Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orola schreef:Ja!!! Ik heb een .tk adres! www.playahorse.tk!!!
Linnycally schreef:Even een vraagje aan de html weetende onder jullie ik heb een htmlcode voor me kaar gepuzzelten wil de links van uitleg enz enz laten openen in het grootere vak! maar dat lukt maar niet.. heb al eel geprobeert wie kan mij helpen.. ?
Linnycally schreef:Even een vraagje aan de html weetende onder jullie ik heb een htmlcode voor me kaar gepuzzelten wil de links van uitleg enz enz laten openen in het grootere vak! maar dat lukt maar niet.. heb al eel geprobeert wie kan mij helpen.. ?
<a href="url.html" target="naamvanhetframe">URL</a>
pipolover schreef:
miepjevlug11 schreef:pipolover schreef:
Hij doet het niet bij mij|??
bij mij ook niet
Chestnut schreef:Linnycally schreef:Even een vraagje aan de
html weetende onder jullie ik heb een htmlcode voor me kaar gepuzzelten wil de links van uitleg enz enz laten openen in het grootere vak! maar dat lukt maar niet.. heb al eel geprobeert wie kan mij helpen.. ?
Je bent idd waarschijnlijk vergeten dan dit achter de URL te zetten:
- Code
<a href="url.html" target="naamvanhetframe">URL</a>
Vanillia schreef:
miepjevlug11 schreef:jah ziet er mooi uitmaar ik word niet lid want ik ben al van heel veel spellen lid
miepjevlug11 schreef:hij doet het niet bij mij ...
_Inga schreef:Ja, hihihi. Is nu al wel geminderd, nu ja, volgens mij. Ze zijn het nu onderhand gewend geloof ik.Sylleke schreef:Wsl heeft ie er al op gestaan: www.mijnstal.nl
Maar net zoals bij Horseland moet je voor premium lid betalen, maar niet als gewoon lid.
(Als PL kun je dan uiteraard meer.)
Ik help sinds een tijdje op die site.
Ja daar heb ik een hele tijd ook al mee gespeeld.. vond het alleen gruwelijk irritant al die "kleine" kinderen in hun breezertaal te zeuren dat ze moeten betalen
Landmeester schreef:Hier zit een meer dan volledige paardenspel Sulkyland
Deze site is onlangs in het nederlands vertaald en biedt alle mogelijkheden rond paardenwedstrijden (je kan zowel eigenaar, trainer, jockey, zaakvoerder van een hippodroom als fokker zijn). Een aanrader