Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:28

Welkom Natsuki en Peca!

Natsuki, mocht je ergens niet uitkomen met wordpress, dan mag je het altijd vragen. Verder natuurlijk succes met het opzetten, ik ben benieuwd!

Peca, gaat je blog aan je bedrijfje gelinkt zijn? Ga je dus over fotografie bloggen? Zo ja, dan kun je hem denk ik goed op dezelfde site doen. Anders zou ik toch een aparte site maken voor je blog, anders wordt het al snel erg rommelig denk ik. (Ik heb mijn bedrijfswebsite en blog gelinkt, in mijn geval is dat handiger, omdat ik met mijn bedrijfje schrijfwerk doe. Mijn blog is dan meteen een soort portfolio voor opdrachtgevers.)

Ik heb ook weer een nieuwe blog online staan: Favourite holiday destinations
Ik begin al weer helemaal zin te krijgen in vakantie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:06

Ja het bloggen is gelinkt aan mijn bedrijfje :) vind het nog lastig om te beslissen. Ik onthoud even jouw mening! Dank je :)

Andere nog voor en tegens om blog op eigen site te hebben als je bedrijf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:40

Ik ga geheel met HappyPaardje mee! Lijkt me veel handiger en het kan ook nog zorgen voor extra traffic en mogelijk dus meer boekingen voor je fotografie :)

Ik heb nr. 3 in de body goal reeks er op

Nu ff wat huishoudelijke dingen doen en daarna ga ik bijlezen :D

LexieFlexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:03

Wow ik heb echt al te lang niet meer op dit forum gekeken, moet ik maar weer eens gaan doen :))

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:17

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:26

Maureen95 schreef:
Ook welkom peca :D Ik heb mijn fotografie ook gewoon aan mijn blog gekoppeld. Daar heb ik in mijn menu een apart kopje voor :)

Vandaag 7 redenen waarom paardrijden zo goed voor ons is
http://www.maureenstegeman.nl/horses/paardrijden/

Oops deze had ik niet verwacht! ik zag je linkje, en ik denk hee, ga ik daar een bloggast worden?? Hihi! Kom je nu overal tegen!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:41

Haha wat leuk :D

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:29

Hoi allemaal,

Na dit topic een beetje te hebben doorgelezen wil ik me ook graag melden :)

Ik ben vorig jaar begonnen met bloggen en heb al wat leuke opdrachten mogen doen, dus ik ben er steeds serieuzer mee bezig.

Dit is mijn site: http://www.zoevanm.com/ en ik blog over hoogsensitiviteit, alledaagse bezigheden, recepten (suiker-, gluten- en melkvrij) etc.

Voor mijn privé-stal heb ik een aparte site (nog in de maak) maar hier wil ook mijn blogs posten... en/of eventueel op mijn al bestaande site...

Misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen? Alle blogs op 1 site, paardenblogs apart of toch op beide sites? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:35

Hoi dames, ik lees hier wel stilletjes mee. Kan het helaas moeilijk opbrengen om jullie blogs te lezen, sorry. Ik heb er weer eentje geschreven. Dit keer over woedeaanvallen. Ik vond m heftig om te schrijven, ik hoop niet dat ie te heftig is om te lezen.

http://psychevecht.weebly.com/

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:05

Welkom Posh! Ik ga zo even jou blog lezen!

Joolien, ook jou blog ga ik zo even doorkijken!

Het is even tijd voor iets anders voor mij, ik heb veel gevochten vandaag al met Bloglovin, en ik heb even een blog online gezet op www.levenmetmelkersson.nl

Dus nu ga ik even lekker blogs kijken! I need it...

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:06

Wow wat een heftige blog! Ik heb zelf ook erg moeite met boos worden. Als ik boos wordt ga ik altijd lachen. Zo kan ik met mijn vriend ook nooit discussies uitspreken waardoor ik gauw ga huilen. Ik heb zelf nog nooit last gehad van woedeaanvallen maar als ik een discussie probeer te houden en ik wordt boos voel ik de woede wel steeds meer opkomen en ben ik zeer geïrriteerd. Dat mindert dan vanzelf wel weer maar het is soms zo lastig als ik mijn standpunt niet duidelijk kan maken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:37

Dank jullie voor de tips :). Ik ga denk ik in het begin de blog op mijn huidige site plaatsen. Eventueel als hij echt gaat lopen, een andere site maken voor het overzicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:42

Anoniem schreef:
Dank jullie voor de tips :). Ik ga denk ik in het begin de blog op mijn huidige site plaatsen. Eventueel als hij echt gaat lopen, een andere site maken voor het overzicht.

