RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 00:06

juliar99 schreef:
Ik heb het spel op vakantiemodus gezet ongeveer twee maandjes geleden. Ik merk toch dat ik zo'n spel leuker vind als het wat groter is, er meer mensen online zijn en je meer kan samenwerken.

Ik hoop ook dat er met den tijd meer mensen bij komen, maakt het spelen gewoon makkelijker ook denk ik. Het is nu wel leuk maar idd ik vrees dat er nu weinig uitdaging in zit.

Sheehan schreef:
Mag ik me melden? Heb net een account gemaakt :)

Welkom :D zowel hier als op t spel

Mand

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 00:58

Thanks! Moest net mn eerste opdracht doen, mijn stal een naam geven. Maar klikte te ver door en nu is de opdracht weg?

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 05:36

Ik sta momenteel ook even op vakantiemodus, iets te druk met stage en sociale leven erbuiten. Kijk wel of ik het straks weer oppak

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:33

Deze week ook nog niet gespeelt geen tijd. En vind het momenteel nog erg saai je kunt nie veel anders doen dan trainen en verzorgen. Ga hem ook maar op vakantie modus zetten.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:07

juliar99 schreef:
Ik heb het spel op vakantiemodus gezet ongeveer twee maandjes geleden. Ik merk toch dat ik zo'n spel leuker vind als het wat groter is, er meer mensen online zijn en je meer kan samenwerken.

Ik vind het ook leuker als er meer mensen spelen. Ik fok nu, maar bijna niemand koopt m'n veulens := .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:25

Ik vind verzorgen en trainen prima maar ik vind het jammer dat je je paarden zo slecht kan verkopen. Goed getraind en wedstrijden gereden, ze gaan allemaal naar inkoop want niemand wil ze.

Iemand een idee hoe dit komt? Fokt iedereen z'n eigen paarden?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:30

Ik denk dat het ook komt doordat er weinig mensen spelen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:47

Ik denk ook dat het komt doordat er zo weinig spelen. Ik heb ook echt het gevoel dat ik alleen speel.
Meer interactie met andere spelers zou leuk zijn. Weet niet precies hoe.

Maar doordat er al zo weinig zijn is het spel erg stil.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:55

Ik sta ook op vakantie modus, heb toch alleen maar ruinen op twee hengsten na.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:28

[***] schreef:
Ik vind verzorgen en trainen prima maar ik vind het jammer dat je je paarden zo slecht kan verkopen. Goed getraind en wedstrijden gereden, ze gaan allemaal naar inkoop want niemand wil ze.

Ik heb best veel zelf gefokt maar ook veel gekocht. Ik kijk elke dag wel even op de markt om te zien of er iets leuks tussen zit maar het meeste dat erop staat 'heb' ik al.

Er is ook nog niet echt veel interactie tussen de spelers, ik krijg het gevoel dat iedereen voor zichzelf speelt. Klusjes doen lukt bijna nooit, en als je iemand uitnodigt die doet dat dan niet terug, en ik mis ook de mogelijkheid om hengsten te gebruiken van anderen, zonder direct paarden te moeten kopen/verkopen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:11

Helemaal mee eens Laulitz! Het zou best wat realistischer mogen zoals dat je bv meerdere weides kan kopen, of meerdere combinaties tegelijk op de wei kan zetten. Of zoals jij zegt dat je hengsten van anderen voor een bepaald bedrag kan "lenen" om te dekken.

Ik kijk ook elke dag even op de markt maar er zijn weinig paarden te koop, en degene die te koop zijn zijn veel te duur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:24

Ik heb er nu een aantal te koop voor een in mijn ogen goede prijs. Ze zijn hoog getraind dus halen makkelijk winstpunten. En er zit ook tijd in die training natuurlijk.

Ik baseer mij op de inkoop maar als die minder zou gaan geven is het voor mij ook niet interessant meer..

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:43

Nee dat niet natuurlijk. Maar er staan Tinkers op voor 10 000 terwijl ze nog onbeleerd en niet getraind zijn en gen B, B en L4 hebben.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-17 14:25

Ik lees ondertussen mee en we gaan even goed bedenken of we oplossingen kunnen verzinnen om RuiterSpel te gaan verbeteren op de punten die jullie benoemen :)

Ideeën zijn uiteraard altijd welkom! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:34

MoppieFilou schreef:
Nee dat niet natuurlijk. Maar er staan Tinkers op voor 10 000 terwijl ze nog onbeleerd en niet getraind zijn en gen B, B en L4 hebben.

