Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miszeva schreef:Ik vind jouw blog echt zó gaaf! Kan er bijna bij wegdromen hoe het zal zijn om ook zo op reis te kunnen. Al mag ik niet klagen want ga dit jaar drie keer op reisIk ben al weer drie weken in Peru! En zit nu in Colombia. Kijk je mee naar mijn derde week in Peru
Yasmine schreef:
Maureen95 schreef:Dat is opzich wel een goeie. Maar ik wil mijn FB altijd wel een beetje voor mijn vrienden houden en niet voor publiek
Fenrir schreef:Ik vind het persoonlijk altijd een beetje irritant als mensen gaan vragen of je hun pagina terug wil liken, maar dat ben ikIk volg je wel als ik je blog/pagina leuk vind... als mensen er op zo'n manier om vragen werkt dat bij mij eerder averechts
Ben gewoon niet zo van het 'zieltjes winnen' denk ik! Natuurlijk is het leuk als mensen je volgen hoor, daar niet van.
Rosanna1990 schreef:jameyskatje, dat is altijd leuk, ineens zoveel volgers erbij, is denk ik ook een mooie promotie voor je website
Ik heb weer een blog online gezet, dit keer over de aankomende paardenevenementen.
http://horsechick.nl
happypaardje schreef:Leuke post Anna_Dani, ik wist eigenlijk nooit zo goed wat klassieke dressuur inhield, maar het heeft dus best wel veel overlap met natural horsemanship, wat ik hier zo uit haal, klopt dat?
En ik ben zelf ook weer onder mijn steen vandaan gekropen en eindelijk weer wat geschreven. Iemand zin in heerlijke, knapperige, spicy granola?
Home-Made Granola Recipe
Maureen95 schreef:Even een vraagje. Ik wil graag mijn posts delen via bloglovin maar hoe kan ik dat doen? Kan namelijk nergens een knopje vinden dat ik mijn blog kan delen
HippoLogic schreef:Gewoon beginnen en iedereens pagina liken. Dan een persoonlijk berichtje erachter aan of ze je terug willen liken. Op een gegeven moment groeit het organisch. Wat is jouw FB ik wil je best liken.
Maureen95 schreef:Ziet er inderdaad goed uit!
Ik ben ook benieuwd wat jullie vinden. Want ik heb de sidebar van mijn website iets aangepast. Is het zo een goede volgorde?
http://www.maureenstegeman.nl
Anna_Dani schreef:HippoLogic schreef:Gewoon beginnen en iedereens pagina liken. Dan een persoonlijk berichtje erachter aan of ze je terug willen liken. Op een gegeven moment groeit het organisch. Wat is jouw FB ik wil je best liken.
Maar jij liked dus ook 1600 pagina's dan? Of verwijder je je like weer?
Anna_Dani schreef:happypaardje schreef:Leuke post Anna_Dani, ik wist eigenlijk nooit zo goed wat klassieke dressuur inhield, maar het heeft dus best wel veel overlap met natural horsemanship, wat ik hier zo uit haal, klopt dat?
En ik ben zelf ook weer onder mijn steen vandaan gekropen en eindelijk weer wat geschreven. Iemand zin in heerlijke, knapperige, spicy granola?
Home-Made Granola Recipe
Ik heb de Granola post openstaan, maar kan zo snel de auteur niet vinden om te quoten: ik twijfel altijd zo om granola te maken, maar ik ben om!![]()
Maureen95 schreef:Even een vraagje. Ik wil graag mijn posts delen via bloglovin maar hoe kan ik dat doen? Kan namelijk nergens een knopje vinden dat ik mijn blog kan delen