Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:09

Fortitude, dat is een leuke! Heb je een linkje?

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:36

Vier slipjes gekocht via aliexpress :D <<)

https://nl.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 0.0.QF09G4

https://nl.aliexpress.com/item/2016-Nie ... 0.0.QF09G4

Ze zitten heel lekker. Heb in Nederland normaal maat M of S. Alleen de eerste daar is de kant iets te strak van (rekt niet uit, moet er een knipje in maken).
Opvallend: patroontje van het kant (van nr 4) is dezelfde als de slipjes die ze bij de action hebben. Zouden ze die ook bij alibaba inkopen?

Kost geen geld bij aliexpress zeg :o

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 13:10

Ik koop ondergoed altijd bij deze store Bekijk deze aanbevolen winkel op AliExpress. Vind geweldige producten tegen lage prijzen!
http://s.aliexpress.com/z2IJ7FfU
(from AliExpress Android) goedkoop en goede kwaliteit! :)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 16:42

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 19:58

Amburtjoz schreef:
Ik koop ondergoed altijd bij deze store Bekijk deze aanbevolen winkel op AliExpress. Vind geweldige producten tegen lage prijzen!

Leuke store inderdaad! Welke maat heb je? En welke selecteer je bij hen? Ik heb normaal altijd maat S, wat zou je me aanraden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:12

Leuke store inderdaad!

Pff had een naamketting besteld, hadden ze de naam verkeerd geschreven. En ik had het 2x vermeld nota bene.

Dispute geopend, besluit Ali dat ik geen bewijs heb geupload (2 foto's en twee printscreens ne een nieuwe hanger op willen sturen, maar dan moet ik wel een positieve review achterlaten. Ja, doei, dat ga ik dus even niet doen. Heb gezegd dat ik dat prima doe, maar wel pas nadat ik de juiste hanger binnen heb.. Nu heb ik niks bruikbaars :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 22:46

Ik heb mijn extra steentjes binnen van de verkoper :D

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:48

Catoohh schreef:
Amburtjoz schreef:

Leuke store inderdaad! Welke maat heb je? En welke selecteer je bij hen? Ik heb normaal altijd maat S, wat zou je me aanraden? :)

Ik heb maat M en dit bestel ik ook gewoon, maten komen best prima overeen. Je kan voor de zekerheid even 2 bestellen in je eigen maat + maatje groter, dan als het binnen is even wassen, dan weet je het. Ik vind de kwaliteit goed en tot nu toe blijven ze ook mooi na het wassen en vind ze zo op het oog niet veel gekrompen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 06:45

Ik bestel even niets meer. Er zijn produkten onderweg en van de bestellingen van 5 mei zit ik nog met 2 disputes wegens niet aangekomen. Even geen zin meer zo. Vooral omdat de verkopers zeggen sluitvaub de dispute en wacht nog even. Maar dat moet je niet doen, je krijgt dan geen dispute meer geopend. Ik heb bij beide meerdere keren de buyerprotection verlengd. Daar is op 8 augustus een einde aan gekomen. Als alles binnen is en afgehandeld dan kijk ik verder. 18650 accus van panasonic kosten daar nog geen 25% van wat ze hier kosten en ik heb nog wat van die accus nodig.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:24

Ik krijg nou deze e-mail, kan iemand mij uitleggen wat ik hier mee moet doen? Heb het pakketje nog niet binnen.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 15-08-17 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit bericht verwijderd i.v.m. zichtbaar e-mailadres

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:38

Weet niet of je niet erg vind dat het zo op bokt staat maar je achternaam en email staan zichtbaar in je printscreen, just saying :j

Je purchase protection is verlengd dus je pakketje kan er langer over doen om aan te komen. Hoef je verder geen actie op te ondernemen.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:49

Ik dacht dat ik dat had weg gehaald, stom! Bedankt voor het er op attenderen!

