Ik heb de upgrade nu geïnstalleerd, maar pulse nu kennelijk standaard bij 1.000. Kan ik dit ook veranderen? Ik zie het nergens staan en om nu elke 1.000 te pulsen, lijkt me ook een beetje overdreven.
De upgrade doet t bij mij dus niet. Hij telt niet. Jammer, maar gelukkig ben ik zo'n nerd die installatiebestanden bewaart en dus ben ik lekker teruggegaan naar de vorige versie
Thrive
Geplaatst: 09-01-13 19:47
Ik heb ook nog de oude versie, zolang die het doet blijf ik daar lekker mee doorgaan
Vandaag al weer wat plaatsen gestegen, nu op 86
Anoniem
Geplaatst: 09-01-13 19:48
Je klikt op je icoontje rechtsonder naast de klok van je pc, je klikt op het tabje settings en dan heb je 2 pijltjes staan. Klik op zo'n pijltje en dan kom je na 1 of 2klikken wel uit op het schermpje waar je je autopulse weer kan instellen
Oke 120 is nu eventjes te veel.. Ga vandaag voor de 40k. En dan misschien morgen en vrijdag weer 40k, en dan ga ik de goede richting op
Anoniem
Geplaatst: 09-01-13 20:06
Ik pulse per 25 en heb nog wel wat typwerk te doen vanavond Nouja, bekijk het zo: Hoe meer je je best doet om mij in te halen, hoe meer voorsprong je ook opbouwt voor je achtervolgers.
Ik kan dus niet meer pulsen met de ouwe Das jammer
Barbabientje
Geplaatst: 10-01-13 10:02
Mijn whatpulse doet ook raar Geeft elke keer dezelfde melding: iets met werkt niet optimaal en dan kan ik kiezne tussen fouten opsporen en programma afsluiten.. maar dan sluit ie bij allebei gewoon af.. Start ik hem opnieuw op doet ie het weer even totdat ik mijn laptop uit heb gehad en dan aanzet begint ie weer Iemand tips?
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik blij ben dat ik alle berichten over updates genegeerd heb . Hier werkt alles nog steeds naar behoren met de oude versie namelijk .
De oude versie deed het bij mij helaas ook niet meer, dus ik moest wel
Sadira
Geplaatst: 10-01-13 11:06
Lalidan schreef:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik blij ben dat ik alle berichten over updates genegeerd heb . Hier werkt alles nog steeds naar behoren met de oude versie namelijk .
Ben ook nog niet helemaal tevreden over de nieuwe versie van whatpulse (heb 2.0 gehad en heb 2.0.1), op mn pc doet ie het best goed, maar op mn laptop slaat ie t automatisch pulsen over. Typ niet veel op mn laptop, dus wil wel met 10.000 pulsen, wordt anders wel veel als ik dat verlies. Moet nog even kijken of ie het nu wel gaat doen, maar wacht nu tot 20.000, dus duurt weer een tijdje.
@ Barbabientje, niet te dichtbij komen hoor! Ik kom maar niet van die 55ste plek af, vorig jaar was mijn doel om de 50 voorbij te gaan, maar helaas