Haha help Bzoem, rocymax, Roo & taane de winter door, anders moeten deze zielige mensen de hele winter over vraag #26 nadenken
26 heb ik eindelijk...volgens mij heb ik hem al eens tegen rocymax gezegd alleen zonder het goede lidwoord ervoor 27.. een dier.. een groot fabeldier?ik ben hier echt niet goed in.. en ik moest eigenlijk vroeg me bed in.weer niet gelukt
Ja noon chloe, met 26 alsjeblieft hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik weet, ik weet het zijn veel hints gegeven maar kom er toch niet uit
Ik ben zeker te dom voor vraag 35 ?edit: ik heb hem al. Zit te turen op de tekst, vergeet het plaatje.
Als je heel wikipedia en google hebt gehad heb je toch echt iets fout gedaan want als ik even google vind ik het al zeker op 3 verschillende wikipagina's
Jaa ik heb hem numaar vind het erg slecht omschrevenwant op niks van wat er staat op 1 ding na vind ik erop lijken
Roo_19 schreef:Iemand een tip voor vraag 28? Over de 2 strijden en wat dan de nieuwe bestemming is??Lees de vraag eens heel goed door