Ow echt? hoe had jij het gedaan?Mijn ik zie, ik zie, wat jij niet ziet opdracht is ook goedgekeurd ... precies op het goede moment een foto gemaakt
maroescha schreef:Ik heb de game opdracht gedaan. Ben alleen niet zelf verkleed gegaan, maar hij is wel goed gekeurd Wat super! Hoe is dat jou gelukt?
Ik speel tap pet hotel op mijn bed. Dus heb een beer en een beeldje van een paard in een doosje gestopt en met mij op de foto gezet
Ik ga zo eens alle foto's naast elkaar leggen en een winnaar uitkiezen!Wordt duidelijk een stuk lastiger!
Oke, ik heb besloten!Het was echt heel erg lastig!Er zaten hele leuke en creatieve foto's tussen.Maar de winnaar is................................Lekker 's zomers, fijne kleuren. Leuke foto! Dus, Suus___, als je mij even je emailadres doorstuurt, wordt het geregeld!!Bedankt allemaal voor het meedoen, en ik hoop dat er snel weer een wedstrijd voor jullie is! Hou ook de Roamler site en Facebook pagina in de gaten!
Mars schreef:Gefeliciteerd, hoop ook snel op een nieuwe kans. Helaas erg weinig wedstrijden op het moment...Ik probeer zo snel mogelijk genoeg punten te hebben voor een wedstrijdje. Dus wie weet.