Ok, maar mijn wel getrainde paarden geraken dus ook niet weg en dat vind ik wel jammer want ze naar inkoop doen is ergens ook zo zonde.. Maarja, moet er iets mee.

Weet ook niet zo meteen een oplossing trouwens. Meer leden? Meer manieren om geld te verdienen?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 16:43

[***] schreef:
MoppieFilou schreef:

Ok, maar mijn wel getrainde paarden geraken dus ook niet weg en dat vind ik wel jammer want ze naar inkoop doen is ergens ook zo zonde.. Maarja, moet er iets mee.

Weet ook niet zo meteen een oplossing trouwens. Meer leden? Meer manieren om geld te verdienen?

Is ook lastig he want ik train ze bv liever zelf, dus ik koop bv weer liever paarden die onbeleerd zijn :P Zullen ook mensen zijn die misschien wel weer liever een getrainde kopen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 16:56

Doordat er weinig mensen spelen verdien je ook niet veel aan je beroep. En doordat mensen amper paarden kopen, verdien je daar ook niets aan, waardoor je ook niet genoeg geld hebt om de dure paarden te kopen. Daarnaast zijn er weinig paarden te koop waardoor er zelden het "juiste" ras tussen zit voor een normale prijs. En zo blijf je bezig natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 20:06

Laulitz schreef:
Is ook lastig he want ik train ze bv liever zelf, dus ik koop bv weer liever paarden die onbeleerd zijn :P Zullen ook mensen zijn die misschien wel weer liever een getrainde kopen.

Dat kan ook natuurlijk ..
Maarja, ik dacht: goed trainen = makkelijk wedstrijden rijden = voor fokkers wel leuk.

Maar blijkbaar werkt dat dus niet zo :')

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 21:48

[***] schreef:
Laulitz schreef:

Dat kan ook natuurlijk ..
Maarja, ik dacht: goed trainen = makkelijk wedstrijden rijden = voor fokkers wel leuk.

Maar blijkbaar werkt dat dus niet zo :')

Je theorie is logisch hoor :D In principe is het ook zo, een paard met een hoger niveau geeft ook betere veulens. Ik heb zelf de fout ook gemaakt, een veulen gekocht ipv een ouder/opgeleid paard en man toen moest ik nog lang wachten tot ik ermee kon fokken! Want ja dan moetie nog getraind worden ook nog :+
Dus die fout ga ik niet meer maken haha

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:49

Nu er toch weer wat levens in het topic, maak ik daar even gebruik van op te vragen of iemand toevallig nog Shetmerries op overschot heeft :) . Ik heb er op het moment maar twee in mijn "fokkerij" :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 23:58

[***] schreef:

Ik snap dat wel. Het is nl. helemaal niet mogelijk om een paard te kopen. Als je er eentje koopt dan wordt er geen geld afgeschreven en je krijgt het paard ook niet in je bezit.

Zitten erg veel fouten in het spel.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 04:45

Zo was ik 2 weken een paard kwijt en toen gingen ze pas wat eraan doen. Snap dat ze niet 24/7 online zijn bij het beheer, maar zie eigenlijk nooit iemand online. problemen/fouten duren erg lang voor er wat aan gedaan word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 08:31

Monique schreef:
[***] schreef:

Ik snap dat wel. Het is nl. helemaal niet mogelijk om een paard te kopen. Als je er eentje koopt dan wordt er geen geld afgeschreven en je krijgt het paard ook niet in je bezit.

Zitten erg veel fouten in het spel.

Ohja? Wist ik niks van.. heb recent een aantal paarden gekocht en dat was gewoon in orde.

Heb ook wel het idee dat het beheer er wat "weinig" is. Ik kan niemands agenda maken en weet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurd maar je zou verwachten dat er bij een nieuw spel dat nog moet groeien veel meer actie/aanwezigheid is. Zou ik denken ;)

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:30

MoppieFilou schreef:
Nu er toch weer wat levens in het topic, maak ik daar even gebruik van op te vragen of iemand toevallig nog Shetmerries op overschot heeft :) . Ik heb er op het moment maar twee in mijn "fokkerij" :') .

Ik heb er wel een aantal?!
Waar ben je naar op zoek?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:50

Niet echt iets specifiek, zo lang het maar Shetmerries zijn :') . Mag zelfs onbeleerd zijn maar wel liefst 2 jaar of ouder :) .