Ik wou me net aanmelden, maar kan niet lid worden omdat ze bij in de buurt genoeg leden hebben... Ben nu bij mijn vriend in Deventer, ga het van de week eens proberen als ik thuis ben.
Ik heb gister ook de welleda check gedaan 17,50 Helaas hadden ze hier amper producten van welleda en ook borden hangen van welleda dat daar de producten lagen maar d'r lag nog geen half product Dus wel n foto gemaakt en aangegeven dat d'r niets lag Heb toch t geld gekregen ik kon de tenslotte niets aan doen Misschien dat ik de check 15km verder op morgen nog doe als die open staat of opnieuw komt
Danseresje
Geplaatst: 06-03-16 15:00
Hier helemaal geen weleda check..... ! Check Roamler dagelijks op leuke checks, maar momenteel doe ik bijna alleen van die bank checks, zodat ik wel actief blijf....
Diablo
Geplaatst: 08-03-16 13:32
Leuk topic! Zou het wel eens willen proberen, maar ik begrijp dat je een invite nodig hebt?
Bij mij de laatste tijd nog steeds weinig, maar net even op het laatste moment een AH bezorg opdracht gedaan voor €20, half uurtje werk, €3 kwijt aan benzine, dat is toch leuk verdienen ! Leuke opdracht ook, moest boodschappen voor iemand halen en nabezorgen. Hoop op meer van zulke opdrachten.
Huwww Bij die foto quiz had ik er 2 fout zie ik nu maar ze zijn gewoon goed gerekend
Diablo
Geplaatst: 10-03-16 21:48
Nou, mijn eerste twee euro zijn verdiend. Krijg je nog meerdere opdrachten in level twee (daar ben ik nu)?
Diablo
Geplaatst: 11-03-16 11:08
Ben ik weer met een vraag. Ik kan nu bijvoorbeeld een bloemen check doen en daar staan 15 winkels bij. Kan ik nu naar alle 15 winkels gaan voor diezelfde check of zijn ze verdwenen als ik er één gedaan heb?
Ze kunnen natuurlijk wel 'ingepikt' worden door anderen, waardoor ze verdwijnen. Maar volgens mij is het ook zo dat als er in een bepaalde regio/in het land genoeg inzendingen van een check zijn, dat ze dan ook verdwijnen Maar je kunt dus wel dezelfde check doen bij meerdere winkels
Heb vanmiddag in totaal 3 opdrachten gedaan, en alledrie goedgekeurd. Krijg alleen om de een of andere reden de pushmeldingen niet voor elkaar, ze staan aan, maar ik krijg ze echt niet. Heel irritant, want nu zat ik dus op een goedkeuring te wachten die er allang door was, maar ik geen melding van had gehad.