Dat laatste zou best eens kunnen, al denk ik dat AD inmiddels ook de kramen wel aardig in beeld heeft Ik wil elke keer weer wat opdrachten gaan doen, kom er maar niet toe. Saldo staat dus nog steeds stil op 207,-
Blijkbaar moet je die kopen/verdienen .. Ik wil er ook aan beginnen maar nog even zoeken hoe ik aan die invite kom
SteffiiY
Geplaatst: 22-11-12 15:23
Mars schreef:
Sinds mei
Woow! dan heb je al echt een hoop geld bij elkaar!
Tallie1979
Geplaatst: 22-11-12 15:32
Ik heb in 48 uur 8 euro en 680 punten verzameld.. Gaat redelijk hard!
Heb vandaag al een opdracht voor morgen in mijn lijstje staan, oliebollenkraam jacht gaat door en waarschijnlijk ook nog een telfort winkel bezoeken morgen.
Dus als ik alles bezoek wat ik wil bezoeken morgen, dan kan ik nog eens 9 euro bijschrijven!
En het mooie is dat bijna alles op de route naar mijn werk ligt!
Vandaag redbullcheck gedaan op het station en goedgekeurd!
Hier in de buurt is al helemaal niets... Ik woon nu ook wel zo'n 12 km van de stad en 3 km van de dorpjes uit de buurt dus moet er helaas altijd maar net tegenaan lopen.
Mag ik even inbreken, ik had al wel eens iets voorbij zien komen over Roamler, nu ben ik EINDELIJK gelukkige eigenaar van een Iphone. Maar hoe werkt dat roamler met een invite oid? Hoe kun je aan een invite komen?
SteffiiY
Geplaatst: 23-11-12 17:19
Maritje1991 schreef:
Mag ik even inbreken, ik had al wel eens iets voorbij zien komen over Roamler, nu ben ik EINDELIJK gelukkige eigenaar van een Iphone. Maar hoe werkt dat roamler met een invite oid? Hoe kun je aan een invite komen?
Lees de OP eens, en de laatst 3 pagina's
Anoniem
Geplaatst: 23-11-12 17:19
Even de OP lezen Maritje...
Ik heb nog invites over, maar als ik eerlijk ben zit ik er niet zo op te wachten op die uit te delen aan mensen die nog te lui zijn zich eerst even zelf in te lezen. Dat belooft namelijk al niet te veel goeds voor het roamlerschap
MaritB
Geplaatst: 23-11-12 17:20
Nouks schreef:
Even de OP lezen Maritje...
Ik heb nog invites over, maar als ik eerlijk ben zit ik er niet zo op te wachten op die uit te delen aan mensen die nog te lui zijn zich eerst even zelf in te lezen. Dat belooft namelijk al niet te veel goeds voor het roamlerschap
Nou, mijn excuses!
Anoniem
Geplaatst: 23-11-12 17:20
Tallie1979 schreef:
Ik zie dat ze de menukaart check van 5 naar 7 euro vergoeding hebben gezet. Ik wil er vanmiddag eentje doen in de stad.
Hier staat er nog eentje open bij één of andere biljarttoko ofzo... Ze zien me daar al binnen komen, zitten ze vast op te wachten
Ik had de OP al eens eerder gelezen maar begreep er nog niet veel van. Inmiddels blog ook opgezocht en gelezen en nu maar achter een invite aan.. Kijken of ik een opdrachtje voor iemand kan doen