Hier ook veeeeeeel choco checks, ik begin er ook niet aan. De opdracht is gewoon te lang voor wat je ervoor krijgt. Gister wel de tompoezencheck gedaan, nog geen 10 minuutjes bezig en 3 euro verdiend Verder dan dat staat er op het moment niet open.
Jamiie
Geplaatst: 17-11-15 16:17
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar had hier nog nooit van gehoord! Wauw, lijkt me echt ontzettend leuk. Iemand nog een code over? Begrijp dat je die nodig hebt?
Ik ben ook net met Roamler begonnen, dus ik zou me hier ook graag melden Heb net mijn foto van een rood voorwerp gemaakt als eerste 'opdracht', benieuwd hoe het hierna verder gaat! Ziet er in elk geval wel leuk uit
ik heb nog 2 invites over voor de liefhebber. bij interesse mogen jullie pbén!
de pieten check waren toch makkelijk! vandaag 8 euro met 2 min werk
jooproo
Geplaatst: 27-11-15 21:56
Liiszle schreef:
ik heb nog 2 invites over voor de liefhebber. bij interesse mogen jullie pbén!
de pieten check waren toch makkelijk! vandaag 8 euro met 2 min werk
Ja, heb er ook 2 gedaan vamdaag!
jooproo
Geplaatst: 21-12-15 21:13
Vanochtend de roamler-shift gedaan. Verschijnt soms even en dan moet je online (op de pc, op telefoon kan het niet) schapkaartjes aan producten koppelen. Erg makkelijk en je kan er meer achter elkaar doen. Heb er 4 kunnen doen, voor 2 euro per stuk. 8 euro verdiend in een kwartiertje tijd. Nog heel even en ik ben level5! Dan mag ik de roamler-work opdracht invullen, lijkt me erg leuk om in winkels echt dingen te doen en door roamler betaald te worden.
Ik ben al uitgenodigd voor het skype gespek. Ik begrijp wel waarom ze eerst een gesprek willen, het is toch een sollicitatie en je vertegenwoordigd in principe gewoon een bedrijf. Je moet representatief en communicatief gewoon goed zijn Daarom lijkt een gesprek mij wel op z'n plaats.