Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Roane schreef:Hehe, kan iemand me helpen met level 2?

furious schreef:MariekeVol schreef:furious, heb je die kleuren - machine al?
En zo ja weet je wat je met dat ding dat je vond moet doen?
Edit: Laat maar, heb hem al
Nee ik heb hem nog niet.
Hoe moet het?

*voel me zo dom...* Roane schreef:Waar vind ik dat doosje dan?*voel me zo dom...*
MariekeVol schreef:furious schreef:
Nee ik heb hem nog niet.
Hoe moet het?
Ehm als je die pas voor het oog hebt gehouden kom je bij schilderijtjes die zeggen welke kleuren bij welke richting hoort.
En op verdieping D staat welke richting waar is.
Ik heb dat allemaal opgeschreven.
En dan ga je naar dat apparaat.
Nou dan zorg je dat ze allemaal de goede kleur krijgen door op die knoppen te drukken. In het noorden moet blauw, oosten geel etc.
En dan druk je op de linkerknop dacht ik en dan komt er een sleutel.
Zofy schreef:Verder nog iemand die mij kan helpen met de tele-transporter? Ik moet je juiste mixture krijgen?
Laura24 schreef:Ik ben bij een computer in level 9... Wat moet ik daar? Hint?
furious schreef:MariekeVol schreef:
Ehm als je die pas voor het oog hebt gehouden kom je bij schilderijtjes die zeggen welke kleuren bij welke richting hoort.
En op verdieping D staat welke richting waar is.
Ik heb dat allemaal opgeschreven.
En dan ga je naar dat apparaat.
Nou dan zorg je dat ze allemaal de goede kleur krijgen door op die knoppen te drukken. In het noorden moet blauw, oosten geel etc.
En dan druk je op de linkerknop dacht ik en dan komt er een sleutel.
oke bedankt ga het proberen.
edit het lukt niet.. Je hebt een toetsen ding met kleuren, maar als ik een kleur indrukt druk je ze allemaal tegelijk in en je hebt op dat witte ding een kleur en op de muur daar achter meer een andere kleur. En dan heb ik ook nog een andere kleur in de deuropening.
Zofy schreef:Laura24 schreef:Ik ben bij een computer in level 9... Wat moet ik daar? Hint?
Kan je wat meer omschrijven?

Laura24 schreef:Ik ben bij een computer in level 9... Wat moet ik daar? Hint?
Roane schreef:Ben nu bij level drie, ik heb de rat in de doos en drie stenen en de brug staat omhoog...

Zofy schreef:Laura24 schreef:Ik ben bij een computer in level 9... Wat moet ik daar? Hint?
Oh hihi volegns mij zit ik zelf pas in level 8 als ik het goed zie... Kan jij me dan helpen wat ik meot doen nadat ik dat schaakstuk heb geplaatst (bij deklok)