Ik denk dat het juist de beste manier is, mits je ook wilt gaan schrijven over fotografie en dergelijke. Denk dat een blog toevoegen aan je site professioneel staat, en ook nog eens voor veel traffic van beide kanten zorgt.

Maar, dat is wel mits je blog net zo professioneel dan wel professioneler is dan je site zelf. Als ik zie dat een site die ik bezoek ook een blog heeft kijk ik er altijd even op, maar als ik dan stukken zie die bol staan van de spelfouten en dergelijke ben ik ook heel snel weer weg van die site, ook als ik er graag iets wou bestellen oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:47

Emmaa_ schreef:
[naam] schreef:

Ik denk dat het juist de beste manier is, mits je ook wilt gaan schrijven over fotografie en dergelijke. Denk dat een blog toevoegen aan je site professioneel staat, en ook nog eens voor veel traffic van beide kanten zorgt.

Maar, dat is wel mits je blog net zo professioneel dan wel professioneler is dan je site zelf. Als ik zie dat een site die ik bezoek ook een blog heeft kijk ik er altijd even op, maar als ik dan stukken zie die bol staan van de spelfouten en dergelijke ben ik ook heel snel weer weg van die site, ook als ik er graag iets wou bestellen oid.

Klop daar heb je inderdaad gelijk in! Het zou zeker gaan over fotografie. Ga eerst onderwerpen kort uitschrijven voordat ik het online plaats. Vind spelfouten op een site ook niet professioneel staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:51

Niet om nou de bitch uit te gaan hangen maar ik kan op je website ook wel een aantal foutjes ontdekken :)) :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:04

Emmaa_ schreef:
Niet om nou de bitch uit te gaan hangen maar ik kan op je website ook wel een aantal foutjes ontdekken :)) :o

Zou je dat eventueel in een pb kunnen vertellen? Zou ik er op prijs stellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 22:44

Ben weer heerlijk aan het bijlezen en Maureen, ik mag niet bij je commenten, hij vindt mij spam??

Hebben jullie nog bloglovin links voor mij? Ik lees altijd flink bij vanuit daar, is zo handig :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 22:51

Oh echt? Dat is raar := Ik zal even kijken hoe ik het kan aanpassen zodat je wel kan reageren :D

edit probeer het nu eens? Ik zie wel een reactie van je :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 22:58

Maureen95 schreef:
Wow wat een heftige blog! Ik heb zelf ook erg moeite met boos worden. Als ik boos wordt ga ik altijd lachen. Zo kan ik met mijn vriend ook nooit discussies uitspreken waardoor ik gauw ga huilen. Ik heb zelf nog nooit last gehad van woedeaanvallen maar als ik een discussie probeer te houden en ik wordt boos voel ik de woede wel steeds meer opkomen en ben ik zeer geïrriteerd. Dat mindert dan vanzelf wel weer maar het is soms zo lastig als ik mijn standpunt niet duidelijk kan maken :(

Heel herkenbaar. Ik kan er ook echt niet mee omgaan. Ga dan echt heel stellig doen, ook heel onredelijk word ik dan :=
Ik had het er ook met mijn vriend over, dat we nooit ruzie hebben. Maar of dat nou zo gezond is vraag ik me ook af. Af en toe ff knallen is volgens mij ook wel gezond toch?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:03

Joolien schreef:
Maureen95 schreef:

Heel herkenbaar. Ik kan er ook echt niet mee omgaan. Ga dan echt heel stellig doen, ook heel onredelijk word ik dan :=
Ik had het er ook met mijn vriend over, dat we nooit ruzie hebben. Maar of dat nou zo gezond is vraag ik me ook af. Af en toe ff knallen is volgens mij ook wel gezond toch?

