Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Heel lang gedaan en toen gestopt. Best wat geld mee verdiend!
Mocht iemand een invite over hebben dan ga ik nog eens kijken.
jooproo schreef:Ik ben ondertussen level 6.
Ik heb het idee dat alle opdrachten in het algemeen lastiger en tijdrovender worden.
Vroeger waren er nog opdrachten met 2 foto's en 2 vragen voor 2 of 3 euro. Nu zijn die er eigenlijk niet meer.
Ik ben ook best selectief in de opdrachten die ik doe en of ik er zin/tijd voor heb. soms dacht ik ook tot de opdrachten meer waard zijn (of daardoor weg zijn) met het doen van een opdracht.
Waar ik vooral blij om ben is dat ik nu 6 opdrachten tegelijk kan reserveren. Erg handig als ik tijd heb en een route wil maken langs meerdere opdrachten.
jooproo schreef:Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer
Merell123 schreef:jooproo schreef:Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer
Bijna juist, in level 3 krijg je 1 invite, level 4 krijg je er 2, enzovoort!
Alwiene schreef:Wacht ff... online opdrachten? Is dat iets standaards geworden dan? Toen ik stopte waren die er heeeeeel af en toe en was je eigenlijk standaard te laat. Online vind ik niet erg namelijk, het illegale staat me tegen (en heb natuurlijk nét het uwv gemeld dat ik geen roamler meer doe)