Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hannepan schreef:Welke browser gebruik je dan? Hier geen last van meebewegen.
Verder zijn we nu druk bezig met het spel verbeteren dus als jullie ook ideeën hebben om wat jullie minder leuk vinden wel leuk te maken, laat je horen
Michje schreef:Dus de vaardighedenlijst moet uitgebreider en specifieker, zodat het niet meer mogelijk is om van alle takken mee te snoepen en je je punten in één tak moet uitgeven om bij de meer 'bijzondere' vaardigheden te komen?
Ik hou me wel bezig, maar heb wel het idee dat het spel heel erg stil is ..
). Als de molen op 50 zit ga ik aan de bak beginnen en die weer meer gebruiken .. maar dat duurt dus al lang genoeg voor mij, hoeft echt niet allemaal langer en meer uitdaging
[***] schreef:Dat is fijn om te zeggen als je zelf al vanalles hebt..
Hoe vervelend was het toen we pas begonnen en de ervaringspunten zo ver uit elkaar lagen dat het "eeuwen" duurde voordat je een nieuw vaardigheidspunt had? Van mij hoeft het niet terug daar naartoe hoor, ik vind het prima zoals het is...
Verder weet ik niet goed wat het spel fijner zou maken. Ik zie zelf weinig in het samenwerken zeg maar, ik speel een spel voor mezelf wanneer ik tijd heb om te spelen ... En natuurlijk kan je wel eens wat samen met of voor een ander doen maar dat moet dan geen verplichting worden om het zo te noemen.
Zelf ben ik vooral bezig met aankopen - trainen - verkopen en vind dat wel leuk. Het fokken zeg mij totaal niks, maar dat heb ik wel vaker, ligt niet aan het spelIk hou me wel bezig, maar heb wel het idee dat het spel heel erg stil is ..
Wat ik zelf wel een stuk minder vind is de enorme berg hout die je nodig hebt om uiteindelijk 50% tijdswinst te hebben (waardoor het trainen in verhouding nog lang duurt). Nu heb ik na investeren daar geen last meer van in de zin dat ik het moet kopen, het is dus gewoon wachten, maar het duurt wel erg lang ... Ik heb nu mijn trainingsmolen op niveau 48 en zit nu aan ergens in de 20 minuten (want de tijd die erbij staat klopt niet en je hebt geen aftelklok dus ik heb geen idee eigenlijk). Als de molen op 50 zit ga ik aan de bak beginnen en die weer meer gebruiken .. maar dat duurt dus al lang genoeg voor mij, hoeft echt niet allemaal langer en meer uitdaging

Ik doe het zo snel mogelijk! Zal 'm al even kopen maar gsm is bijna leeg en kan hem nu even niet opladen
.
) en daarnaast moet ik mijn thesis ook nog afschrijven. Merk dat ik gewoon de motivatie niet meer zo heb.