De markt is gewoon waardeloos wat dat betreft. Kreeg mijn gn2 grijze fjord ook niet verkocht dus die wacht nu ook op een goede gezocht advertentie.
Jorex
Geplaatst: 05-06-16 15:01
Trainen gaat zo sloom, ik wil ook weer veulentjes, heb maar 4 paarden en toch kost t me een eeuwigheid, omdat ik niet meer dagelijks iets kom doen op het spel..
Ik heb wel belangstelling voor rodblakke fjorden eventueel, heb alleen t geld niet
Vind het vooral sonde omdat ze een nieuwe bloedlijn heeft dus heel handig voor de fok. Maar iedereen wilt liefste gn5 ofzo
Marcella
Geplaatst: 05-06-16 15:52
http://spel.mijnmanege.nl/paard/5808-daisy-mt Zo zit ik in dubio wat ik met deze merrie gaat doen is namelijk GN2, GV wel weer interessant en kleurtje gulblakke als ik goed gezien heb op de wei. Ouders zijn beide adam x eva.
Marcella
Geplaatst: 05-06-16 19:40
Zo heb mezelf maar weer eens ingeschreven voor wedstrijden met mijn stoere shetlander dekhengst Casanova eigenlijk wel benieuwd hoe die het gaat doen.
Had het dus ook een poos opgegeven, maar zat ineens te denken van wacht eens Casanova is nog maar 3 jaar en 121. Verdient hij mooi de munten die ik uitgegeven heb voor zijn training weer terug.
Sorry Seltje lijst paarden om te trainen word wel steeds iets korter, maar blijf nog meer dan genoeg over En ook weer wat volwassen geworden.
Ik blijf wel wedstrijden rijden, gewoon voor de badge doe aan ... wedstrijden mee. De 1ste prijs badges heb ik helemaal in het begin van het spel gehaald, toen de wedstrijden net waren ingevoerd. Gelukkig, want nu zou dat eeuwen duren.
Hier weer een shet merrieveulen. Prima dat het een merrie is want het is maar GN1. Maar toch blij mee want ze kwam uit een kruising merrie. Ik hoop zo langzaam aan naar alleen maar raszuivere merries te kunnen zodat ik ze kan dekken met kruising hengsten en het Shet gen bewaard blijft.
Ook weer wat aan het opruimen, heb echt bizar veel paarden en kan het niet allemaal meer aantrainen en fokken haha
Marcella
Geplaatst: 06-06-16 10:51
Vannacht is een shetlander kruising hengst volwassen geworden en niet verkocht is dus gewoon naar gezocht gegaan.
Om 04.00 uur was zo'n beetje alles van alarm en geopend. Temperatuur vanmorgen was wel heerlijk buiten jammer met het naar binnen stappen dat ik tegen een bloedhete muur aanliep.
Marcella
Geplaatst: 06-06-16 12:10
Yes en weer eerste geworden knappe shetlander hengst is het toch ook.
Nu op naar de volgende badge en moet dus nog 7x winnen.
Roosje01
Geplaatst: 06-06-16 12:55
Ik kwam net uit mijn werk. Hen ook al een paard met missende gezondheids punten zonder reden
Ik ben het hele weekend ziek geweest, dus ben ook niet online geweest. Zometeen maar eens even opstarten en kijken of mijn paarden nog leven
Marcella
Geplaatst: 06-06-16 17:54
Van een paar dagen afwezig zijn zouden ze niet dood moeten gaan.
Ik ben benieuwd of Buster n wel beter zijn best gedaan heeft en of ik nu wel een shetlander veulen gaat krijgen. En dan ook nieuwsgierig naar GN er bestaat een kans dat het GN4 zou kunnen worden, maar die kans is heel klein.
Shet merrie is volwassen staat nu met gn3 adam eva kruising hengst op de wei ben benieuwd. Heb nu 3e wei van level 4 erbij. Wel gelijk weer flink gat in mijn kleine munten voorraad.
Jeetje ik twijfel... Aangezien ik geen reactie op mijn fok maatje gezocht topic heb gehad twijfel ik om al mijn fjorden te verkopen en alleen nog een paar te houden om mee te fokken voor gezocht.
Heb paarden tot en met gn 4 maar zou hier interesse in zijn? Eigenlijk vind ik het zo zonde om ze te verkopen want er heeft heel wat geld en zweet in gezeten maar nu staan ze ook maar oud te wworden...