En bedankt voor je antwoord. Dan wacht ik nog even.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:44

Afbeelding
OMG <3

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:53

ik heb een klein probleempje en denk ook jullie hulp nodig

ik had voor mijn moeder wol besteld maar volgens alie express en volgens post nl zou het geleverd moeten zijn maar wij hebben niks binnen gekregen wat zou ik hiermee kunnen doen ?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:59

Even bij het postpunt vragen waar normaal je pakketjes heen gaan. Misschien is het daar gebracht

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:06

mijn pakketjes komen altijd naar huis dat geef ik ook aan altijd

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:08

Sommige gaan direct naar het pakketpunt, zonder een briefje in de bus (zou wel moeten).
Dus ik zou inderdaad ook eerst even navragen bij het pakketpunt, voordat je andere stappen onderneemt.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:10

@Maatje987: Mijn pakketjes komen ook altijd thuis, maar sommige worden tegenwoordig automatisch naar het pakketpunt bij jou in de buurt (vaak een AH) gestuurd. Dat wordt bij mij vooral gedaan als het niet door de brievenbus past.

@eclair98: Dat hoesje met die otter!! :O Die wil ik ook. Haha, zullen ze vast niet voor de Huawei P9 hebben.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:23

Ik werk (stage) als pakketbezorger. Aliexpress komt van het buitenland dus wanneer er niemand thuis is en het ook niet door de brievenbus past moeten we het afgeven op het postkantoor (en een briefje achterlaten). Bij de buren aanbieden mag officieel niet.

Misschien heb je het briefje over het hoofd gezien? Ik zou toch even langs het postkantoor gaan.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:29

Inderdaad even het pakketpost bellen, bij mij is laatst pakket terug gestuurd omdat dus geen briefje had gekregen.
Dus voortaan bel ik zelf even er achteraan verkoper was gelukkig wel vriendelijk en stuurde zo het nogmaals op!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:42

Kiki1995 schreef:
@Maatje987: Mijn pakketjes komen ook altijd thuis, maar sommige worden tegenwoordig automatisch naar het pakketpunt bij jou in de buurt (vaak een AH) gestuurd. Dat wordt bij mij vooral gedaan als het niet door de brievenbus past.

@eclair98: Dat hoesje met die otter!! :O Die wil ik ook. Haha, zullen ze vast niet voor de Huawei P9 hebben.

Gewoon zoeken! Ik heb hem voor een LG K10, ook een onmogelijk model :+

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:48

Hmmm.. dan ga ik toch even op jacht hehe!

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:09

Heeft iemand ervaring met het bestellen van posters? Bv zoiets

2017 Nieuwe Nordic Posters Nl Prints Muur Canvas Muur Foto For a Woonkamer Nordic Decoratie Ananas Zee Naturel Figuur 365
http://s.aliexpress.com/MFvaqqeU
(from AliExpress Android)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:20

Na een tijd niks gekocht en nu de app kunnen downloaden ben ik ook weer actief op ali expres, meer voor m'n dochtertje dan voor mezelf al heb ik zojuist de keramische armbanden gevonden en nu word ik toch wel wat hebberig. Ook die gedroogde bloemen in glas/hars sieraden vind ik erg gaaf.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:44

_kimm schreef:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van posters? Bv zoiets

2017 Nieuwe Nordic Posters Nl Prints Muur Canvas Muur Foto For a Woonkamer Nordic Decoratie Ananas Zee Naturel Figuur 365
http://s.aliexpress.com/MFvaqqeU
(from AliExpress Android)

Ik heb een keer een poster besteld, maar dat was een plaatje op canvas gedrukt. Echt een heel mooi ding, en dat voor wat ik ervoor betaald heb... in NL betaal je minstens het dubbele bij de Xenos bijvoorbeeld haha. Ik zal eens kijken of ik die van mij nog kan terugvinden!

Gevonden, deze heb ik besteld: https://www.aliexpress.com/item/silhoue ... 0.0.K3zLl1