Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Keet schreef:Ook als je er een lagere waarde op laat zetten (=fraude) of gift (=ook fraude) kunnen ze je pakket eruit halen en kan je ook betalen als ze erachter komen dat de daadwerkelijke waarde hoger is
Dan krijg je een brief thuis dat ze de waarde niet kunnen bepalen en dan moet je de factuur en betalingsbewijs opsturen.
Ze kunnen dan alsnog kosten berekenen
BloemBloem schreef:Keet schreef:Ook als je er een lagere waarde op laat zetten (=fraude) of gift (=ook fraude) kunnen ze je pakket eruit halen en kan je ook betalen als ze erachter komen dat de daadwerkelijke waarde hoger is
Dan krijg je een brief thuis dat ze de waarde niet kunnen bepalen en dan moet je de factuur en betalingsbewijs opsturen.
Ze kunnen dan alsnog kosten berekenen
Dan vraag ik toch ook of de verkoper de factuur wil aanpassen
_kimm schreef:Grr . Heb ik weer. Ben ik de poster aan het bestellen en heb ik betaald maar klik ik perongeluk de betaling weg. Nu heb ik wel betaald maar bij mijn bestellingen staat dat ik nog moet betalen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Memories schreef:Heb je zeker weten betaald? (als in, is het van je bankrekening af gegaan?) Heb ook wel eens per ongeluk weg geklikt en toen stond er ook 'niet betaald' maar was het niet van mijn rekening af gegaan en kon ik gewoon opnieuw bestellen.
Mossel schreef:Kan je dat zelf eventueel niet maken? De gaatjes zitten er immers al in?!
Ik hou van Ali en wish.. bij wish wel al een paar keer geld terug gekregen omdat producten of niet geleverd waren, of kapot waren.