Oei, dat klinkt niet goed ... is dat een algemeen probleem? Want dan is trainen niet zo leuk natuurlijk
juliar99
Geplaatst: 28-06-17 18:32
verschilt een beetje, 17:00 kregen ze wel energie maar 16:00 niet bijvoorbeeld.. (bij mij dan)
F_inley
Geplaatst: 28-06-17 18:49
Hier krijgen ze al uren buiten de wei helemaal geen energie erbij en in de wei heel soms erg vervelend want vanavond verloopt mijn trainbonus dus wilde heel de avond trainen
Anoniem
Geplaatst: 28-06-17 18:50
Hoop dan dat het bij mij wel werkt ... Anders gaat je paard iets langer duren dan gewoonlijk
Stomme paarden las er idd wat over op het forum dat meer mense problemen hebben. Naja probeer het nog maar een keertje. Zal zo nog wat extra munten overmaken.
Na 4 dagen niks drachtig kwam er vandaag eindelijk eentje wel drachtig uit, en op het forum vertelde Eline dat er wel wat minder drachtig zijn geworden, maar er nog steeds 68 (?) drachtig zijn geworden afgelopen week..
Ja las het ook ben benieuwd bij wie want de meeste klagen dag het niet lukt
Biebz
Geplaatst: 02-07-17 21:06
Roosje01 schreef:
Stomme paarden las er idd wat over op het forum dat meer mense problemen hebben. Naja probeer het nog maar een keertje. Zal zo nog wat extra munten overmaken.
Ik kwam er achter dat mijn paarden erg hoog score op de wedstrijden dus heb er een hobby bij haha verdient aardig geld zo als ik er drie inschrijf die volgetraind zijn