Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rubio_lover schreef:Sim kun je naar de universiteit sturen via de computer of telefoon.
Misschien heeft de computer of laptop waar jullie op spelen te weinig (grafisch) en loopt het daardoor steeds vast.

joeluna schreef:Zit er geen virus achter deze download? Word de computer er niet trager van en kun je hem na 31 juli ook nog spelen? Is ie ook nog makkelijk te verwijderen?
SuperAssie schreef:Het spel zelf is wel behoorlijk traag ja, maar dat is zover ik me kan herinneren normaal.
Maar ik het niet het idee dat de computer er slomer van word bij andere dingen dan de sims.

Ze heeft wel zo blubbbrrgh gedaan en een grotere buik gekregen leek het, iets maar, maar het duurt nu al een paar dagen maar er wordt niets groter?
Deetjeeuh schreef:SuperAssie schreef:Het spel zelf is wel behoorlijk traag ja, maar dat is zover ik me kan herinneren normaal.
Maar ik het niet het idee dat de computer er slomer van word bij andere dingen dan de sims.
Al deze problemen heb ik niet. Misschien ligt het aan de pc?
Sim start niet traag op, in het spel zelf doet ie het 99% van de tijd gewoon prima. Andere dingen worden niet langzamer en in het spel heb ik geen zwarte vlekken etc. Mijn zusje daarintegen wel.
Downloaden was ook in een half uurtje gebeurt.
Enige is dat mijn sim niet goed zwanger is.Ze heeft wel zo blubbbrrgh gedaan en een grotere buik gekregen leek het, iets maar, maar het duurt nu al een paar dagen maar er wordt niets groter?