Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mignonne schreef:Jep.... Of te snel willen klikken en dan heb ik dus helemaal geen andere training aangeklikt dus doet hij de aller eerste training in de lijst...
Oke ik denk NIET dat het haalbaar is om die nog in te halen
Dan zou ik meer van dit soort dagen in moeten lassen en dat gaat me toch wel een beetje te ver eigenlijk
Mignonne schreef:Haha succes :p misschien als Danny niet meer traint lukt het xD.
Ik train inderdaad onderdeel voor onderdeel omdat ik anders vergeet hoe ver ik ben en dan dus onderdelen over de 20 train xD.
Maar de niet trainingspaarden train ik wel in het onderdeel waar ik zin in heb haha
Mignonne schreef:level 7 XD. Dus lekker laag en krijg dus lekker weinig energie erbij........
Huilenn hahahah. Ben je alweer in het voordeel van mij. Zo gemeen dit
Als je je niet red met de weide zou ik daarvoor kiezen, want steeds wachten omdat je paarden leeg zijn is ook waardeloos. Anderzijds als je je er wel mee kunt redden zou ik voor je bak kiezen want sneller trainen is gewoon zooooooo fijn
Alwiene schreef:Mignonne schreef:level 7 XD. Dus lekker laag en krijg dus lekker weinig energie erbij........
Huilenn hahahah. Ben je alweer in het voordeel van mij. Zo gemeen dit
Dat valt nog best mee, mijn weiland is level 9 dus ook niet extreem hoog ofzo. Ben wat dat betreft echt jaloers op de weilanden van Marcella haha. Hoewel ik mij er dus prima mee red meestal.