Ik heb dus ook nooit echt ruzie met mijn vriend(behalve toen hij dacht dat ik vreemd ging wat dus absoluut niet was en toen was ik ook alweer aan het huilen dat het niet zo was ipv boos te worden dat hij me zo beschuldigd). Wel een keer dat ik zo boos was dat ik erg geïrriteerd was dat we een kwartier niks meer zeiden maar uiteindelijk bood hij zijn excuses aan en was het weer koek en ei. Ik snap ook niet waarom ik niet boos kan worden. En als ik het bijvoorbeeld probeer ga ik huilen -O- Dan voel ik me zo slap tegenover andere mensen. In mijn eigen hoofd voelt het alsof ik heel sterk in mijn schoenen sta, maar als het er eenmaal op aankomt ben ik net een verlegen wegduikend meisje :(
Het lijkt mij inderdaad niet gezond dat je/ik nooit ruzie hebt met je vriend.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 00:35

Ik ga straks nog even reageren op andere post hier. Nu eerst tijd voor spam. ;)

Mijn topic van vandaag is "Clicker training doesn't work for my horse"

Nu eerst mijn zoontje van school halen. Die blog heeft mijn hele dag 'op gegeten'. Maar hij is er!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 01:20

Wubwub schreef:
Ben weer heerlijk aan het bijlezen en Maureen, ik mag niet bij je commenten, hij vindt mij spam??

Hebben jullie nog bloglovin links voor mij? Ik lees altijd flink bij vanuit daar, is zo handig :D

https://www.bloglovin.com/blogs/mijn-le ... m-14681769

Dat is mijn bloglovin, het is me eindelijk gelukt!!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 02:52

Anoniem schreef:
Hoi allemaal,
Kan ik mij hier melden? Ik ben Natascha en ik zit er heel erg aan te denken om een blog te openen. Twijfel alleen of ik hem op mijn site doe (waar info over shoots staan) of gewoon een andere site maak, voor alleen mijn blog.
Tips over hoe jullie begonnen zijn??
Onderwerpen heb ik op zich al, maar nu :+

Ik ben begonnen met mijn trainingsdagboek voor Kyra (die net uit het wild was) te publiceren. Toen schreef ik in het Nederlands nu in het Engels. Ik blog nu ook meer over training, met name clickertraining.
Tip: bedenkt wat je publiek is of welk publiek je wilt bereiken.

Tip 2: start met Wordpress zodat het voor andere bloggers makkelijk is je te volgen, vooral als ze zelf ook WP hebben.

Tip 3: claim overal je naam en link alle sociale media. Ik heb mijn blog op WP, maar het wordt automatisch geforward naar mijn Tumblr account (die het weer op mijn site clickertraining.ca plaatst (zo heb ik 2x per week nieuwe content op mijn website wat weer goed is voor je rankings in Google en ook wordt het automatisch op mijn bloglovin' blog geplaatst. Verder forward WP het naar mijn twitter en FB. Zo ben ik op verschillende media te vinden.

Wubwub schreef:

Dit is HippoLogic op bloglovin' :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 02:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 07:56

HippoLogic schreef:
[naam] schreef:
Hoi allemaal,
Kan ik mij hier melden? Ik ben [naam] en ik zit er heel erg aan te denken om een blog te openen. Twijfel alleen of ik hem op mijn site doe (waar info over shoots staan) of gewoon een andere site maak, voor alleen mijn blog.
Tips over hoe jullie begonnen zijn??
Onderwerpen heb ik op zich al, maar nu :+

Ik ben begonnen met mijn trainingsdagboek voor Kyra (die net uit het wild was) te publiceren. Toen schreef ik in het Nederlands nu in het Engels. Ik blog nu ook meer over training, met name clickertraining.
Tip: bedenkt wat je publiek is of welk publiek je wilt bereiken.

Tip 2: start met Wordpress zodat het voor andere bloggers makkelijk is je te volgen, vooral als ze zelf ook WP hebben.

Tip 3: claim overal je naam en link alle sociale media. Ik heb mijn blog op WP, maar het wordt automatisch geforward naar mijn Tumblr account (die het weer op mijn site clickertraining.ca plaatst (zo heb ik 2x per week nieuwe content op mijn website wat weer goed is voor je rankings in Google en ook wordt het automatisch op mijn bloglovin' blog geplaatst. Verder forward WP het naar mijn twitter en FB. Zo ben ik op verschillende media te vinden.

Wubwub schreef:

Dit is HippoLogic op bloglovin' :D

Dank je voor je tips! Ik heb al een eigen domein. Via versio en dan WordPress gelinkt, maar moet dan even kijken hoe ik er voor kan zorgen dat men mij uiteindelijk kan volgen... Is nog zoeken naar hoe alles werkt :o