Mocht iemand nog een weide vrij hebben, er staat hier nog een koppel wat ik niet kwijt kan. Heb er ook twee bij Biebz staan dus duimen dat die het snel goed doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
branka16 schreef:Bedankt voor je antwoord. Ik hou dit eerst wel aan, ik ben niet zo snel haha.
Is er een optie om meerdere paarden tegelijk te trainen? T zou zoveel sneller gaan XD
Gamova schreef:branka16 schreef:Wat zijn de voorwaarden van een trainingsstal?
Even voor je gezocht:
- Level 35
- Huis niveau 2
- Stal niveau 2
- Bak
- Longeercirkel
Twee bakken is niet nodig. Je traint ze in dezelfde bak.
Wel zijn twee bakken sneller dan 1
branka16 schreef:Hmmz, ik sta nu nog op manege maar dan is een trainings stal wellicht handiger...
Ik vind het zo lastig om een keus te maken, omdat je niet zovaak mag wisselen haha.
Gamova schreef:Zo hier inmiddels weer een lijst met setjes die veulentjes moeten gaan produceren.
Mocht iemand nog een weide vrij hebben, er staat hier nog een koppel wat ik niet kwijt kan. Heb er ook twee bij Biebz staan dus duimen dat die het snel goed doen
Roosje01 schreef:Gamova schreef:Zo hier inmiddels weer een lijst met setjes die veulentjes moeten gaan produceren.
Ik heb momenteel 1 lege weide level 6 ik heet roosje in het spel

maar hopelijk schiet de nieuwe lichting shet kruisingen snel raak. Heb al flink wat paarden opgeruimt nu de haflingers nog. Zou sonde zijn als ze uit het spel moeten naar gezocht gezien er niet heel veel meer in het spel zijn volgens mij.