Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:15

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:59

ilayda schreef:
geerte schreef:
Er zijn bepaalde Facebook groepen die verborgen linken aanbieden waarop dus namaak merk producten te verkrijgen zijn. Maar dit mag verder niet op bokt besproken worden denk ik.

O dat wist ik niet

Merken mogen idd niet besproken worden omdat het vrijwel altijd namaak is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 00:34

geerte schreef:
wat een leuk shirt, welke maat heb jij besteld?

xxl. ik heb normaal M

BloemBloem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:12

Spannend, ik heb 11 orders open staan, en er druppelen nu
steeds mails binnen dat sommige al verzonden zijn :#

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:33

Ooh dat shirtje!!

En ik he ook al een boel via de verborgen linken gekocht. Bevalt prima :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:43

Hier loopt het momenteel niet echt. Verkeerde maten, artikelen en een hondentuig al 3 x besteld en 2 x niet aangekomen of niet verstuurd. Wel geld terug maar schiet niet echt op.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:45

Heb voor het eerst in tijden wat besteld. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:47

Ik wacht nog steeds op m'n nieuwe ketting.. Had een ketting met namen gegraveerd, tot 2x toe aangegeven hoe de namen geschreven moesten worden en gewoon een letter vergeten. En toen besloot Ome Ali Dispute dat ik geen bewijs had geleverd en was m'n geld dus weg. Heb gevraagd of dat ie een nieuwe hanger wilde sturen zodat ik in ieder geval een positieve review kon schrijven, heb wel een tracking nummer maar daar kom ik bij PostNL niet ver mee :+ Dus afwachten maar, deze doet er duidelijk wel langer over dan de eerste en dat vind ik een beetje jammer..

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:53

Oh wel nog een positief bericht. Heb twee armbandjes laten graveren. die gingen vrij snel kapot op 1 plek. Maar kosten haast niks dus nieuwe besteld. Krijg ik er spontaan een 2. voor niks bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:54

Oh da's wel fijn dan!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 07:31

Wat betekent dit?
Latest Event -- 2017-07-20 15:03 Attempted/Failed Delivery (Country code: NL)

Ik denk dat ik daarom iets niet krijg.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:18

Wat denk je dat het betekend als je het van het engels naar het nederlands vertaald?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:35

Het gaat hier dus niet lekker. Ik heb nu al 5 zendingen niet gehad, en allemaal besteld rond de periode dat PostNL aankondigde dat alles binnen een week geleverd werd. Bij 2 heb ik geld teruggehad. Maar op de accus wacht ik nog steeds.
Failed delivery is aflevering in Nederland, niet bij mij aan de deur. Want daar zijn ze nooit geweest.

Het ging zo goed aldoor, maar nu gaat het dus echt elke bestelling fout. Ben er dus niet zo blij meer mee nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:37

Failed delivery betekent wel degelijk dat ze zijn geweest maar geen gehoor hebben gekregen. Kan ook betekenen dat je ervoor moest tekenen en er niet was of dat het niet door de brievenbus kon. Maar failed delivery betekent niet dat het niet in NL is, dat kan namelijk niet 'falen' en delivery betekent bij jou thuis.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:49

Ik weet 1 ding zeker, het is niet bij mij afgeleverd. Ook geen briefje dat ik het af kan halen.
Een andere melding is 'shipping cancelled', en geen nieuwe verzendcode, 3 totaal geen tracing. Dus het gaat echt niet lekker op dit moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:50

Nou dan hebben ze het niet in het vliegtuig weten te proppen :+

Failed Delivery is vrijwel altijd dat ze het niet hebben kunnen afleveren, anders staat dat er niet. :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:57

Shipping cancelled is ook duidelijk toch? Die komt ook niet wat die verzending is geannuleerd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:58

Keet schreef:
Shipping cancelled is ook duidelijk toch? Die komt ook niet wat die verzending is geannuleerd :+

Ja precies :')
Zie het maar zo, slecht ali-karma, misschien niet meer bestellen bij Ali _O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:01

Anoniem schreef:
Keet schreef:

Ja precies :')
Zie het maar zo, slecht ali-karma, misschien niet meer bestellen bij Ali _O-

Als je er alleen maar over kan zeuren en mopperen misschien inderdaad gewoon bad karma :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:01

Inderdaad :+ Het gaat 100 keer goed, een paar keer mis. Maar dat is het risico van ali en als je gewoon geen godsvermogen eraan uitgeeft verlies je er ook niet zo veel aan.

Ik heb straks met die gegraveerde ketting met een beetje pech 6,50 aan verloren. Nouja, dat overleef ik ook nog wel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:14

Het ging bij mij altijd goed, nu dus gewoon echt een aantal keren achter elkaar volledig mis. Bij de shipping cancelled beweert de verkoper dat ik het nog ga krijgen. Dat het wel verzonden is. Ik geloof er niets meer van :D

Maar dankzij Ali heb ik wel weer een mooie teennagels. Ik had eentje die al 20 jaar brokkelde, en af en toe geheel losliet, geel was, geheel niet groeide, of veel te dik was, kortom nooit mooi. Bij Ali wat besteld en dat gebruik ik nu al een maand of 4 en ik heb nu voor 3/4 weer een geheel gezonde nagel. Iets wat met het spul hier nooit gelukt is.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:33

Hoi!

Heeft iemand een lamp besteld via Ali? Zo eentje waar je gellak mee kunt drogen?
Ik word echt gestoord van nagellak wat er om de 2 dagen afknalt :+ Dus dit lijkt me ideaal!

Linkjes zijn welkom :D Ook voor de nagellak die ik er dan bij moet nemen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:35

Gebruik de zoekfunctie rechtsonder het topic eens met de zoekterm lamp nagelak of uv lamp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:45

Afbeelding

Moet hem alleen even oppoetsen maar hij is nu eindelijk zonder spelfouten. Vorige waren ze een letter vergeten en ali had m'n dispute afgekeurd. Maar ik heb nu eindelijk de goede :')

Ben d'r blij mee, want nu hoef ik 'm niet bij een nederlandse webshop te bestellen voor een tienvoud van de prijs, terwijl de levertijden hetzelfde zijn als die bij ali. Erg bijzonder :')

Ik gun de nederlandse ondernemer absoluut wat maar dit is wel een buitenproportioneel verschil :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:48

Mooi hoor. En inderdaad, ik gun een Nederlandse ondernemer ook beslist wel wat, maar als iets 40-60 euro goedkoper is bij Ali, dan houdt het op hoor. Dan is de keuze snel gemaakt.
Maar dat heb ik zelfs met dingen die in Nederland gewoon 15 euro duurder zijn dan in Duitsland. Ik was op zoek naar een automaatslang, kost hier 29 euro excl. verzenden. In Duitsland kost dezelfde maat 16.19 euro en 5.90 verzenden. Tja, dan zeg ik nog een keer van je kunt hem leveren voor die 16.19 euro, en anders ga ik naar een ander.