Geen idee hoe het komt en hoe het weg gaat Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geen idee hoe het komt en hoe het weg gaat
SuperAssie schreef:Deijs schreef:Pff een hele generatie? ik vind 2 simmies al moeilijk om te ''verzorgen''
Lang leve maxMotives!
Heb nu al een tweeling, derde is onderweg. Kat heeft een baan en mn sims laat ik eerst alle balkjes van vaardigheden vullen haha

Max_en_Max schreef:Ik heb een probleem, vanochtend de sims gedownload en speeld, zonder problemen
Maarrrr... nu wil ik hem weer spelen, ik krijg elke keer een foutmelding zodra ik hem wil opstarten.. Via dat origin-venster geprobeerd en via de snelkoppeling op het bureaublad, elke keer zegt ie:
''De sims 2 is niet geinstalleerd op dit systeem, op bepaalde vereiste bestanden zijn verwijderd. Dit uitbreidingspakket vereist de sims 2. Installeer de sims 2 voor je dit pakket probeert te starten.''
iemand een idee wat te doen?

Sokje_6 schreef:stunning schreef:Is er misschien iemand die even een printscreen wil maken van zijn sims? Ik heb het idee dat de mijne toch niet helemaal goed is.. Of ik moet me heel erg vergissen met hoe het in mijn geheugen eruit ziet
Van welk deel van het spelhet is nogal uitgebreid nu haha.

Iemand enig idee hoe dat kan?