Oh, ik ben 3 weken weggeweest en nu ben ik heel veel plaatsen naar beneden gezakt. Maar er zijn wel veel nieuwe mensen! Het word druk.
ik zit ook in het bokt.nl team xD maar ik snap eigenlijk niet eens hoe het werkt ik heb een account,zit bij het bokt team, maar verder ?
_lauraaa_ schreef:oh ik snap het trouwens al en met mijn lange msn gesprekken kom ik wel aan een heel aantal aanslagen Oh dat is een goed idee, heb al heel lang MSN uit laten staan
haha ja handig als je vrienden op vakantie geweest zijn en je zelf weg bent geweest en je nog heel wat moet bijpraten en fijn om afspraken te maken.
ik sta nu op 66 van het bokt team en ben gister pas begonnen met mijn lange msn gesprekken 's avonds kom ik er wel haha.
_lauraaa_ schreef:ik sta nu op 66 van het bokt team en ben gister pas begonnen met mijn lange msn gesprekken 's avonds kom ik er wel haha.msn je zoveel dan
's avonds wel maar meestal met m'n crush en met een vriendin van me over haar ex en over mijn crush komt het wel goed haha
_lauraaa_ schreef:'s avonds wel maar meestal met m'n crush en met een vriendin van me over haar ex en over mijn crush komt het wel goed haha mooi voor je keys