen ik zag dat de kat die ik hebben wou weg was, maar die ik nu heb is nog veel leuker
Volgensmij had ik al mijn paarden wedstrijden laten lopen, maar 1 heeft geen winstpunten. Nu weet ik dus niet zeker of ik die uberhaupt mee heb laten doen of dat die gewoon niks heeft gewonnen
Edit: Ik had mijn paard in de verkoop gedaan, en me net beseft dat die morgen nog de fokkeuring moet doen. Kan ik het nog even uitstellen?
Welke kat had je gewild dan?
Ja maak Columba maar snel dek voor mijn merrie Malakeh
die grijze kat die zo omhoog kijkt
Dan moet er direct een nieuwe fokstal bij komen haha